Ja, ik heb er goed over nagedachtquote:
Ik heb daar toch ook de ballen verstand van. Ik vergiftig ze geheid. Durf niet eens gras te geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja echt gekkenhuis.. en dan hoor je: het ideale caviavoer bestaat niet
Bitch whut![]()
En nee ik ga niet dagelijks kruiden sprokkelen in het weiland hier...
Jaaaa, eerst half overeind en dan ineens rechtopstaandquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die oren altijd zo leuk bij de puppy's.
Twee is net zoveel werk als één dus waarom nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb er goed over nagedacht
Sowieso, zolang ik fulltime werk denk ik dat ik het niet wil.
En mocht de tijd rijp zijn, wil ik er twee
Ja, lastig he..quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat. E geen sperziebonen en courgette en aubergine mochten?
Heb het weleens gegeven toen ik dat niet wist maar ze moesten het toch niet. Vooral Fietje eet niks. Zit eraan te denken om met haar naar de dierenarts te gaan omdat het echt een scharminkeltje is dat niks lust behalve paprika en dan na drie happen al vol lijkt te zitten.
Maar Muis eet de laatste tijd ook weer heel kieskeurig. Weet niet of ze wat mankeren of dat het het weer is of dat ze Ozzy missen of dat ze stervende zijn. Of dat ik nu pas merk dat ze niet zoveel eten omdat Ozzy de tank zoveel at.
Heb Eddy gisteren klein mini stukje banaan gegeven. Nu ga ik ook naar de hel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lastig he..
Ik geef ze af en toe weleens een stukje banaan (OMG DAT IS SUIKER EN DAAR GAAN ZE HARSTIKKE DEAUD VAN) en havermout.
Nu geef ik ze af en toe ook tarwegras, omdat ze dat lekker vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja havermoutvlokken geef ik nu ook omdat Fietje zo'n scharminkel is. Misschien ook eens bijvoeren met tarwegras ofzo. Kan wel. Aar de dierenarts, maar ze kan wel eten, ze haalt alleen overal haar neus voor op. Keutels zijn ook nog goed. Ze komt ook gewoon kijken als ik wat geef, ze ruikt eraan en loopt weg. Kan ik wel röntgenfoto's enzo laten maken en er weer een paar honderd euro tegenaan gooien terwijl ze gewoon vaag doet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lastig he..
Ik geef ze af en toe weleens een stukje banaan (OMG DAT IS SUIKER EN DAAR GAAN ZE HARSTIKKE DEAUD VAN) en havermout.
Nu geef ik ze af en toe ook tarwegras, omdat ze dat lekker vinden
En kwark ofzo, mogen ze dat? De hamster krijgt weleens een likjequote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:30 schreef Ama het volgende:
Maar gaf ze laatst ook kaas. Ja nu ga ik zeker naar de hel.
Ja liefst zo min mogelijk lactose maar ze raden dat soort dingen wel weer aan met medicatie geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En kwark ofzo, mogen ze dat? De hamster krijgt weleens een likje
Dacht dat alleen ijsdraakjes smelten?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm.. als we morgen de @:Ama's buitenzetten smelten ze...
Doen?
Dan draai ik snel mijn deur op slot.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm.. als we morgen de @:Ama's buitenzetten smelten ze...
Doen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nummers? Dan kunnen we je volgen.
hopelijk wel ja, iig alle mondkapjes afgeschaftquote:
thnxquote:
goed puntquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat alleen ijsdraakjes smelten?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
terugbijtenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:41 schreef Ama het volgende:
Wilde ze weer wat kaas geven maar ging niet snel genoeg dus toen ging hij bijten.
De Titanic.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zou ik in mijn broek plassen van spanning
Spoilerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Titanic ligt op de bodem van de oceaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Titanic ligt op de bodem van de oceaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |