Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Toen ik nog niet zo vaak reisde had ik soms mijn paspoort hele vlucht in mijn handen
ik gooi, als ik geen jas heb, zoals nu alles in vakje in rugzak en controleer dat regelmatig..quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak of ik mijn paspoort, telefoon en portemonnee nog heb. En mijn huissleutels doe ik dan in het voorvakje van mijn rugzak en dan denk ik er af en toe opeens aan en moet ik kijken of ze er nog in zitten.
Hmm nee niet echt. Maar k raak niet zo snel dingen kwijt ook. Wel altijd bang dat bankpasjes opgegeten worden door de automaat :pquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:28 schreef mschol het volgende:
oh @:bitterbal jij wel eens bang met reizen dat je je huissleutels verliest?
dat heb ik wel
quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar k raak niet zo snel dingen kwijt ook.
Die van mij is wel eens ingeslikt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee niet echt. Maar k raak niet zo snel dingen kwijt ook. Wel altijd bang dat bankpasjes opgegeten worden door de automaat :p
K gelukkig nog nooit. Wel een keer in Bangkok dat er geen geld uit de atm kwam. Was binnen een paar uur weer terug geschreven op de rekening.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is wel eens ingeslikt.
Denk niet dat de kleur van het kwastje veel zegt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/mooi-(...)1-1-ml-17740021.html
Hoezo is dit ding zwart.
Het is geen vakantie dus dat scheelt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben onderweg naar ikea. Benieuwd hoe druk het is
Geen vakantie, doordeweekse dag, prima moment doorgaans.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen vakantie dus dat scheelt.
Wel de enige onhandige stuntelaar die weleens reistquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want Ballie is de enige die wel eens reist?
En ja herkenbaar.
SNG, zijn hele andere dingenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:04 schreef bitterbal het volgende:
Sprinters helemaal vernieuwd. Zie zelfs een toilet
jawel dat welquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heet nog sprinter op et bord :p
Ga toch gemiddeld verder dan julliequote:Op woensdag 18 mei 2022 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel de enige onhandige stuntelaar die weleens reist
Ja dat zegt niks. In een vliegtuig zitten kan iedereenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga toch gemiddeld verder dan jullie![]()
Ook mooie boot gisteren.quote:
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips inquote:
Zelfs 2 overstappen en nog een boot.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. In een vliegtuig zitten kan iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |