abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210050511
Staat het niet op je zakje, Majo? Over het algemeen ga je het verschil niet gelijk zien in de eerste 5-10 cm. Maar een stamboon wordt maar iets van 40-50 cm en een stokboon wel 2m. :P Ik zou er als je het zakje niet meer hebt gewoon een stok naast zetten en dan zie je vanzelf wel of hij gaat klimmen of niet.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210050826
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 21:24 schreef MaJo het volgende:

[..]
Een netje is wel een goed idee :Y Ik wil ook nog rucola zaaien maar ben nu bang geworden voor rupsen en slakken.

Vraagje over de sperzieboon: hoe weet je of dit een stok- of een stamsperzieboon is? Vooralsnog vind ik de plantjes zo stevig dat ik me afvraag of ze wel een stok nodig hebben. Uit eerdere ervaringen groeide het meteen als een lange sliert die snel ondersteuning nodig had :)
Dat staat op het zakje :D

Stam groeit echt struikig, stok idd sliertig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 26 juli 2023 @ 22:27:23 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210050986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 21:48 schreef Nanuke het volgende:
Staat het niet op je zakje, Majo? Over het algemeen ga je het verschil niet gelijk zien in de eerste 5-10 cm. Maar een stamboon wordt maar iets van 40-50 cm en een stokboon wel 2m. :P Ik zou er als je het zakje niet meer hebt gewoon een stok naast zetten en dan zie je vanzelf wel of hij gaat klimmen of niet.
Die stok kan ik wel doen ja :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 22:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat staat op het zakje :D

Stam groeit echt struikig, stok idd sliertig.
Die heb ik uiteraard niet meer _O-

Dit lijken inderdaad meer kleine struikjes :Y
5 - 28 februari Thailand O+
pi_210053509
Je mag ook een foto plaatsen als dat lukt, Majo. Dan kunnen we het beter beoordelen misschien?

Mijn mede moestuiner en ik zijn echt veel te weinig actief momenteel. Ik loop over vanwege miljoenen dingen en zij is net pril zwanger en hele dagen doodmoe. Beetje klote, want hoewel we nu heel veel oogst hebben, hebben we ook mega onkruid. :') Ik wilde gister de paden wat fatsoeneren, maar er is echt geen doorkomen aan. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_210053658
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 23:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
Klinkt goed! Heb je zelf een uitgelopen aardappel geplant of ook echt zelf gezaaid?

Hier komt nu na 10 dagen een klein plantje naar boven. Ik ben benieuwd!
Heb je al neen keer Mona Lisa's geprobeerd. Als je die andere niet kan vinden is dat een goed alternatief. Die heb ik nu staan, ze verkopen in Portugal gewoon Nederlandse pootaardappelen.

Ik hou de kleintjes apart, halverwege Augustus gaat er nog een lading de grond in.
  Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 14:47:27 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210058270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 08:54 schreef Nanuke het volgende:
Je mag ook een foto plaatsen als dat lukt, Majo. Dan kunnen we het beter beoordelen misschien?

Mijn mede moestuiner en ik zijn echt veel te weinig actief momenteel. Ik loop over vanwege miljoenen dingen en zij is net pril zwanger en hele dagen doodmoe. Beetje klote, want hoewel we nu heel veel oogst hebben, hebben we ook mega onkruid. :') Ik wilde gister de paden wat fatsoeneren, maar er is echt geen doorkomen aan. :X
Foto staat een paar posts hierboven ;) ze groeien in ieder geval vrij breed.

Oef een overwoekerde moestuin lijkt me veel werk ja, beter toch maar aan beginnen voordat het erger wordt.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:08 schreef Managarm het volgende:

[..]
Heb je al neen keer Mona Lisa's geprobeerd. Als je die andere niet kan vinden is dat een goed alternatief. Die heb ik nu staan, ze verkopen in Portugal gewoon Nederlandse pootaardappelen.

Ik hou de kleintjes apart, halverwege Augustus gaat er nog een lading de grond in.
Ik heb nu gewoon een aardappel van de Albert Heijn geplant, geen idee wat voor soort :D ik wil de komende weken meer aardappelen gaan planten, dan heb je een paar weken achter elkaar oogt.

Ook wil ik weer sla proberen en boerenkool :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_210060608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 09:08 schreef Managarm het volgende:

[..]

Grasmaaier?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')