Ik ben zo blij dat Veenendaal in de buurt is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee.. zal ik ook maar gaan doen
Denk dat ik morgen weer naar de dierenarts moet
Zal even de dierenarts tegenover mij gaan testen, maar niet zeggen op fb, want dan wordt ik gestenigd omdat het geen da van de heilige lijst is
Daarom plaats ik daar bewust geen foto's van dingen in groepen want het is toch nooit goed genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee.. zal ik ook maar gaan doen
Denk dat ik morgen weer naar de dierenarts moet
Zal even de dierenarts tegenover mij gaan testen, maar niet zeggen op fb, want dan word ik gestenigd omdat het geen da van de heilige lijst is
wacht maarrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen als je ook de hele tijd je middelvinger opsteekt.
Ik klink hier net als m'n moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dat niet gedaan voor je wegging
Ze hebben Marsh wel goed geholpen, die had ineens een soort schimmel en kaalheidsaanvalquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat Veenendaal in de buurt is.
Wel duur
Wat zijn de klachten?
Op een steriele onherkenbare achtergrond.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom plaats ik daar bewust geen foto's van dingen in groepen want het is toch nooit goed genoeg.
Allemaal van die schimmelsporen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum.
U is op vakantie gegaan en heeft uw bed een maand laten rotten?
Ja, sorry, maar ik ga mijn cavia's echt geen spa blauw gevenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom plaats ik daar bewust geen foto's van dingen in groepen want het is toch nooit goed genoeg.
Ja ik knal de oven denk ik aan. De rest heb ik nog minder zin in.quote:
Oud-Duits?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een zwarte oud-Duitse herder.
Heb volgens mij wel eens foto's gepost.
Hahahaha Spa blauw wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik ga mijn cavia's echt geen spa blauw geven
En nu heeft Azure blaasontsteking natuurlijk
Ohhhhhh fotoooooquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een zwarte oud-Duitse herder.
Heb volgens mij wel eens foto's gepost.
Ja, omdat gunstigere samenstelling van het water i.c.m. de blaasquote:
nee , maand lang was het nutoch ook niet frisquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dat niet gedaan voor je wegging
Jezusquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat gunstigere samenstelling van het water i.c.m. de blaas![]()
Maar echt doei hoor
Ja dat dus.. kijk groenvoer aanpassen dat kan ik wel, zo krijgen ze geen spinazie, want zodra Azure dat ruikt piept ze direct bij het plassen. Andijvie krijgen ze ook niet en dat is wel jammer, want ze zijn dol op beidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |