Midden des lands wordt eigenlijk altijd wel geraakt. Hoop vooral dat het meevalt kwa windstoten/hagel en dat soort ongein. Moet mn huis nog verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Het is ook echt vies warm, plakweer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:27 schreef ACT-F het volgende:
27,2 graden op dit moment. Leuk als je in de airco of op een terras zit, maar niet als je aan het werk bent bij klanten thuis
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:16 schreef Resistor het volgende:
Ik wil een herhaling van 16 augustus 2020Ik heb liever een MCS in de nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Djeez ben jij dat?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:59 schreef Herkauwer het volgende:
Dikke tegenvaller vandaag. In het westen zit ik. 20,0 graden op de thermometer en een koud windje. Brrrrr
klopt hoor. In het westen gebeurt alles trager.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:59 schreef Herkauwer het volgende:
Dikke tegenvaller vandaag. In het westen zit ik. 20,0 graden op de thermometer en een koud windje. Brrrrr
Lekker plakkerig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
OPBOKKEN MET DIE LUCHTVOCHTIGHEID
Je vraag suggereert dat het onweer een zekerheid is, terwijl alles op het laatste moment kan afketsen of zeer lokaal voorkomt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:02 schreef Elan het volgende:
Hoelaat komt dat onweer morgen (bij benadering) ?
Dat sowieso maar meestal is het wel sprake van een front dat overtrekt in een bepaalde tijdsperiode (bijvoorbeeld einde van de middag).quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je vraag suggereert dat het onweer een zekerheid is, terwijl alles op het laatste moment kan afketsen of zeer lokaal voorkomt.
HeT kLiMaAt Is EcHt NaAr De KlOtUhHhHquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Sowieso morgen weer gezeik over wateroverlast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |