dit jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuuuuh, uurtje of drie als het verkeer meezit.
En dan moet ik nog terug.
Dat was die in het noordoosten zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
Ooit eens de discussie met mn vorige werkgever gehad dat ik sneller in Parijs op een terras met koffie voor m'n neus zat dan dat ik bij hun op kantoor aan de koffie zat.
Als je hier de grens over rijdt, zijn de wegen en de dorpjes echt een stukje armoediger. Maar je hebt dan wel direct het idee dat je in het buitenland bent.quote:
Nee, want blond.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie welles zon thuislaser ding geprobeerd?
Ik ga er even opletten als ik in de winkel zelf ben.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. En jumbo is de enige ook met die hoge prijs.
harstikke droog hier johquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoge luchtvochtigheid, lijkt wel alsof ik water aan het inademen ben
Van de week ook lekker bij de DM geweest, make-updingen enzo een stuk goedkoper ook. Shampoo, haarlak, deo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:19 schreef Ama het volgende:
Mondwater is in Duitsland ook altijd maar 80 cent ofzo terwijl hier het goedkoopste 3 euro is ofzo.
Geloof dat duitsland op veel vlakken goedkoper is. Uit eten gaan bv ookquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:19 schreef Ama het volgende:
Mondwater is in Duitsland ook altijd maar 80 cent ofzo terwijl hier het goedkoopste 3 euro is ofzo.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat duitsland op veel vlakken goedkoper is. Uit eten gaan bv ook
Lekker is dat he.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de week ook lekker bij de DM geweest, make-updingen enzo een stuk goedkoper ook. Shampoo, haarlak, deo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |