Ga je die vandaag opeten?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:01 schreef Karzai het volgende:
kip was nog keihard bevroren , maar in een plastic zak in koud water gelegd
Laten thuisbezorgen (bijvoorbeeld via Flink) een optie??quote:
Ik ben ooit in de tongelreep geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even een korte wandeling gemaakt. Een stukje Eindhoven waar ik nog niet echt bekend ben/was en ook door mijn werk word ik daar nooit ingezet...![]()
![]()
Kost weer een hoop geld, kip is al bijna ontdooidquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten thuisbezorgen (bijvoorbeeld via Flink) een optie??
Dat is er niet meer en ik woon ook in een ander deel van de stad...quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit in de tongelreep geweest.
Hoop je dat Eindhoven promoveert ten koste van Ado?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laten thuisbezorgen (bijvoorbeeld via Flink) een optie??
Het zou wel een keer leuk zijn. als Eindhoven eredivisie gaat spelen. Maar ergens ben ik bang dat dat ook meteen het einde van die club gaat betekenen....quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop je dat Eindhoven promoveert ten koste van Ado?
lekker winterse kostquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
Goeie braadpan gekocht bij de kringloop voor 5 euro nieuw kosten die 90 euro
Meestal koop ik geen tweede hands keukenspullen, maar deze zag er goed uit. Even een sopje erdoorheen en dan dit weekend een stoofpotje mee maken denk ik
[ afbeelding ]
Dit is een mooie koop.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
Meestal koop ik geen tweede hands keukenspullen, maar deze zag er goed uit. Even een sopje erdoorheen en dan dit weekend een stoofpotje mee maken denk ik
[ afbeelding ]
Welk merk is deze?quote:
Mooi hoor.Hier ga je plezier van hebben.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 18 mei 2022 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welk merk is deze?
https://www.coolblue.nl/p(...)4-cm-royal-blue.html
Prima prijs wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |