quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Des te beter, de meeste zijn toch bang van me.
Ik ga maandag naar Duitsland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter in Duitsland kopen, toch? Ik zag daar laatst een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over. Hier heb je allemaal van die 1+1 aanbiedingen, maar normaal zijn dat soort producten gewoon meer dan twee keer zo duur als in Duitsland.
dat ligt aan je eigen ruggengraatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van Kruidvat is dat je dan weer voor acht euro aan chocola meeneemt.
Weet je wat de brandstof en tijd me kost.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je beter in Duitsland kopen, toch? Ik zag daar laatst een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over. Hier heb je allemaal van die 1+1 aanbiedingen, maar normaal zijn dat soort producten gewoon meer dan twee keer zo duur als in Duitsland.
Supermarkt want krijg altijd Jumbo kaarten dus moet daar wel boodschappen doen.quote:
Oh dan is het idd vervelend jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Supermarkt want krijg altijd Jumbo kaarten dus moet daar wel boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je wat de brandstof en tijd me kost.
Duitslandquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]Voor mij is het een half uur fietsen. Niet dat ik ooit iets koop in Duitsland.
laser?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Antwerpen doen ze met plaatselijke verdoving
Uuuuuh, uurtje of drie als het verkeer meezit.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]Voor mij is het een half uur fietsen. Niet dat ik ooit iets koop in Duitsland.
Hmm dan ga ik het wel ergens anders halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
Wel flink verschil die tandpasta in de jumboah is die ook 1,39
Lijkt bijna een prijsfoutquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik het wel ergens anders halen.
Thanks voor de tips allemaal.
Maar dan heb je wel flink bespaard op de tandpasta.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuuuuh, uurtje of drie als het verkeer meezit.
En dan moet ik nog terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |