Is ook spannend!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik vind het gewoon echt een beetje spannend vandaag.
[ twitter ]
Rustig, Sir Robin, stop met jezelf te hypen.
Thanks, ik zit op het werk en kan niet kijken, maar deze Twitteraar typt aardig mee:quote:
Die laatste tweet, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Thanks, ik zit op het werk en kan niet kijken, maar deze Twitteraar typt aardig mee:
https://twitter.com/ChrisUKSharp
[ twitter ]
Project Blue Beam anyone?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:44 schreef YoungDriller het volgende:
Interessant!
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ook de Chinezen vergelijkbare situaties hebben meegemaakt. Het zou toch prachtig zijn dat als het niet van 'ons' (lees: de mensheid) is er eindelijk een goede reden is om allemaal te verenigen m.b.t. het doel uit te zoeken wat dit is en of we gezamelink hier 'iets tegen/mee' kunnen doen.
quote:Pentagon zag inmiddels 400 ufo's, geen aanwijzingen voor buitenaardse oorzaak
Het Amerikaanse ministerie van Defensie onderzoekt momenteel 400 gevallen waarin sprake is van een ufo. Dat verklaarden twee hoge functionarissen van het ministerie dinsdag, in de eerste openbaring hoorzitting over ufo's van het Amerikaanse congres in meer dan vijftig jaar.
De afkorting ufo staat voor 'unidentified flying object', een onbekend vliegend object. De Amerikaanse veiligheidsdiensten spreken tegenwoordig van 'unidentified aerial phenomena', oftewel een onbekend fenomeen in de lucht.
Het Pentagon richtte in 2020 een speciaal team opgericht om ufo's te onderzoeken. In een rapport dat vorig jaar juni uitkwam, stond dat er sinds 2004 144 meldingen van ufo's gedocumenteerd zijn. De hoorzitting van dinsdag werd naar aanleiding van dat rapport gehouden. Inmiddels is het aantal ufo's dat door de VS wordt onderzocht dus bijna verdrievoudigd.
Volgens Ronald Moultrie and Scott Bray, de twee Pentagon-functionarissen die werden gehoord door de commissie, is er "in geen enkel geval" overtuigend bewijs dat het gaat om een buitenaards ruimteschip. Het wordt niet uitgesloten, maar "op dit moment is er geen materiaal dat wijst op iets anders dan een aardse oorsprong", aldus Bray.
Wel erkenden ze dat veel mysterieuze gevallen nog onopgelost zijn en dat mogelijk ook voor altijd zullen blijven. Het speciale onderzoeksteam blijft openstaan voor alle mogelijke verklaringen zo lang een zaak nog niet opgelost is.
De functionarissen herhaalden de conclusie uit het rapport van vorig jaar dat ook zonder buitenaardse invloed ufo's een bedreiging voor het luchtruim en daarmee de nationale veiligheid kunnen vormen. Zo kunnen onbekende luchtvoertuigen het vliegverkeer in gevaar brengen en kan er sprake zijn van vijandig spionage-apparatuur of geavanceerde luchtvaartuigen.
Die zijn er sowieso niet omdat we niet weten hoe zoiets er uit zou kunnen zien. Zo'n titel is compleet zinloos. Het is de vraag wt het zijn gegeven de dingen die we waarnemen. Buitenaards is een hypothese die we moeten overwegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:03 schreef Frutsel het volgende:
Pentagon zag inmiddels 400 ufo's, geen aanwijzingen voor buitenaardse oorzaak
De hoop is dat hier nu meer in gewroet gaat worden om achter de waarheid te komen.quote:Gallagher also entered into the record a copy of unverified 2002 meeting notes referred to as the “Admiral Wilson memo” that purports to reveal government officials and contractors discussing how they have been blocked from accessing information about crashed UFO materials.
The claims have been hotly debated among ufologists, but never corroborated. One of the individuals cited in the document, Eric Davis, who is now a senior project engineer at government-funded Aerospace Corp., has declined several POLITICO requests for interviews.
Ja, wat moet ik precies zien in deze video? Ik zie voorlopig alleen wat reflecties in het glas van de cockpitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, met deze hearing kan iedereen alle kanten op redeneren. Hopelijk is het het begin van meer en komt er meer nieuwsgierigheid en openheid.
De getoonde video's waren nogal underwhelming in ieder geval.
[ twitter ]
Christopher Mellon was zwaar teleurgesteld wetende dat er tal van veel betere video's zijn. Die drie geleakte Pentagon video's waren echt wel heel big gegeven wat ze nu hebben laten zien. Ik hoop echt dat Mellon en Elizondo achter de schermen bezig zijn om het n en ander te fixen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De getoonde video's waren nogal underwhelming in ieder geval.
Veel verder ga je ook niet komen. Sommige mensen klampen zich aan strohalmen vast op dit onderwerp omdat zij voor zichzelf bepaald hebben wat daar te zien is en ze willen dat hun idee erkent word.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik precies zien in deze video? Ik zie voorlopig alleen wat reflecties in het glas van de cockpit
Probleem met de buitenaardse hypothese is vooral dat die er steeds wordt bijgesleept als zijnde enige mogelijke verklaring..quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
Probleem met de buitenaardse hypothese is dat de hele hypothese rust op dit soort beelden en verder helemaal niets. Dat maakt het dus niet eens een hypothese, natuurlijk.
De luchtmacht van de VS onderzoekt het al serieus sinds de jaren 60.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:13 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Probleem met de buitenaardse hypothese is vooral dat die er steeds wordt bijgesleept als zijnde enige mogelijke verklaring..
Het gaat in eerste instantie nu om onbekende objecten in het luchtruim en het stigma (haha groene mannetjes) daar vanaf halen. Dan kun je tenminste een serieus gaan onderzoeken wat het is.
En dat het enige wat er aan bewijslast ligt dit soort beelden zijn is gewoon niet waar. Zie voorgaande topics.
Helemaal op het eind zijn er maar liefst drie frames waarin je een metaalachtige bol langs ziet flitsen. Heeft alle indruk ervan dat het een ballon is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik precies zien in deze video? Ik zie voorlopig alleen wat reflecties in het glas van de cockpit
Nee, je ziet geen bol, ook niet zilver, je ziet een ronde lichtvlek die de sensor van de camera overstuurtquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Helemaal op het eind zijn er maar liefst drie frames waarin je een metaalachtige bol langs ziet flitsen. Heeft alle indruk ervan dat het een ballon is.
Bron?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De luchtmacht van de VS onderzoekt het al serieus sinds de jaren 60.
Geen idee wat je daar precies mee bedoeld. Ik zie een klein zilverachting bol ding langs zoeven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, je ziet geen bol, ook niet zilver, je ziet een ronde lichtvlek die de sensor van de camera overstuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |