Enige doorstroom is normaal, ja. Maar het is alweer een tijd geleden dat de halve basis vervangen moset worden zonder dat er een stuiver binnenkomt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, jullie zijn niet anders gewend toch? Bijna elk seizoen met een nieuwe basis beginnen.
Is dit het enige commentaar wat jij tegenwoordig kan geven? Is ook meer voor de mensen die aan sport doen/weleens voor langere tijd in de gym bezig zijn geweest en inzien dat zoveel spiermassa in 4 maanden niet echt kan (zonder anabolen).quote:
Nee, ik heb veel meer posts dan de twee keer dat ik 'interessant zeg' heb gepostquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit het enige commentaar wat jij tegenwoordig kan geven?
Interessant zeg.quote:Is ook meer voor de mensen die aan sport doen/weleens voor langere tijd in de gym bezig zijn geweest en inzien dat zoveel spiermassa in 4 maanden niet echt kan (zonder anabolen).
@Scrummie is viesdik. Laat jezelf met rust.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit het enige commentaar wat jij tegenwoordig kan geven? Is ook meer voor de mensen die aan sport doen/weleens voor langere tijd in de gym bezig zijn geweest en inzien dat zoveel spiermassa in 4 maanden niet echt kan (zonder anabolen).
nou die mogen van mij gewoon branden in de helquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hoorbaar ademen
Mensen die smakken en/of andere etensgeluiden maken
Mensen die slurpen
Van mij part allemaal mensen die gewoon wegkunnen.
Klap in het gezicht van alle Chinezen. @KingRolandquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen die slurpen
@Scrummie gaat later ook hoorbaar ademen vanwege de COPD als hij niet snel stopt met rokenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen die slurpen
Eens.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen die slurpen
Wat ben je boosquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Scrummie gaat later ook hoorbaar ademen vanwege de COPD als hij niet snel stopt met roken
Ben tot 2014 een proleet geweest.quote:
Broccoli kaas schotelquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou die mogen van mij gewoon branden in de hel
ligt er aan hoeveel kaasquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Broccoli is hartstikke gezond
Totdat je er kaas overheen flikkert
Eet smakelijk maat
tonijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
tosti's met broccolisoepquote:Op donderdag 19 mei 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het schijnt dat er zelfs mensen zijn die plakken kaas!!!! over broccoli gooien.quote:
Ik heb vandaag toevallig ook brocolie gegeten en ik kan die combinatie met kaas niet voorstellen...ik ga het ook niet proberenquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat er zelfs mensen zijn die plakken kaas!!!! over broccoli gooien.
Nederland ontsnapt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
onze besten talenten tegen de polen live
Dat is hemels voer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, het werd Spaans vispannetje
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Aan welke user moet je denken als je dit filmpje ziet?quote:
Jojoortjequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aan welke user moet je denken als je dit filmpje ziet?
[ twitter ]
quote:
@Orientequote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
@sirdanilotquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dichterbij God dan dit kom je niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |