Maar jij bent dan ook behoorlijk kritisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dit soort statistiek niet alleen weinig zeggend, maar zelfs nietszeggend.
Transfersom en dik salaris, voor iemand die straks geen drol meer oplevert. Vind ook niet dat PSV dat moet doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:56 schreef RipCity het volgende:
Wat een armoe Luuk de jong. Heel seizoen ergeren aan feit dat ‘die niet scherp begon’. Elke bal die die met de voet moet nemen gaat er niet in. Alleen blij zijn met kop balletjes die die maakt in ‘87. Moet je toch niet weer willen. Iedereen was mega blij toen die eindelijk vertrok.
als die 2 kunnen blijven financieel gezien dan zou dat wel een statement zijn, het jaarlijkse komt Luuk terug vind ik ik minder interessantquote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Als Sangaré zou blijven en Gakpo ook én Luuk boooohhhhh ERECTIE
Mwa. Niet echt. Beiden spelers die absoluut nu de deur uit moeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Als Sangaré zou blijven en Gakpo ook én Luuk boooohhhhh ERECTIE
Hij scoort wel altijd en overal, maar zijn betere opties. Denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Transfersom en dik salaris, voor iemand die straks geen drol meer oplevert. Vind ook niet dat PSV dat moet doen.
Ik vind doelpunten vooral leuk...quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Sangare slaat het wisselvalligheidsmonster regelmatig toe en het is maar de vraag hoe gemotiveerd die nog is voor nog een jaar Eredivisie. Het is een speler die op 95% motivatie nog maar op 70% voetbalt. Bij elk bod boven de 30 miljoen gewoon laten gaan.
Gakpo is een ander verhaal. Als je die kunt houden direct doen. Die wordt alleen nog maar beter en kan een jaar vlammen in de Eredivisie prima gebruiken voor zijn ontwikkeling.
En Luuk. Nou ja, steek dat geld nou eens in één of andere tropische verrassing ofzo. Niet omdat dat perse beter is, maar gewoon omdat dat veel leuker is.
Heb jij even geluk dat je geen PSV-fan bentquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
Echt een totaal inspiratieloze aankoop ja
Ik zou hier als PSV-fan niet zo blij mee zijn
Psv en het westland gun je niemand toequote:Op woensdag 25 mei 2022 11:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je geen PSV-fan bent
Het Westland is wel echt een prachtomgeving om te wonen hoor, wel achterlijk duur, maar ja, c'est caquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:31 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psv en het westland gun je niemand toe
Eens. Sangare moet boven de 30 mil gewoon weg. En met dat geld gisteren nog Timber van Utrecht halen natuurlijk. Gakpo moet blijven, maar ik vrees met grote vrees dat die jongen weg is. En over de laatste kwestie: Luuk de Jong zou wel een schoolvoorbeeld zijn van bord-op-schoot-scouting natuurlijk.. beetje droevig als het scoutingsapparaat niet verder komt dan dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Sangare slaat het wisselvalligheidsmonster regelmatig toe en het is maar de vraag hoe gemotiveerd die nog is voor nog een jaar Eredivisie. Het is een speler die op 95% motivatie nog maar op 70% voetbalt. Bij elk bod boven de 30 miljoen gewoon laten gaan.
Gakpo is een ander verhaal. Als je die kunt houden direct doen. Die wordt alleen nog maar beter en kan een jaar vlammen in de Eredivisie prima gebruiken voor zijn ontwikkeling.
En Luuk. Nou ja, steek dat geld nou eens in één of andere tropische verrassing ofzo. Niet omdat dat perse beter is, maar gewoon omdat dat veel leuker is.
Dat soort buitenkansjes moet je altijd aangrijpen. Als de prijs schappelijk is koop je 25+ goals + een bak aan ervaring. Meteen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Sangare moet boven de 30 mil gewoon weg. En met dat geld gisteren nog Timber van Utrecht halen natuurlijk. Gakpo moet blijven, maar ik vrees met grote vrees dat die jongen weg is. En over de laatste kwestie: Luuk de Jong zou wel een schoolvoorbeeld zijn van bord-op-schoot-scouting natuurlijk.. beetje droevig als het scoutingsapparaat niet verder komt dan dat.
Bord op schoot scouting?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Sangare moet boven de 30 mil gewoon weg. En met dat geld gisteren nog Timber van Utrecht halen natuurlijk. Gakpo moet blijven, maar ik vrees met grote vrees dat die jongen weg is. En over de laatste kwestie: Luuk de Jong zou wel een schoolvoorbeeld zijn van bord-op-schoot-scouting natuurlijk.. beetje droevig als het scoutingsapparaat niet verder komt dan dat.
Wat zou er mis zijn met Bijlow? Te blessuregevoelig?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waterreus vindt dat we Bijlow moeten kopen.
Die heeft al lang niet naar voetbal gekeken.
Ik vind hem echt zwaar overschat. Dat is niet het niveau dat je als PSV moet nastreven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:31 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met Bijlow? Te blessuregevoelig?
Vind hem ook wel wat overschat. Ook nog te vaak net niet. Geen hele grote blunders maar ook in die finale denk je: Hij had net wat meer kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waterreus vindt dat we Bijlow moeten kopen.
Die heeft al lang niet naar voetbal gekeken.
die vond ik ook best goed bij z'n terugkeerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Lyrebird het volgende:
Als Mvogo volgend seizoen net zo keept als in zijn laatste wedstrijd - toen er niets op het spel stond - dan zou ik proberen om hem vast te houden. Maar helaas is hij niet zo stabiel.
Hij is in ieder geval een stuk stabieler dan Drommel, daar moet je echt vanaf proberen te komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Lyrebird het volgende:
Als Mvogo volgend seizoen net zo keept als in zijn laatste wedstrijd - toen er niets op het spel stond - dan zou ik proberen om hem vast te houden. Maar helaas is hij niet zo stabiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |