ja, eentje in emmenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto, zijn er FOK!kers die jou in het echt kennen?
Tamieke heb ik op facebookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb jullie volgens mij niet op Facebook. Wel Tamieke op instagram maar weet niet of daar iets op gezet wordt, denk het niet.
Ik Koen en FLes en echt een zwik niet meer actieve KSC-ers.quote:
Ik weet na al die jaren nog steeds verrassend weinig over je eigenlijk.quote:
I am...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet na al die jaren nog steeds verrassend weinig over je eigenlijk.
Etto zet niks op facebook, maar legt dingen vast in de Helmondse almanak.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet na al die jaren nog steeds verrassend weinig over je eigenlijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I am...
a MYSTERY
wrapped up
in a RIDDLE
tied into an
ENIGMA
muhahahahahahaha
De Annales Inferni Oris.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto zet niks op facebook, maar legt dingen vast in de Helmondse almanak.
moeten we nu bang worden, etto is volgens mij wel een goede gast met zijn 60 kilo en 1 meter zestig, zou me daar geen zorgen over makenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I am...
a MYSTERY
wrapped up
in a RIDDLE
tied into an
ENIGMA
muhahahahahahaha
Zoë Charlotte is een kat, Dimmy.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de kak van mijn doggo opgeruimd
En nu moeten wij zeggen dat dit asociaal is?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de kak van mijn doggo opgeruimd
Ik moet nu gecombineerd aan een ex-collega denken en dat elektrische autootje van Renaultquote:
Ik heb ook een hond. Hij woont alleen bij mijn vader.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoë Charlotte is een kat, Dimmy.
1 meter 60?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
moeten we nu bang worden, etto is volgens mij wel een goede gast met zijn 60 kilo en 1 meter zestig, zou me daar geen zorgen over maken
Nee, nu moeten jullie zeggen dat dit compleet normaal is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeggen dat dit asociaal is?
KKK member gespotquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1 meter 60?
Dat treft, kan ik met een puntmuts op bij Ama in de tuin gaan staan en die ranzige TV-kabouter vervangen.
Dag 453: Helmond is nog steeds Helmond. Einde mededeling.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Etto zet niks op facebook, maar legt dingen vast in de Helmondse almanak.
Ingrid?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nu gecombineerd aan een ex-collega denken en dat elektrische autootje van Renault
Je hebt zelf toch eik ook gewoon de hele dag een zakje poep bij je.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, nu moeten jullie zeggen dat dit compleet normaal is.![]()
Mensen die met zakjes poep lopen
Henk?quote:
Alleen als je ook de hele tijd je middelvinger opsteekt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1 meter 60?
Dat treft, kan ik met een puntmuts op bij Ama in de tuin gaan staan en die ranzige TV-kabouter vervangen.
Het zou leuk zijn als er meer prullenbakken waren ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, nu moeten jullie zeggen dat dit compleet normaal is.![]()
Mensen die met zakjes poep lopen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nu gecombineerd aan een ex-collega denken en dat elektrische autootje van Renault
Goed idee.. zal ik ook maar gaan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Caafjes hebben weer een schoon huisje. Was nog niet echt nodig geloof ik, maar dan hoeft het morgen niet zeg maar.
Heb toch geen stomaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch eik ook gewoon de hele dag een zakje poep bij je.
Vanmiddag ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Caafjes hebben weer een schoon huisje. Was nog niet echt nodig geloof ik, maar dan hoeft het morgen niet zeg maar.
Wat voor eentje?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ook een hond. Hij woont alleen bij mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |