SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Goeden TT.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
In thailand nemen ze het veel serieuzer nog. Je ziet mensen met 2 of zelfs 3 mondkapjes en constant hun handen desinfecteren.
Ja het is nog niet eens etenstijd en je ligt al te gapenquote:
Nee, het valt niet mee. Had vandaag om 12 uur een IC en die was loeidruk.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn de treinen weer druk of valt het mee buiten de spits?
Ik heb al gegetenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is nog niet eens etenstijd en je ligt al te gapen
Liggen de IC's nog steeds volquote:Op maandag 16 mei 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het valt niet mee. Had vandaag om 12 uur een IC en die was loeidruk.
Uhuh ...quote:Op maandag 16 mei 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt maar 1.5 kilo aangekomen in de vakantie
Hoe doe je datquote:Op maandag 16 mei 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Ow dan ga ik wel met de auto naar Antwerpenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het valt niet mee. Had vandaag om 12 uur een IC en die was loeidruk.
Ik was de laatste keer VS zelfs afgevallen, ondanks het voer daarquote:
Hmmquote:Op maandag 16 mei 2022 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb daar dus eigenlijk maar 3 keer per dag gegeten en vrijwel geen snacks tussendoor
Misschien ben je gedehydrateerd door het vliegen en is het morgen +5 kg.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:07 schreef bitterbal het volgende:
Dan maar heel die bak kip straks leegvretenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer VS zelfs afgevallen, ondanks het voer daar
Lintworm van 3 meter.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ben je gedehydrateerd door het vliegen en is het morgen +5 kg.
Ja hele dagen door Nationale Parken lopen hielp misschien wel een beetje meequote:
En geen crackersquote:Op maandag 16 mei 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lunch was ook warme maaltijd.
misschien is het omdat ik vrijwel geen brood at
Zo eentje die midden in de nacht vrolijk uit de poepert kruipt en op zoek gaat naar andere betere verstopplekjes.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die midden in de nacht vrolijk uit de poepert kruipt en op zoek gaat naar andere betere verstopplekjes.
Doe eens normaal joh, er zijn hier nog mensen die moeten etenquote:Op maandag 16 mei 2022 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die midden in de nacht vrolijk uit de poepert kruipt en op zoek gaat naar andere betere verstopplekjes.
Kan ie niet, dat weet je inmiddels toch wel??quote:Op maandag 16 mei 2022 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, er zijn hier nog mensen die moeten eten
Ja je moet nooit de hoop verliezen, ook al is het slechts een sprankeltjequote:Op maandag 16 mei 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ie niet, dat weet je inmiddels toch wel??
Ik ben nu aan het eten.quote:Op maandag 16 mei 2022 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, er zijn hier nog mensen die moeten eten
Die smaken toch helemaal niet lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |