Dit is een post die half Brabant een week lang boos kan maken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk affiesje omdat ik beide clubs zelden zie spelen en het dichtbij elkaar ligt voor mijn gevoel qua niveau maar van die EL heb ik alleen de prutserij van PSV meegekregen.
Zijn er trainers na Ruud Brood die wel slaagde bij NAC (en hij werd ontslagen)quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Vreemd dat Dijkhuizen het alleen bij Excelsior goed lijkt te doen.
Daar is ook niet veel voor nodig, ik denk dat het zelfs met een paar lijnen en een geodriehoek luktquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een post die half Brabant een week lang boos kan maken.
Heeft het nieuws jou al bereikt dat ze een afkoopsom in het contract van Sangaré hebben laten zetten van 40 miljoen? (lol)quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is ook niet veel voor nodig, ik denk dat het zelfs met een paar lijnen en een geodriehoek lukt
Waarom zou je boos moeten zijn over iets wat inderdaad weinig was? Misschien is prutserij wat overdreven, maar echt goed was het vrijwel nooit en de uitschakeling volledig terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een post die half Brabant een week lang boos kan maken.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft het nieuws jou al bereikt dat ze een afkoopsom in het contract van Sangaré hebben laten zetten van 40 miljoen? (lol)
Net aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt de 20ste minuut onder vroeg @:maxi-mus ?
Kap hier gewoon meequote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe Wormuth Heracles dit nog omdraaien?
(doe dit maar niet meer)
Zelfs voor jouw begrippen van een erbarmelijk niveauquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
(doe dit maar niet meer)
Kun je er niet gewoon een note voor geven?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft het nieuws jou al bereikt dat ze een afkoopsom in het contract van Sangaré hebben laten zetten van 40 miljoen? (lol)
Was het maar zo'n feest.quote:
Gast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
(doe dit maar niet meer)
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon een note voor geven?
Yup, wel gewoon daar blijven,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |