en de plek die je nodig hebt voor dat spul?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ja, sorry. Ik doe zelf ook nooit praktisch eigenlijk.
Heb iets gevangen op bumblequote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet aantrekken tijdens dates. Dat geeft een wat vreemde indruk.
@:uitstraling kan dit creatiever duiden.
Ja, je hebt alle apps gelijk op volle kracht aangezet nu je krokant bent?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb iets gevangen op bumblezo maar berichtje sturen
Je hebt vier jaar, go go go! 2026 klinkt nu meer als een deadline voor die bedrijven om het mogelijk te maken dan voor de mensen om die dingen te plaatsen.quote:Hij wil de komende jaren samenwerken met fabrikanten en installateurs om meer monteurs op te leiden en de productie van warmtepompen in Nederland op te schalen.
maar eentje geswiped en het was raakquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je hebt alle apps gelijk op volle kracht aangezet nu je krokant bent?![]()
Ik vang weinig
wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:06 schreef datismijnmening het volgende:
Zo maar richting Antwerpen cruisen
welke?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:07 schreef Ama het volgende:
Jezus tandpasta bijna dubbele prijs ineens. Hooooe dan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:06 schreef datismijnmening het volgende:
Zo maar richting Antwerpen cruisen
Och, met dit weer?quote:
Op zo'n paal zetten waar ze normaal ooievaarsnesten op zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de plek die je nodig hebt voor dat spul?
Des te beter, de meeste zijn toch bang van me.quote:
Dat soort dingen kun je beter in Duitsland kopen, toch? Ik zag daar laatst een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over. Hier heb je allemaal van die 1+1 aanbiedingen, maar normaal zijn dat soort producten gewoon meer dan twee keer zo duur als in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:07 schreef Ama het volgende:
Jezus tandpasta bijna dubbele prijs ineens. Hooooe dan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Des te beter, de meeste zijn toch bang van me.
Ik ga maandag naar Duitsland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter in Duitsland kopen, toch? Ik zag daar laatst een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over. Hier heb je allemaal van die 1+1 aanbiedingen, maar normaal zijn dat soort producten gewoon meer dan twee keer zo duur als in Duitsland.
dat ligt aan je eigen ruggengraatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van Kruidvat is dat je dan weer voor acht euro aan chocola meeneemt.
Weet je wat de brandstof en tijd me kost.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter in Duitsland kopen, toch? Ik zag daar laatst een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over. Hier heb je allemaal van die 1+1 aanbiedingen, maar normaal zijn dat soort producten gewoon meer dan twee keer zo duur als in Duitsland.
Supermarkt want krijg altijd Jumbo kaarten dus moet daar wel boodschappen doen.quote:
Oh dan is het idd vervelend jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Supermarkt want krijg altijd Jumbo kaarten dus moet daar wel boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je wat de brandstof en tijd me kost.
Duitslandquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]Voor mij is het een half uur fietsen. Niet dat ik ooit iets koop in Duitsland.
laser?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Antwerpen doen ze met plaatselijke verdoving
Uuuuuh, uurtje of drie als het verkeer meezit.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]Voor mij is het een half uur fietsen. Niet dat ik ooit iets koop in Duitsland.
Hmm dan ga ik het wel ergens anders halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
Wel flink verschil die tandpasta in de jumboah is die ook 1,39
Lijkt bijna een prijsfoutquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik het wel ergens anders halen.
Thanks voor de tips allemaal.
Maar dan heb je wel flink bespaard op de tandpasta.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuuuuh, uurtje of drie als het verkeer meezit.
En dan moet ik nog terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |