quote:Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag 2-1 FC Eindhoven
Woensdag, 18.45 uur:
Excelsior - Heracles Almelo
Zaterdag, 16.30 uur:
FC Eindhoven - ADO Den Haag
20.00 uur:
Heracles Almelo - Excelsior
Winnaars naar finale (dinsdag 24 mei en zondag 29 mei). Winnaar finale speelt volgend seizoen in eredivisie.
En bij geen snelle 1-0?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Een snelle 1-0 en dit wordt een slachting.
Uitslag erin gezet makkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tweede ronde, dinsdag,20.00 uur:
ADO Den Haag - FC Eindhoven
Kan uit de OP @:el-stinho
Eindhoven mag willen dat ze zulke kansen kregen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat net zo als ADO - Eindhoven.
Bedankt! Dan kijk ik de eerste 20 minuten en ga ik daarna grasmaaien!quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een luizige 1-1 en dan klaart Heracles het thuis.
Wat?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom doet Heracles Eintracht na of is dat altijd?
Witte broeken bedoel je? Ja, geen idee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom doet Heracles Eintracht na of is dat altijd?
Azarkangod. @Scrummie @Calandquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die nummer 11 van Excelsior, die is 1 meter 60?
Het is wel echt een samenvattingvoetbalertje maar als het draait wel leuk ja. Geen Feyenoordniveau trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer goede dingen zien doen in het schakelkanaal dit seizoen.
Die ken ik alleen uit de politiek.quote:
Door Pippi langkous te zingen.quote:
Ook 12 wedstrijden te laat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles keeper doet het ook wel prima
René Kolmschot.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is die nobuddie die nu Heracles coacht?
Geen idee ik weet dat hij het tijdens zijn eerste wedstrijden ook prima deed maar daarna geen Heracles wedstrijd meer gekeken (met reden)quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook 12 wedstrijden te laat.
Of net op tijd, tis maar hoe je het wil zien.
Dit is een post die half Brabant een week lang boos kan maken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk affiesje omdat ik beide clubs zelden zie spelen en het dichtbij elkaar ligt voor mijn gevoel qua niveau maar van die EL heb ik alleen de prutserij van PSV meegekregen.
Zijn er trainers na Ruud Brood die wel slaagde bij NAC (en hij werd ontslagen)quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Vreemd dat Dijkhuizen het alleen bij Excelsior goed lijkt te doen.
Daar is ook niet veel voor nodig, ik denk dat het zelfs met een paar lijnen en een geodriehoek luktquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een post die half Brabant een week lang boos kan maken.
Heeft het nieuws jou al bereikt dat ze een afkoopsom in het contract van Sangaré hebben laten zetten van 40 miljoen? (lol)quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is ook niet veel voor nodig, ik denk dat het zelfs met een paar lijnen en een geodriehoek lukt
Waarom zou je boos moeten zijn over iets wat inderdaad weinig was? Misschien is prutserij wat overdreven, maar echt goed was het vrijwel nooit en de uitschakeling volledig terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een post die half Brabant een week lang boos kan maken.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft het nieuws jou al bereikt dat ze een afkoopsom in het contract van Sangaré hebben laten zetten van 40 miljoen? (lol)
Net aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt de 20ste minuut onder vroeg @:maxi-mus ?
Kap hier gewoon meequote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe Wormuth Heracles dit nog omdraaien?
(doe dit maar niet meer)
Zelfs voor jouw begrippen van een erbarmelijk niveauquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
(doe dit maar niet meer)
Kun je er niet gewoon een note voor geven?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft het nieuws jou al bereikt dat ze een afkoopsom in het contract van Sangaré hebben laten zetten van 40 miljoen? (lol)
Was het maar zo'n feest.quote:
Gast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
(doe dit maar niet meer)
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon een note voor geven?
Yup, wel gewoon daar blijven,quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
Excelsior blijft ontsnappen en ontsnappen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
*Heraclesquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
Je bedoelt Heracles maatquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd van de maand.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent erg vervelend de laatste tijd. Is je relatie uit ofzo?
Ohja, die vond Heracles een tussenstap en wilde volgend seizoen weer naar een grotere club.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Heracles nog Başacıkoğlu (bedankt google) op de bank voor wat aanvallende impulsen (lol)
Log uit. Gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
(doe dit maar niet meer)
Dat is ONZE meme.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt lachen geblazen als hij jouw mention aanklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |