Dat je hier nog over moet twijfelen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
In dubio.. naar supermarkt en zelf koken, of ff op t strand eten
Echt hoor.quote:
Ik zou eerder twijfelen over bij welk tentje je wil gaan etenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
In dubio.. naar supermarkt en zelf koken, of ff op t strand eten
Jij boefje.quote:
mja mn vorige woonplaats was iets beter bedeelt qua eten op het strand optiesquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerder twijfelen over bij welk tentje je wil gaan eten
Dat is geen goed teken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik krijg hier enorme dora the explorer vibes bij
Stond een leuk houten zeilbootje voor 7,50. voor op de vensterbankquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mocht je nog sextanten/kompassen/nautische dingen tegen komen
ah, die ga ik zelf al bouwenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Stond een leuk houten zeilbootje voor 7,50. voor op de vensterbank
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook wel maar dat stinkdier toch iets meer
Ik stink nu ook wel een beetjequote:Op woensdag 18 mei 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook wel maar dat stinkdier toch iets meer
Daar zal ze blij mee zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik MOEST van mijn woonbegeleider iets hards opzetten. Dus werd het SLAYER![]()
![]()
Heul welquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet wel zeker van niet.
Heb je een pluizige staart?
verdacht.. wat voor activiteiten wil die begeleider maskerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Doet me denken aan mijn broer,die maakte me wakker met Rammstein.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hij![]()
en hij wilde het zelf he
Niks. Maar dat hij niet helemaal 100 is, is ook wel duidelijk. Hij heeft net een halve Iron Man gedaan en nu wil ie in oktober voor een hele gaan. (dat is iets van 4 km zwemmen, 180km fietsen en 42,195 meter hardlopen en dat aaneengesloten. dus de voormalige triathlon) echt koekoekquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
verdacht.. wat voor activiteiten wil die begeleider maskeren
Soep gooien.quote:
Ik vind dat wel knap hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niks. Maar dat hij niet helemaal 100 is, is ook wel duidelijk. Hij heeft net een halve Iron Man gedaan en nu wil ie in oktober voor een hele gaan. (dat is iets van 4 km zwemmen, 180km fietsen en 42,195 meter hardlopen en dat aaneengesloten. dus de voormalige triathlon) echt koekoek
Jij hebt ook geen staart dus dan ben je ook niet schattigquote:
kloptquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen staart dus dan ben je ook niet schattig
Heb je geen kruimels gestrooid toen je de laatste keer daar weg ging??quote:
vergetenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je geen kruimels gestrooid toen je de laatste keer daar weg ging??
Ja, ik vind het gewoon insane dat een mens dat kan..quote:
tja nee we hebben geen plek kunnen we kennelijk niet verkopenquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)op-stoel-slapen.html
Is toch geen porem.
Net als Van der Wijden die zwemmert.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon insane dat een mens dat kan..
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:01 schreef LTVDK het volgende:
Is er trouwens iets aan de hand in Oostblokkistan, zag overal gastarbeiders strak naar hun telefoon kijken, stonden ook gewoon midden op het fietspad stil en zulks
Er moet eerst nog gegeten wordenquote:
Dit komt zeer ongeloofwaardig overquote:
* FreshFruit gooit kip in de airfryerquote:
Er moet altijd gegeten worden!quote:
Lastig om dat tegelijk te doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lust wel wat maar wil ook slapen
hamburger in de magnetronquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit gooit kip in de airfryer
Ik heb water voor je. Heel veel waterquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mocht je nog sextanten/kompassen/nautische dingen tegen komen
Als je aan een infuus ligt misschien welquote:
Heb hier al uitzicht op zeequote:Op woensdag 18 mei 2022 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb water voor je. Heel veel water
Oh, in dat geval heb ik ook een beetje water. Zoet water zelfsquote:
heb ik hier ook ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik ook een beetje water. Zoet water zelfs
Dat is wel een teken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Net een dutje gedaan. Ik droomde dat al mijn nagels afgebroken waren
Kindjes in Afrika dit dat.quote:
Een te bestellen gerecht voornamelijk bestaande uit vis, dat per dag van samenstelling verandert. Denk ik.quote:
De grap die je wist dat zou komen. Ik wacht wel op een antwoord van een geïnformeerd persoonquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Een te bestellen gerecht voornamelijk bestaande uit vis, dat per dag van samenstelling verandert. Denk ik.
ene keer 30%zalm andere keer 20%koolvis?quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Een te bestellen gerecht voornamelijk bestaande uit vis, dat per dag van samenstelling verandert. Denk ik.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:47 schreef Haags het volgende:
De ouderapp is weer smullen @:dud0r
Maar goed dat ik er niet in zit want ik maak gehakt van bepaalde personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |