Akkoord.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je ADO-grap ook al ondermaats
graag iets beter je best doen
Dit is niet heel woke.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben echt duurzaamheid moe
Duurzaam dit en dat. Rot lekker op
Doe ik vaak met voetbaltripjes ja, tijdens de lunch een lekkere pasta oid en dan kan je de rest van de dag gewoon stationair bierdrinken zonder je over eten druk te maken.quote:
Met een paar bananen red je het ook allemaal wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik vaak met voetbaltripjes ja, tijdens de lunch een lekkere pasta oid en dan kan je de rest van de dag gewoon stationair bierdrinken zonder je over eten druk te maken.
Ik vind dat echt bij uitstek het voedsel voor walgelijke zwijnen. Die dingen zijn goor vet nat en vullen niet. Smaakt ook helemaal nergens naar.quote:
dankje en ook @Neef_Wuppiequote:Op woensdag 18 mei 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat echt bij uitstek het voedsel voor walgelijke zwijnen. Die dingen zijn goor vet nat en vullen niet. Smaakt ook helemaal nergens naar.
Maar als jij het wel lekker vindt is dat prima natuurlijkGeniet ervan
Heerlijk. Daar kan ik ook altijd écht van genieten.quote:
9 van de 10 keer wel ja, maar een goed saucijzenbroodje kan best lekker zijn René.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat echt bij uitstek het voedsel voor walgelijke zwijnen. Die dingen zijn goor vet nat en vullen niet. Smaakt ook helemaal nergens naar.
Maar als jij het wel lekker vindt is dat prima natuurlijkGeniet ervan
Ja dat is waar, maar 90% van de keren heb je zo'n gore walgelijke te pakken en dat is het me niet waardquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel ja, maar een goed saucijzenbroodje kan best lekker zijn René.
Mensen die hun brood (inclusief saucijzenbroodjes) niet bij de bakker halen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon bij een echte bakker halen, dan is de kans groter dat ze lekker zijn.
Brood eten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die hun brood (inclusief saucijzenbroodjes) niet bij de bakker halen hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
@:maxi-mus
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brood eten.![]()
Check deze fluitketel. @:atypisch
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Boterham
Kaas
Ham
Ketchup
Boterham
Eerst altijd wit maar tegenwoordig bruin brood.
Zou je mensen geen fluitketel meer willen noemen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brood eten.![]()
Check deze fluitketel. @:atypisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |