Ik ben zo blij dat Veenendaal in de buurt is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee.. zal ik ook maar gaan doen
Denk dat ik morgen weer naar de dierenarts moet
Zal even de dierenarts tegenover mij gaan testen, maar niet zeggen op fb, want dan wordt ik gestenigd omdat het geen da van de heilige lijst is
Daarom plaats ik daar bewust geen foto's van dingen in groepen want het is toch nooit goed genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee.. zal ik ook maar gaan doen
Denk dat ik morgen weer naar de dierenarts moet
Zal even de dierenarts tegenover mij gaan testen, maar niet zeggen op fb, want dan word ik gestenigd omdat het geen da van de heilige lijst is
wacht maarrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Alleen als je ook de hele tijd je middelvinger opsteekt.
Ik klink hier net als m'n moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dat niet gedaan voor je wegging
Ze hebben Marsh wel goed geholpen, die had ineens een soort schimmel en kaalheidsaanvalquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat Veenendaal in de buurt is.
Wel duur
Wat zijn de klachten?
Op een steriele onherkenbare achtergrond.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom plaats ik daar bewust geen foto's van dingen in groepen want het is toch nooit goed genoeg.
Allemaal van die schimmelsporen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum.
U is op vakantie gegaan en heeft uw bed een maand laten rotten?
Ja, sorry, maar ik ga mijn cavia's echt geen spa blauw gevenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom plaats ik daar bewust geen foto's van dingen in groepen want het is toch nooit goed genoeg.
Ja ik knal de oven denk ik aan. De rest heb ik nog minder zin in.quote:
Oud-Duits?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een zwarte oud-Duitse herder.
Heb volgens mij wel eens foto's gepost.
Hahahaha Spa blauw wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik ga mijn cavia's echt geen spa blauw geven
En nu heeft Azure blaasontsteking natuurlijk
Ohhhhhh fotoooooquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een zwarte oud-Duitse herder.
Heb volgens mij wel eens foto's gepost.
Ja, omdat gunstigere samenstelling van het water i.c.m. de blaasquote:
nee , maand lang was het nutoch ook niet frisquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je dat niet gedaan voor je wegging
Jezusquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat gunstigere samenstelling van het water i.c.m. de blaas![]()
Maar echt doei hoor
Ja dat dus.. kijk groenvoer aanpassen dat kan ik wel, zo krijgen ze geen spinazie, want zodra Azure dat ruikt piept ze direct bij het plassen. Andijvie krijgen ze ook niet en dat is wel jammer, want ze zijn dol op beidenquote:
Ms heeft bestuursgriezel er wel een maand in geslapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee , maand lang was het nutoch ook niet fris
Blijkt dus dat het voer wat ik voerde totaal niet goed was (was nog verrekte duur ook)quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:15 schreef Ama het volgende:
Koop je speciaal water voor ze en drinken ze het gvd zeker niet op ook.
Ik snap die vitamine c ook niet meer. Eerst was het van ELKE DAG GEVEN ANDERS GAAN ZE DOOD EN VALLEN DE TANDEN UIT DE BEK ELKE DAG EEN PIL ANDERS BEN JE EEN SLECHT BAASJE.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik ga mijn cavia's echt geen spa blauw geven
En nu heeft Azure blaasontsteking natuurlijk
O zonder dat ze door hun heupen zakken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Zeg maar zonder schuine rug
Welk voer nou weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkt dus dat het voer wat ik voerde totaal niet goed was (was nog verrekte duur ook)
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap die vitamine c ook niet meer. Eerst was het van ELKE DAG GEVEN ANDERS GAAN ZE DOOD EN VALLEN DE TANDEN UIT DE BEK ELKE DAG EEN PIL ANDERS BEN JE EEN SLECHT BAASJE.
Nu: ik geef Sterre en storm en vlinder om de dag een pilletje van veertig mg want dat is genoeg JIJ GEEFT TE VEEL NU GAAN ZE DOOOOOOD
En ook: JE MOET GRAS GEVEN DAT ONDER VENUS IS GEGROEID TOEN DE MAAN IN HET ZESDE HUIS STOND VIJFHONDERD METER VAN UITLAATGASSEN EN ZONDER BEMESTING EN ZONDER HONDENPOEP EN NIET TE VROEG IN HET VOORJAAR EN NIET GEKNIPT OF GEMAAID WANT IETS MER EIWITTEN.
De buren van m'n ouders pasten vorige week op de cavia's van de kleinkinderen. Die man plukte gewoon weegbree langs de weg aan de overkant en spoelde het af en klaar.
Mijn cavia's: IK GA DOOD VAN ELK ONGEMAK
Ja maar wat blijft er dan over want die van mij lusten niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat dus.. kijk groenvoer aanpassen dat kan ik wel, zo krijgen ze geen spinazie, want zodra Azure dat ruikt piept ze direct bij het plassen. Andijvie krijgen ze ook niet en dat is wel jammer, want ze zijn dol op beiden
Is het ook echt niet goed of zegt de Cavia moeder maffia dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkt dus dat het voer wat ik voerde totaal niet goed was (was nog verrekte duur ook)
Science selective, dat bevat teveel zetmeel en suikersquote:
En nu heb ik Frietje na twee jaar EINDELIJK zover dat ze een pilletje eet, maar nee nu geef ik weer te veel. En toen ik vorig jaar vroeg of het erg was als ze niks kreeg omdat ze het niet moest, ging ik naar de hel. Dan moest ik het elke ochtend fijnmalen en met water in een spuitje in de bek doen. Als je vrienden wil maken met je huisdieren moet je dat dus niet doen. En nobody got time voor dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo herkenbaar
Had ze vorige week op de oprit laten grazen toen het zo waaide.
Valt me nog mee dat ze niet omvallen van een longontsteking oid..
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu heb ik Frietje na twee jaar EINDELIJK zover dat ze een pilletje eet, maar nee nu geef ik weer te veel. En toen ik vorig jaar vroeg of het erg was als ze niks kreeg omdat ze het niet moest, ging ik naar de hel. Dan moest ik het elke ochtend fijnmalen en met water in een spuitje in de bek doen. Als je vrienden wil maken met je huisdieren moet je dat dus niet doen. En nobody got time voor dat.
Komkommer, tomaat, bloemkool, broccoli, boerenkool, HEEL AF EN TOE een appeltje (want suiker), gras van de oprit, wortels (niet teveel, want suiker), wortelloof, paprika (alle kleuren), witlof, sperziebonen, courgette/ aubergine/ asperges (lusten die prinsesjes van mij niet), af en toe slaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar wat blijft er dan over want die van mij lusten niks.
Ik weet niet eens of ik het juiste geef. Ben de draad kwijt. Gaf eerst dus ook SS. Toen moest ik iets anders geven waar veel vezels in zaten, van die staafjes. Vraten ze die eindelijk, toen was dat ook te zacht, moesten ze aan de Pavo maar de nierpatiėnt moest Gerty. Volgens mij heb ik nu gerty. Denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Science selective, dat bevat teveel zetmeel en suikers
Tevens is het te zacht, want Eva had er zelf op zitten kauwen![]()
![]()
![]()
Ze krijgen nu Gerty.
Maar als ik al die ingewikkelde voer combi's hoor, dan haak ik af hoor.
Wil best Natures Best voeren, maar hoef niet gelijk 15 kg te kopen, want ze lusten het vast niet
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zonder dat ze door hun heupen zakken?
Ja, maar vitamine c plas je gewoon uit, dus dit is weer nieuw met die vit c pillenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu heb ik Frietje na twee jaar EINDELIJK zover dat ze een pilletje eet, maar nee nu geef ik weer te veel. En toen ik vorig jaar vroeg of het erg was als ze niks kreeg omdat ze het niet moest, ging ik naar de hel. Dan moest ik het elke ochtend fijnmalen en met water in een spuitje in de bek doen. Als je vrienden wil maken met je huisdieren moet je dat dus niet doen. En nobody got time voor dat.
Ik dacht dat. E geen sperziebonen en courgette en aubergine mochten?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komkommer, tomaat, bloemkool, broccoli, boerenkool, HEEL AF EN TOE een appeltje (want suiker), gras van de oprit, wortels (niet teveel, want suiker), wortelloof, paprika (alle kleuren), witlof, sperziebonen, courgette/ aubergine/ asperges (lusten die prinsesjes van mij niet), af en toe sla
Ik mix mijn eigen voer ookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu gemixt voer van een rattery maar als dit op is ga ik mijn eigen voer weer mixen, deed ik vroeger ook.
OMGquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Derpy McDerpface
(Negeer dat mormel rechts, die is van Cruella)
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms heeft bestuursgriezel er wel een maand in geslapen.
Ik vind die oren altijd zo leuk bij de puppy's.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG![]()
We hadden onlangs de mogelijkheid om een pup in huis te halen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
Was een Mechelaar
Het is wel echt veel werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG![]()
We hadden onlangs de mogelijkheid om een pup in huis te halen, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
Was een Mechelaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het juiste geef. Ben de draad kwijt. Gaf eerst dus ook SS. Toen moest ik iets anders geven waar veel vezels in zaten, van die staafjes. Vraten ze die eindelijk, toen was dat ook te zacht, moesten ze aan de Pavo maar de nierpatiėnt moest Gerty. Volgens mij heb ik nu gerty. Denk ik.
Had ook zo'n zak Pavo gekocht maar er waren meerdere soorten en niemand kon nou echt vertellen welke ik moest hebben. Kreeg dus zo'n zak van vijftien kilo. Staat al een jaar open in de berging en soms haal ik er wat uit, want frietje vindt het volgens mij wel lekker, maar weet niet of het nog goed is nu. Maar er zit toch geen vitamine c in wat kan vervliegen. Anders kan ik alles weggooien want ze hebben er niet veel van gegeten want Ozzy mocht het niet.
Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |