Dat schijnt hij al te proberen. We zien hoe goed dat gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeie TT. Dus Putin gaat zich dood vechten? Dan moet ie misschien maar naar het front gaan om leiding te geven.
Precies. We weten zo ook wel dat er oorlog is in Oekraine.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Mag dat kutfilmpje uit de OP svp? Want anders kunnen er 20000 andere filmpjes ook wel in de OP.
Edit: En die nietszeggende link ook.
Nee de VS gaat de Oekraïners zich dood laten vechten, terwijl Zelensky open stond voor het bespreken van de Russische eisen, al op 9 maart.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeie TT. Dus Putin gaat zich dood vechten? Dan moet ie misschien maar naar het front gaan om leiding te geven.
Er komt gewoon weer vrede als die Russen gewoon weer terug gaan naar waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit voor TT? Waarom heeft vrede geen kans meer? Over een paar maanden zijn alle Russen uit Oekraine geknikkerd en is hopelijk Poetin dood.
Dan had Rusland maar door moeten pakken, maar dat deden ze niet. Conclusie: het ligt, heel verrassend, aan Rusland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Za het volgende:
[..]
Nee de VS gaat de Oekraïners zich dood laten vechten, terwijl Zelensky open stond voor het bespreken van de Russische eisen, al op 9 maart.
"Francis says transatlantic military alliance ‘barking’ at Russia’s door may have led to Vladimir Putin’s invasion of Ukraine"
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt gewoon weer vrede als die Russen gewoon weer terug gaan naar waar ze vandaan komen
Immers als ik ongevraagd bij mijn buren intrek verstoort dat ook de goede sfeer![]()
hEt LiGt AaN dE AmErIkAnEn, De Eu eN kAaG!!11quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt gewoon weer vrede als die Russen gewoon weer terug gaan naar waar ze vandaan komen
Poetin is duidelijk in zijn uitspraken en streeft niet naar vrede. En wie gaat Poetin vermoorden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit voor TT? Waarom heeft vrede geen kans meer? Over een paar maanden zijn alle Russen uit Oekraine geknikkerd en is hopelijk Poetin dood.
Dat ligt dan aan jouw buren zelf, niet aan u.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Immers als ik ongevraagd bij mijn buren intrek verstoort dat ook de goede sfeer![]()
Op @Za hoeven we niet te rekenen in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Megumi het volgende:
Poetin is duidelijk in zijn uitspraken en streeft niet naar vrede. En wie gaat Poetin vermoorden?
Een boze KGB'er of minister. Of hij gaat dood aan kankerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Poetin is duidelijk in zijn uitspraken en streeft niet naar vrede. En wie gaat Poetin vermoorden?
Karma!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik moest wel ongevraagd bij mijn buren intrekken omdat ze zich bij de buurtwacht wilden aansluiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
Immers als ik ongevraagd bij mijn buren intrek verstoort dat ook de goede sfeer
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van de kremlintrollen op dit forum; zelfs op de Russische staatstelevisie is men langzaam maar zeker de geesten rijp aan het maken om de uitkomst van deze totaal mislukte "speciale operatie" (een gesloopte economie en een verminkte en gedemotiveerd krijgsmacht, maar niets van de oorspronkelijke doelstellingen behaald) maar gewoon te accepteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef ExTec het volgende:
Kan die zuigende pro-putin agitprop uit de OP verwijderd worden?
Nee, dan ligt het aan je andere buren en de buren waar je bij ingetrokken bent hadden gewoon hun mond moeten houden en een extra bord op tafel moeten zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou er niet op gokken. Voorlopig heeft Poetin een ruime steun in Rusland en vaak door nepnieuws en dergeljkje ook daar buiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een boze KGB'er of minister. Of hij gaat dood aan kanker
Het had een kans 2 maanden geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Voelde je je bedreigd of kwam het niet uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik moest wel ongevraagd bij mijn buren intrekken omdat ze zich bij de buurtwacht wilden aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |