Gewoon cadeau geven aan je kleine nichtjes en neefjesquote:
Mag ook nooit wat van jouquote:
Vind dat wel een beetje zielig voor de zalmquote:Op maandag 16 mei 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die spartelt heel het bed door dan denk ik.
De levende zalm vastplakken op je ogen met 1 seconde lijm
quote:Op maandag 16 mei 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Dat geluid van het water heb ik wel gemist
"Hier lieve Henkie, een mooie glanzende handgranaat voor je tweede verjaardag"quote:Op maandag 16 mei 2022 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon cadeau geven aan je kleine nichtjes en neefjes
Binnen mum van tijd lievelingsoom
Moet naar de wc ineensquote:
Suske en Wiske en de zielige zalmen.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dat wel een beetje zielig voor de zalm
quote:Op maandag 16 mei 2022 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de zielige zalmen.
Zo laat?quote:
goeiequote:Op maandag 16 mei 2022 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)erschrijdend-voorval
Pieter paans Pieter paans houdt zijn broek niet aan doorgaans
@:Haags
Was ook sarcasmisch ...quote:
Gedaan met de rustquote:Op maandag 16 mei 2022 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nu moet je weer late diensten draaien, nu bal terug is.
Hij geeft kopjes. Wat adviseer jij? Direct gaan of nog even wachten?quote:
O ja goeie, even meten.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha kwiwi! Is de koorts al een beetje gaan liggen?
gaan.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij geeft kopjes. Wat adviseer jij? Direct gaan of nog even wachten?
Ja soms maak ik wel eens per ongeluk grapjesquote:
Die voelt zich veel beter, en was ook minder ziek. Al deed ie natuurlijk alsof ie dood ging.. mannenquote:
Misschien even pompoensoep voor hem maken zodat die wat kan aansterkenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die voelt zich veel beter, en was ook minder ziek. Al deed ie natuurlijk alsof ie dood ging.. mannen
Hij mag mij wat maken, hij voelt zich weer goed genoeg om te gamenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien even pompoensoep voor hem maken zodat die wat kan aansterken
?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Mijn roze kaboutertje is kapot en nu baal ik best wel.
De playstation aan is het beste medicijnquote:Op maandag 16 mei 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij mag mij wat maken, hij voelt zich weer goed genoeg om te gamen
Moet je nu naar de kabouterdokter?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Mijn roze kaboutertje is kapot en nu baal ik best wel.
Ja hier zijn teveel ongepaste huehue's op te maken dat ik er geen kan kiezenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier zijn teveel ongepaste huehue's op te maken dat ik er geen kan kiezen
Ik heb al jaren een roze kaboutertje die zijn middelvinger opsteekt maar die is hij nu dus ineens kwijt. Heel raar want ik heb hem niet laten vallen.quote:
Zoek maar op fuck you kabouter.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben vooral gefascineerd door wat ik me voor moet stellen bij roze kabouter
Ja maar ik heb een kleintje.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pinkforever.n(...)estoken-middelvinger deze?
Man man manquote:Op maandag 16 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
Goed hoor schatquote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die voelt zich veel beter, en was ook minder ziek. Al deed ie natuurlijk alsof ie dood ging.. mannen
Ja maar dat is wel het leuke aan het hele beeldje, daarom heb ik hem ooit gekocht.quote:
22.95 voor een kabouter die een middelvinger opsteekt?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pinkforever.n(...)estoken-middelvinger deze?
insert Nicolas cagequote:Op maandag 16 mei 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel het leuke aan het hele beeldje, daarom heb ik hem ooit gekocht.
https://www.demuseumwinkel.com/opgezette-buks-bunny-b-4254503228 liever ditquote:Op maandag 16 mei 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
22.95 voor een kabouter die een middelvinger opsteekt?
Ik heb een mini versie en die was 10 euro volgens mij.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie de hele dag door ook nog "Roesskie karal" en "Idi na choej!" roept vang je zo 100 euro per stukquote:Op maandag 16 mei 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 16 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.demuseumwinkel.com/opgezette-buks-bunny-b-4254503228 liever dit?
Geen idee maar het lag ineens in de ratten transportbak die naast de tv staat. Leg die link nu pas (want ging hem net recht zetten) dus heb het weggegooid vanmiddag toen ik het ineens in het bakje zag liggen bij de dierenarts. Kan alleen denken dat dat meisje wat bij de ratten heeft gekeken hem heeft laten vallen?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
insert Nicolas cage
maar hoe kan die vinger ineens weg zijn dan
ik heb een half blok kaas en een stukje worst opquote:Op maandag 16 mei 2022 21:01 schreef Haags het volgende:
Ik voel me net @:dud0r
Zit een hele zak chips weg te kanen.
Ik vind 48+ kaas lekker, maar als ik dat wil kopen moet ik mijn legitimatie laten zien bij de kassa.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een half blok kaas en een stukje worst op
ik eet amper chips
ik heb fuetquote:Op maandag 16 mei 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier staan Japanse rijstzoutjes en katjang pedis.
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind 48+ kaas lekker, maar als ik dat wil kopen moet ik mijn legitimatie laten zien bij de kassa.
Lijstzoutjes hahaaaatjes.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier staan Japanse rijstzoutjes en katjang pedis.
30+ is momenteel wel mijn dingquote:Op maandag 16 mei 2022 21:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind 48+ kaas lekker, maar als ik dat wil kopen moet ik mijn legitimatie laten zien bij de kassa.
Beterquote:Op maandag 16 mei 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig is de weersvoorspelling gedaald naar 27 graden i.p.v. 30
Kan Wattenschijfje wat rustiger haar bontjasje uittrekkenquote:
Anders een klein waaiertje geven? Of een zwembadjequote:Op maandag 16 mei 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan Wattenschijfje wat rustiger haar bontjasje uittrekken
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders een klein waaiertje geven? Of een zwembadje
Is wel goed voor het land enzoquote:
ja weet niet hoe leuk ik dat vindquote:Op maandag 16 mei 2022 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we je op een cruise sturen?
De kinderen van Tom zijn inmiddels wel aardig zelfstandig.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cruise lijkt me best leuk als dat zonder kleine kinderen is.
gemiddelde leeftijd is 99+quote:Op maandag 16 mei 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cruise lijkt me best leuk als dat zonder kleine kinderen is.
Wel vrij hoge kans op een bejaarde miljonair die niet lang meer te leven heeft en wiens piel toch in 1994 al gestopt is met functionerenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 21:17 schreef Haags het volgende:
[..]
De kinderen van Tom zijn inmiddels wel aardig zelfstandig.
Oh, daar pas ik wel bijquote:
oh nou dan ga ik welquote:Op maandag 16 mei 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vrij hoge kans op een bejaarde miljonair die niet lang meer te leven heeft en wiens piel toch in 1994 al gestopt is met functioneren
Dat doet Josje van k3 ook..quote:Op maandag 16 mei 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tom eet placenta's, dus laat maar
quote:
Ja, klinkt heerlijkquote:Op maandag 16 mei 2022 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dat je een schep uit het buffet neemt en je de gebitten van truus en henk eruit vist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |