quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aannemer heeft geen fatsoenlijk werk geleverd, was niet bereikbaar omdat ie op ibiza zat, en z'n stucadoor hulpjes hebben alles alleen maar erger gemaakt en zelfs schade aan het intakte plafond aangericht. Ja, dan nemen we geen halve maatregelen hč
uiteraard, er zijn imho bedrijven overeind gehouden die direct op de fles hadden gemoeten, dit heeft ons miljoenen gekost denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bedrijven ook voor x miljard aan coronasteun niet terugbetaald. Zijn blijkbaar bedrijven die nooit voorgenomen hebben om ook maar iets terug te betalen.
das een buitenlander, daar ga ik geen verjaardag van vierenquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vervelend @:kwiwi
Iedereen gefeliciteerd met onze koningin
Dat was gisterquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vervelend @:kwiwi
Iedereen gefeliciteerd met onze koningin
onze koningingquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
das een buitenlander, daar ga ik geen verjaardag van vieren
Dat behang ook.quote:
quote:
sowieso was dat gister en ze is toch echt een Argentijnquote:Born
Máxima Zorreguieta Cerruti
17 May 1971 (age 51)
Buenos Aires, Argentina
Ik heb geeneens een NL vlag, waar kun je zoiets kopen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:27 schreef mschol het volgende:
verklaart wel de oranje wimpels die ik zag toen ik naar huis fietste gisteren
bol?quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een NL vlag, waar kun je zoiets kopen?
Want Ballie is de enige die wel eens reist?quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:28 schreef mschol het volgende:
oh @:bitterbal jij wel eens bang met reizen dat je je huissleutels verliest?
dat heb ik wel
Ik voel altijd of ik min portemonnee, telefoon en sleutels nog bij heb.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want Ballie is de enige die wel eens reist?
En ja herkenbaar.
Ik kijk vaak of ik mijn paspoort, telefoon en portemonnee nog heb. En mijn huissleutels doe ik dan in het voorvakje van mijn rugzak en dan denk ik er af en toe opeens aan en moet ik kijken of ze er nog in zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel altijd of ik min portemonnee, telefoon en sleutels nog bij heb.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een NL vlag, waar kun je zoiets kopen?
Hier hetzelfde. Toen ik nog niet zo vaak reisde had ik soms mijn paspoort hele vlucht in mijn handenquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak of ik mijn paspoort, telefoon en portemonnee nog heb. En mijn huissleutels doe ik dan in het voorvakje van mijn rugzak en dan denk ik er af en toe opeens aan en moet ik kijken of ze er nog in zitten.
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Toen ik nog niet zo vaak reisde had ik soms mijn paspoort hele vlucht in mijn handen
ik gooi, als ik geen jas heb, zoals nu alles in vakje in rugzak en controleer dat regelmatig..quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak of ik mijn paspoort, telefoon en portemonnee nog heb. En mijn huissleutels doe ik dan in het voorvakje van mijn rugzak en dan denk ik er af en toe opeens aan en moet ik kijken of ze er nog in zitten.
Hmm nee niet echt. Maar k raak niet zo snel dingen kwijt ook. Wel altijd bang dat bankpasjes opgegeten worden door de automaat :pquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:28 schreef mschol het volgende:
oh @:bitterbal jij wel eens bang met reizen dat je je huissleutels verliest?
dat heb ik wel
quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar k raak niet zo snel dingen kwijt ook.
Die van mij is wel eens ingeslikt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt. Maar k raak niet zo snel dingen kwijt ook. Wel altijd bang dat bankpasjes opgegeten worden door de automaat :p
K gelukkig nog nooit. Wel een keer in Bangkok dat er geen geld uit de atm kwam. Was binnen een paar uur weer terug geschreven op de rekening.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is wel eens ingeslikt.
Denk niet dat de kleur van het kwastje veel zegt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/mooi-(...)1-1-ml-17740021.html
Hoezo is dit ding zwart.
Het is geen vakantie dus dat scheelt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben onderweg naar ikea. Benieuwd hoe druk het is
Geen vakantie, doordeweekse dag, prima moment doorgaans.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen vakantie dus dat scheelt.
Wel de enige onhandige stuntelaar die weleens reistquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want Ballie is de enige die wel eens reist?
En ja herkenbaar.
SNG, zijn hele andere dingenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Sprinters helemaal vernieuwd. Zie zelfs een toilet
jawel dat welquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heet nog sprinter op et bord :p
Ga toch gemiddeld verder dan julliequote:Op woensdag 18 mei 2022 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel de enige onhandige stuntelaar die weleens reist
Ja dat zegt niks. In een vliegtuig zitten kan iedereenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga toch gemiddeld verder dan jullie![]()
Ook mooie boot gisteren.quote:
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips inquote:
Zelfs 2 overstappen en nog een boot.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. In een vliegtuig zitten kan iedereen
Oeeeehquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips in
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Discotreinquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik heb nog wel eens dat als ik in de auto zit en dan mijn sleutels mis in mijn broek terwijl die natuurlijk gewoon in het contact zittenquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel altijd of ik min portemonnee, telefoon en sleutels nog bij heb.
SJOEEE SJOEEEquote:
Ik heb zo’n plastic ding dat je in een gleuf moet frommelen huehue.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens dat als ik in de auto zit en dan mijn sleutels mis in mijn broek terwijl die natuurlijk gewoon in het contact zitten
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
Je hebt een koude douche nodig omdat je helemaal opgewonden wordt van Disney?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik een keer op 1 dag: Tram, bus, ferry, intercity, vliegtuig, taxi, port tender, zeeschip.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs 2 overstappen en nog een boot.
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.quote:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik. Die mag het betalen natuurlijk.
Ik lees nu pas over de naamswijziging...quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Ja stom gedoe.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees nu pas over de naamswijziging...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt als de naam van een vibrator, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Eskimo Callboy klonk leuker ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als de naam van een vibrator, eerlijk gezegd
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aan
Tsja, ze willen graag touren in Noord-Amerika, daar ligt het nét allemaal wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aan
En ik denk dat ze de discussie het ook niet waard vinden nu ze aan het doorbreken zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, ze willen graag touren in Noord-Amerika, daar ligt het nét allemaal wat anders.
Aan de andere kant is die naam de enige reden waarom we het hier in Europa over ze hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik denk dat ze de discussie het ook niet waard vinden nu ze aan het doorbreken zijn.
Uh?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant is die naam de enige reden waarom we het hier in Europa over ze hebben
Ze waren door hun nieuwe muziek sowieso al bekend aan het worden in Europa.quote:
Ik denk dat wij Europeanen ook gewoon niet doorhebben hoe eskimo daar valt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik denk dat ze de discussie het ook niet waard vinden nu ze aan het doorbreken zijn.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij Europeanen ook gewoon niet doorhebben hoe eskimo daar valt.
Maar jij luistert ouwelullenmuziek.quote:
Ook, ze waren toen immers al met die wijziging bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
Maar voor ze mee wouden doen aan het songfestival was het helemaal geen ding?
hou je gemak hippiequote:Op woensdag 18 mei 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar jij luistert ouwelullenmuziek.
Ik geloof je maar het was mij nooit zo opgevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook, ze waren toen immers al met die wijziging bezig.
Maar: wederom hoofdzakelijk binnen Europa.
Heb je ooit een gestreste hippie gezien?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een koude douche nodig omdat je helemaal opgewonden wordt van Disney?
Ja dat is ook wel weer zo inderdaad. Hier staat ze tussenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Ik stel me bij @:ijsdraakje geen hippie voor. Meer alto.
Geniet ervan!quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]nee, al zijn er genoeg andere zaken hier om wel opgewonden van te worden
maar tis vooral heel warm, en net noodgedwongen (want geen schaduw plekken) een show in de volle zon staan kijken
maar goed, kan ik weer van mn lijstje afstrepen
nu in rij voor andere show die zo begint
dan wat achtbanen enzo, kan rustig aan doen, park is tot 2300 open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |