Was meer een referentie naar de tekst van O O Den Haagquote:
Koffie?quote:Op maandag 16 mei 2022 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens de bar in. Eens zien wat er allemaal is.
Wijn voor mij pls.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens de bar in. Eens zien wat er allemaal is.
Spaghetti?quote:
Met pindasausquote:
quote:
quote:
Heel burgerlijk en saai, boontjes, gebakken apies en kipfilet met 'n paprikasausje, het soort eten dat een ANWB stelletje ook vaak heeft en dat de man die Sjoerd heet net iets te vaak "lekker hč Ans" tegen haar zegt.quote:
Watquote:Op maandag 16 mei 2022 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel burgerlijk en saai, boontjes, gebakken apies en kipfilet met 'n paprikasausje, het soort eten dat een ANWB stelletje ook vaak heeft en dat de man die Sjoerd heet net iets te vaak "lekker hč Ans" tegen haar zegt.
Wel stukjes broccoliquote:
Maar wel met pindasaus?quote:
Oh, ik dacht weer zo'n braboantse spoeusiealiteitquote:Op maandag 16 mei 2022 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aardappeltjes, die noem ik altijd apies
Om te gaan slapen?quote:
Nee, dat vind ik net zo lekker als dat jij mayonaise vindt.quote:
Kun je daar niet eens de lucht van uitstaan of het ook maar in je buurt hebbenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik net zo lekker als dat jij mayonaise vindt.
ken beurenquote:
Zitten soms ook van die draderige zuivelklonten in.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik net zo lekker als dat jij mayonaise vindt.
Ik heb het liever niet in de buurt neequote:Op maandag 16 mei 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daar niet eens de lucht van uitstaan of het ook maar in je buurt hebben
Dan vindt je het dus alsnog veel lekkerder dan dat ik mayo vindquote:Op maandag 16 mei 2022 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het liever niet in de buurt nee![]()
Ik lust het wel, maar met lange tanden en eigenlijk liever niet
quote:Op maandag 16 mei 2022 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten soms ook van die draderige zuivelklonten in.
Kun je de hoestende kwiwi hier gezelschap houdenquote:
En boursinroomsaus?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ken beuren
Wel met kip en spekjes
Als ze maar wel eenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je de hoestende kwiwi hier gezelschap houden
quote:
Ik wil wel helpen anders?quote:
1 seconde lijmquote:
Een levende?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zalm op je ogen leggen zodat die uitdroogt en vastplakt.
dat eet ik toch op stommertquote:Op maandag 16 mei 2022 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zalm op je ogen leggen zodat die uitdroogt en vastplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |