En voor welke prijs kon de woning getaxeerd worden?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:39 schreef Eikenbomen het volgende:
Volgens mij is het daar nu nog gekker hoor, vriendin van mij heeft 70.000 moeten overbieden voor een leuke tussenwoning daar.
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]TV / [spoilers Videoland]Kopen zonder kijken #1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slaapkamers zijn niet ruim als je ziet hoeveel ruimte er over blijft aan weerszijden van het bed idd.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt
Maar ik doelde op de grootte vd kamers.
Dit soort programma's worden gemaakt door hipsters. Het laatste waar zij aan denken is aan technische hobbies.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik wel want een schuur is qua vocht een groter probleem dan een garage. Ik vind het dus een enorm domme actie van Bob. Voor mij zou de woning nu een no-go zijn want ik wil mijn gereedschappen niet in een schuur opslaan. Altijd vochtig
OCD alertquote:Op maandag 23 mei 2022 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zwarte wc, maar wel een witte knop. Zwarte handdoekradiator met een witte stang. Mwah..
Dat valt wel mee, ik vind het gewoon niet mooiquote:
Precies, dat zei ik hier ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik vind het gewoon niet mooi
Volgensmij hadden ze nog wel een soort mini bijkeukentje waar de wasmachine / droger stond beneden. Misschien als ze die stapelen kan er een koelkast bij.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:38 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
Garage, schuur of bijkeuken heb je toch niet alleen voor gereedschap: je gebruikt 'm ook voor 2e koelkast, oud papier, fietsen, opbergen van ander spul...
Er is geen totaal gemis aan schuurtje. In de tuin stond nog een houten schuur en bovendien was er naast de garage nog een overkapt stukje waar de kliko’s staan en waar je fietsen kunt stallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:36 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Volgensmij hadden ze nog wel een soort mini bijkeukentje waar de wasmachine / droger stond beneden. Misschien als ze die stapelen kan er een koelkast bij.
Maar het totale gemis van een fietsjeschuur / bijkeuken zou mij wel irriteren ja...
AL was er wel gewoon ruimte nog naast de keuken, waar je om de tuin kon, voor bijvoorbeeld een simpele overkapping waar je dan weer je fietsen parkeert.
Idd.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik wel want een schuur is qua vocht een groter probleem dan een garage. Ik vind het dus een enorm domme actie van Bob. Voor mij zou de woning nu een no-go zijn want ik wil mijn gereedschappen niet in een schuur opslaan. Altijd vochtig
Ze hebben nog een hele oprit, met overkapping, waar ze ruimte zat hebben voor een nieuw schuurtje of garage. Het bloemperk voor zouden ze kunnen bestraten, zodat die oprit doorloopt tot aan de weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:00 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het gemiddelde schuurtje in Nederland staat al vol als je daar in de winter je tuinset + barbecue in zet.
Er is in een schuurtje geen plek voor én tuinmeubelen, én (tuin)gereedschap én fietsen/buitenspeelgoed van een jong gezin met in de nabije toekomst wellicht kinderen (die 3 tot 4 gewenste slaapkamers zullen niet alleen voor de sneakers bedoeld zijn).
Die was toch afgeschaft? Oh, toen misschien nog net niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:59 schreef xzaz het volgende:
Maar ze hebben wel een jubbeltonnetje gehad toch?
Ik zie het, dat had ik in het programma niet allemaal gezien. In dat geval kan je beter deze kamer er zo bij hebben, een carport etc. kan je altijd nog zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is geen totaal gemis aan schuurtje. In de tuin stond nog een houten schuur en bovendien was er naast de garage nog een overkapt stukje waar de kliko’s staan en waar je fietsen kunt stallen.
Het is echt maar net waar je de voorkeur aan geeft. Ik zou de ruimte binnen veel belangrijker vinden. Als er ruimte is voor fietsen, een gereedschapskist en wat tuingereedschap zou ik ook al tevreden zijn.
Als je op het oude funda-linkje kijkt, zie je dat die schuur best een goed formaat heeft en de overkapping ook heel behoorlijk is.
https://www.funda.nl/koop(...)41304817-borgweg-11/
Ze hebben bovendien een grote koelkast in de keuken, dus waarom moeten ze er nog een hebben?
Geen enkel probleem met vocht in mijn tuinhuis hoor, daar heb ik mijn gereedschap ook opgeborgen,open en bloot aan de wand. Mijn garage is opgeofferd als thuisbarquote:Op maandag 23 mei 2022 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog steeds niet hoor, volgend jaar of 2024 pas.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Die was toch afgeschaft? Oh, toen misschien nog net niet.
Dat is inderdaad een groot risico! Wij ons huis was hoger getaxeerd dan wij uiteindelijk met overbieden betaald hebben. Komt niet zo vaak voor in deze oververhitte markt.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:32 schreef bananen-plukker het volgende:
[..]
En dat is wat sommige starters aan zich voorbij laten gaan, ze gaan de zoektocht al in met 'er moet overboden worden' soms heb je huizen die hoog weggeprijsd worden, dan krijg je het later op je bord...
- makelaar kan het niet zo hoog taxeren
- duurt langer voordat je ook maar wat mooie overwaarde maakt
- ...
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:56 schreef lily het volgende:
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aar-alex-valt-vijver
Ging ook al op Twitter rondquote:Op zondag 29 mei 2022 19:56 schreef lily het volgende:
![]()
![]()
Hij blijft ook gewoon ff lekker liggenquote:Op zondag 29 mei 2022 21:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ging ook al op Twitter rond. Met zelfs een tweet van een jaar geleden
(met een telefoon het schermpje van de camera gefilmd)
[ twitter ]
saillant detail is dat Ruud ten Wolde inmiddels is overleden. Geen idee of hij de cameraman was of er gewoon bij in de buurt was (of dat hij überhaupt de filmer is).
Spoilerquote:Op zondag 29 mei 2022 19:56 schreef lily het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:56 schreef lily het volgende:
![]()
![]()
Ach bij blind gekocht hebben ze er eentje gehad van 1 miljoen plus......quote:Op maandag 30 mei 2022 09:43 schreef Duiveltja het volgende:
Vanavond een verbouwing met het grootste budget ever.
Wel een knappe vrouwquote:Op maandag 30 mei 2022 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een verschil met het stel van vorige week
Best een leuk stel, als dat stel van vorige week het niet voor elke volgende kandidaat had verpest.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een verschil met het stel van vorige week
Ik viel er net iets later in, maar ze zijn nog vrij jong ook, in de 30 gok ik?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Het is natuurlijk op zichzelf een fantastisch budget, 660K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |