gaan.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij geeft kopjes. Wat adviseer jij? Direct gaan of nog even wachten?
Ja soms maak ik wel eens per ongeluk grapjesquote:
Die voelt zich veel beter, en was ook minder ziek. Al deed ie natuurlijk alsof ie dood ging.. mannenquote:
Misschien even pompoensoep voor hem maken zodat die wat kan aansterkenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die voelt zich veel beter, en was ook minder ziek. Al deed ie natuurlijk alsof ie dood ging.. mannen
Hij mag mij wat maken, hij voelt zich weer goed genoeg om te gamenquote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien even pompoensoep voor hem maken zodat die wat kan aansterken
?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Mijn roze kaboutertje is kapot en nu baal ik best wel.
De playstation aan is het beste medicijnquote:Op maandag 16 mei 2022 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij mag mij wat maken, hij voelt zich weer goed genoeg om te gamen
Moet je nu naar de kabouterdokter?quote:Op maandag 16 mei 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
Mijn roze kaboutertje is kapot en nu baal ik best wel.
Ja hier zijn teveel ongepaste huehue's op te maken dat ik er geen kan kiezenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier zijn teveel ongepaste huehue's op te maken dat ik er geen kan kiezen
Ik heb al jaren een roze kaboutertje die zijn middelvinger opsteekt maar die is hij nu dus ineens kwijt. Heel raar want ik heb hem niet laten vallen.quote:
Zoek maar op fuck you kabouter.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben vooral gefascineerd door wat ik me voor moet stellen bij roze kabouter
Ja maar ik heb een kleintje.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pinkforever.n(...)estoken-middelvinger deze?
Man man manquote:Op maandag 16 mei 2022 20:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |