quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aannemer heeft geen fatsoenlijk werk geleverd, was niet bereikbaar omdat ie op ibiza zat, en z'n stucadoor hulpjes hebben alles alleen maar erger gemaakt en zelfs schade aan het intakte plafond aangericht. Ja, dan nemen we geen halve maatregelen hč
uiteraard, er zijn imho bedrijven overeind gehouden die direct op de fles hadden gemoeten, dit heeft ons miljoenen gekost denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bedrijven ook voor x miljard aan coronasteun niet terugbetaald. Zijn blijkbaar bedrijven die nooit voorgenomen hebben om ook maar iets terug te betalen.
das een buitenlander, daar ga ik geen verjaardag van vierenquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vervelend @:kwiwi
Iedereen gefeliciteerd met onze koningin
Dat was gisterquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vervelend @:kwiwi
Iedereen gefeliciteerd met onze koningin
onze koningingquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
das een buitenlander, daar ga ik geen verjaardag van vieren
Dat behang ook.quote:
quote:
sowieso was dat gister en ze is toch echt een Argentijnquote:Born
Máxima Zorreguieta Cerruti
17 May 1971 (age 51)
Buenos Aires, Argentina
Ik heb geeneens een NL vlag, waar kun je zoiets kopen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:27 schreef mschol het volgende:
verklaart wel de oranje wimpels die ik zag toen ik naar huis fietste gisteren
bol?quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een NL vlag, waar kun je zoiets kopen?
Want Ballie is de enige die wel eens reist?quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:28 schreef mschol het volgende:
oh @:bitterbal jij wel eens bang met reizen dat je je huissleutels verliest?
dat heb ik wel
Ik voel altijd of ik min portemonnee, telefoon en sleutels nog bij heb.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want Ballie is de enige die wel eens reist?
En ja herkenbaar.
Ik kijk vaak of ik mijn paspoort, telefoon en portemonnee nog heb. En mijn huissleutels doe ik dan in het voorvakje van mijn rugzak en dan denk ik er af en toe opeens aan en moet ik kijken of ze er nog in zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel altijd of ik min portemonnee, telefoon en sleutels nog bij heb.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een NL vlag, waar kun je zoiets kopen?
Hier hetzelfde. Toen ik nog niet zo vaak reisde had ik soms mijn paspoort hele vlucht in mijn handenquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak of ik mijn paspoort, telefoon en portemonnee nog heb. En mijn huissleutels doe ik dan in het voorvakje van mijn rugzak en dan denk ik er af en toe opeens aan en moet ik kijken of ze er nog in zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |