De kruisjes staan voor het aantal schandalen?quote:
Staan voor ons mokums trots❌❌❌quote:Op maandag 16 mei 2022 13:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kruisjes staan voor het aantal schandalen?
Per jaar.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kruisjes staan voor het aantal schandalen?
Toch wel erg netjes dat hij zijn familie in zijn succes laat delen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Promes zou met familieleden geld geïnvesteerd hebben in een vierduizend kilo cocaïne met een groothandelswaarde van 120 miljoen euro. De straatwaarde lag nog veel hoger. De partij werd in april 2020 onderschept in de haven van Antwerpen.
(lol)
Waarom reageer je daar op?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje wat stoer, teleurgesteld zijn dat er geen doden zijn!
Macht der gewoonte. In NWS is dat soort tegengeluid ook echt nodig.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Macht der gewoonte. In NWS is dat soort tegengeluid ook echt nodig.
Dit is niet echt toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mooi staaltje victim blaming bij NPO Radio 1 een dag nadat een dronken automobilist 's ochtends een groep wielrenners van de weg had gereden en een tweede automobilist ogenschijnlijk met opzet een groep van de weg had gereden en door was gekard.
De resultaten van deze poll vallen me nog meequote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mooi staaltje victim blaming bij NPO Radio 1 een dag nadat een dronken automobilist 's ochtends een groep wielrenners van de weg had gereden en een tweede automobilist ogenschijnlijk met opzet een groep van de weg had gereden en door was gekard.
We moesten het al samen doen vanaf het begin hè!quote:Op maandag 16 mei 2022 19:57 schreef Pino112 het volgende:
En dan als het mis gaat ONS de schuld geven
Gaaf land.
Vanochtend ging Mark nog naar Genk, terwijl hij ook op het lijstje van Brugge zou staan.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marc en Mark in Antwerpen. Dat wordt een grandioos succes.
[ twitter ]
Overmars is een fraud.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanochtend ging Mark nog naar Genk, terwijl hij ook op het lijstje van Brugge zou staan.
We kunnen wel stellen dat die Belgen er echt totaal geen kijk op hebben.
Om de aandacht van zijn eigen geslachtsdeel af te leiden haalt hij de grootste lul op aarde, ergens is het heel logisch.quote:
4D chess...hij zorgt ervoor dat hij niks presteert bij Antwerp om een snelle terugkeer bij Ajax mogelijk te maken!quote:
Het volledige fragment is nog veel erger. Met zo iemand kan je toch niet samenwerkenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Past goed in het huidige tijdsbeeld, alles is een complot.
Ik geloof meer in Spurs dan in Arsenal to be fair.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jammer wel, niemand zit op Totteham te wachten.
Op Azzenal ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jammer wel, niemand zit op Totteham te wachten.
Ik zie liever geen Taliban Mussert en Weird Duck in WLR.quote:
De poll is ook bevooroordeeld. De chaos wordt namelijk helemaal niet veroorzaakt door wielrenners en e-bikers, maar door te smalle fietspaden, ouderen, koppels die met zijn tweeën naast elkaar fietsen op drukke dagen, mensen die niet genoeg rechts houden etc.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik denk dat ieder weldenkend mens wel weet dat het totaal onmogelijk is om een thesis neer te pennen in je laatste jaar en daarnaast wekelijks aan te schuiven bij de Jineks en de Ongehoorde Nederlanders als expert ver buiten je vakgebied Weimar/democratie.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen @:slobeend hoeft niet te luisteren.
florens deed je toch niets qua stem?quote:
Niet mijn favoriete stem inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
florens deed je toch niets qua stem?
Goed nummer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen @:slobeend hoeft niet te luisteren.
Hadden moeten stoppen in 2007.quote:
Betaal mij maar eerst beter...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Minister Van Gennip van Sociale Zaken en Werkgelegenheid vindt de krapte op de arbeidsmarkt "een groot probleem". Ze zegt met werkgevers en het kabinet aan de slag te gaan om mensen meer uren te laten werken (...)
Ik geloof daar eigenlijk geen fuck van. Je kunt het je als premier niet veroorloven om een telefoon te hebben waar maar 20 SMSjes op kunnen. Of alles moet via z'n voorlichters gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Rutte heeft nog zo'n Nokia die niet veel jonger is dan de koelkast, waar capaciteit beperkt zal zijn. Zo'n schokkende onthulling lijkt me dit derhalve niet.
40/45 jaar geleden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:02 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Wanneer hadden jullie voor het laatst te weinig opslagcapaciteit op je telefoon?
Waarom geloof je dat niet? Hij heeft twee telefoons en de Nokia is zijn communicatieapparaat. Die dingen zijn niet te hacken en jouw nieuwste iPhone van een paar mille, ja, wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geloof daar eigenlijk geen fuck van. Je kunt het je als premier niet veroorloven om een telefoon te hebben waar maar 20 SMSjes op kunnen. Of alles moet via z'n voorlichters gaan.
Het mag wel snel afgelopen zijn ja, vorige 2 afleveringen in slaap gevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan niet wachten op de volgende afloop van BCS.
Ridouan Taghi tactieken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet? Hij heeft twee telefoons en de Nokia is zijn communicatieapparaat. Die dingen zijn niet te hacken en jouw nieuwste iPhone van een paar mille, ja, wel.
Verhaal van de Nokia is bekend, was altijd een leuke gimmick. Maar je weet wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat dit door Mark R. en de zijnen is misbruikt. Er zijn complexere tactieken gebruikt om wob'en te dwarsbomen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat niet? Hij heeft twee telefoons en de Nokia is zijn communicatieapparaat. Die dingen zijn niet te hacken en jouw nieuwste iPhone van een paar mille, ja, wel.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:02 schreef OProg het volgende:
[ twitter ]
https://www.nu.nl/politie(...)gwekkende-trend.html
Ook dit gaat weer lekker.
Inderdaad, dit wist iedereen allang.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Verhaal van de Nokia is bekend, was altijd een leuke gimmick. Maar je weet wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat dit door Mark R. en de zijnen is misbruikt. Er zijn complexere tactieken gebruikt om wob'en te dwarsbomen.
Ik geloof al een tijdje geen enkel woord meer van wat er uit de gladde bek van Mark RutteRealtime-archivering komt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lekker voor die prutsers die Rai Vloet weer op het schild hesenquote:
Toch wel fijn dat het onterecht is dat alles wordt opgeteld.quote:
Laten we hem allemaal als steun in de rug een sms'je sturen!quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef Steven184 het volgende:
Rutte is hier duidelijk het slachtoffer.
Ik had vandaag een aangename meevaller van de vrienden van de belastingdienst.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij Belastingsdienst weten ze alles van patronen
Ik ren heel gauw naar mijn bankapp om te kijken of ik die ook heb ontvangenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een aangename meevaller van de vrienden van de belastingdienst.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Een stroom aan incidenten als patroon neerzetten is zo flauw!
Ik heb het ook gekregen! Zulks lieve vrienden. Bedankt toeslagouders zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een aangename meevaller van de vrienden van de belastingdienst.
SGPquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Kan dit? (zowel de naam als de inhoud)
In Elburg eten ze gewoon een boterham met pindakaas.quote:
Het is dan ook achterlijk om hier op stel en sprong weer zo’n kutdebat zonder enige inhoud van te maken, lekker gewerkt Kamer. Als je het goed wil aanpakken, laat je het eerst uitzoeken en leid je het in met een hoorzitting ofzo. Maar nee, liever kiezen we voor een zinloos middagje bashen waar we wél inhoudelijke debatten voor annuleren. Maar fijn voor Jesse dat hij z’n TikTok-rotzooi heeft kunnen opnemenquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:39 schreef Steven184 het volgende:
Dit debat is lachwekkend. Coalitie kan niet bepalen of het fout is gegaan, want informatie is niet beschikbaar. Derhalve is het allemaal prima en is er voldoende vertrouwen.
Het probleem is ook dat dit soort debatten de drempel om voor een motie van wantrouwen te stemmen in de toekomst alleen maar vergroot. Ophefinflatiequote:Op donderdag 19 mei 2022 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is dan ook achterlijk om hier op stel en sprong weer zo’n kutdebat zonder enige inhoud van te maken, lekker gewerkt Kamer. Als je het goed wil aanpakken, laat je het eerst uitzoeken en leid je het in met een hoorzitting ofzo. Maar nee, liever kiezen we voor een zinloos middagje bashen waar we wél inhoudelijke debatten voor annuleren. Maar fijn voor Jesse dat hij z’n TikTok-rotzooi heeft kunnen opnemen.
Compleet eens, ik bedoelde ook dat de oppositie het hier heel makkelijk maakt voor de coalitie om zich te beschermen omdat ze te weinig informatie hebben om een goede bom te droppen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is dan ook achterlijk om hier op stel en sprong weer zo’n kutdebat zonder enige inhoud van te maken, lekker gewerkt Kamer. Als je het goed wil aanpakken, laat je het eerst uitzoeken en leid je het in met een hoorzitting ofzo. Maar nee, liever kiezen we voor een zinloos middagje bashen waar we wél inhoudelijke debatten voor annuleren. Maar fijn voor Jesse dat hij z’n TikTok-rotzooi heeft kunnen opnemen.
Rust zacht in de synthesizer hemel.quote:
En dat zo kort na Klaus Schulze.quote:
moet nog altijd seizoen 4 bekijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan niet wachten op de volgende afloop van BCS.
Ik zie dat Jack de Vries (die vroeger bij het CDA zat) is die dit heeft gezegd, dat is mij ook een stuk ongeluk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Denk eens aan die arme beleggers mensen
Beleggers die woningen verkopen in een woningcrisis. Dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Denk eens aan die arme beleggers mensen
Iemand fietst 120 km alleen met een bezemwagen achter zichquote:
Voor iemand die vorig jaar nog meer dan 90 kg woog en 3 jaar niet op niveau gefietst heeft, vind ik het toch best netjes om Parijs-Roubaix uit te rijden. Zelfs de Twitter-pagina van Parijs-Roubaix heeft het gedeeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Iemand fietst 120 km alleen met een bezemwagen achter zich
Écht wat een legend ongekend knap van hem wow wat een inspiratie
Ja dat vind ik dus wel meevallen. Voor iemand die een half jaar/jaar onder professionele begeleiding kan trainen is het toch niet zo bijzonder om 120 km alleen te fietsen? Ook al is het deels op kasseien.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voor iemand die vorig jaar nog meer dan 90 kg woog en 3 jaar niet op niveau gefietst heeft, vind ik het toch best netjes om Parijs-Roubaix uit te rijden. Zelfs de Twitter-pagina van Parijs-Roubaix heeft het gedeeld.
Ben het deels wel met je eens, maar ik denk dat je de moeilijkheidsgraad van de kasseien in Parijs-Roubaix dan wel wat onderschat. Als je 250 km met 50 km aan slecht liggende kasseien in een acceptabele tijd kunt uitrijden, en dat ook nog grotendeels alleen voor de bezemwagen, dan kan ik daar wel respect voor opbrengen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus wel meevallen. Voor iemand die een half jaar/jaar onder professionele begeleiding kan trainen is het toch niet zo bijzonder om 120 km alleen te fietsen? Ook al is het deels op kasseien.
Vond die opmerking van die pa ook wel treffend: "Heel veel rijders hebben veel DNF's maar bij Bas hoor je ze er alleen maar over"
Ja, als je voor elke start van een koers met je bakkes in een filmpje van Wielerflits staat kun je verwachten dat er meer op je wordt gelet. Zo werkt de wereld nou eenmaal. Als je aandacht zoekt krijg je aandacht, zeker bij tegenvallende resultaten.
Nouja er waren wel wat windproblemen, maar feit is wel dat er 18 coureurs geen problemen hadden. Een crash door windproblemen zie ik wel als een persoonlijke fout.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
@:Mexicanobakker slaat de NOS nou zo ver door dat een crash van Verstappen veroorzaakt is door de wind in plaats van een stuurfout?
Dit jaar al +50 euro/maand voor energiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:38 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat ze er iets aan doen, mijn huur is sinds 2018 bijna met 500 euro gestegen.
Hij was door een windvlaag van de baan gevlogen, aldus de NOS.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja er waren wel wat windproblemen, maar feit is wel dat er 18 coureurs geen problemen hadden. Een crash door windproblemen zie ik wel als een persoonlijke fout.
Geen idee hoe de NOS het heeft opgeschreven verder.
huur je in de vrije sector?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit jaar al +50 euro/maand voor energieEn dan nog de standaardverhoging.
Ja, dat vind ik wat makkelijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij was door een windvlaag van de baan gevlogen, aldus de NOS.
en om balletjetrap, en om balletjemep, en om hard rennen, en om...quote:Op zondag 22 mei 2022 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich druk maken om autootje rijden zijn buitengewoon minderwaardig.
Tijd om monnik te worden.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en om balletjetrap, en om balletjemep, en om hard rennen, en om...
Erg mooiquote:Op maandag 23 mei 2022 07:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Tante Yvonne gaat nat. Erg mooi
Ze kan niet slechter dan Seedorf zijn.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:17 schreef Steven184 het volgende:
Ik kan mijn NRC abbo gaan opzeggen
#transfernieuws #marijn
Knapquote:Op maandag 23 mei 2022 16:38 schreef OProg het volgende:
Daniel K weet van rotondes en fietsveiligheid ook een links/rechts iets te maken.
@El-Stinho @maxi-musquote:De sportieve staf van Antwerp zal oranje kleuren volgend seizoen, want Mark van Bommel, die een akkoord heeft om de nieuwe coach te worden, brengt meerdere Nederlandse assistenten mee. Naast Andries Ulderink (52) staan ook John Stegeman (45) en Jürgen Dirkx (46) klaar in de coulissen.
Jammer van makkelijke kant van Mortirolo plus stukje vallei daarnaquote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen de 'wine-stage'. Op de Santa Cristina moet het toch volledig losbarsten!
Andries Ulderink is ook een joker van jewelste. Welke vrijheid denkt hij onder dictator Van Bommel wel te vinden de hij niet bij Ron Jans krijgtquote:
Ulderink is een vriendje van Overmars. En ik vermoed meer centjes.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Andries Ulderink is ook een joker van jewelste. Welke vrijheid denkt hij onder dictator Van Bommel wel te vinden de hij niet bij Ron Jans krijgt?
Is Django een zanger?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan ie ook nog Sam Hendriks of Django Warmerdam halen!
Dat is een andere Django W.quote:
Ihattarenquote:Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan ie ook nog Sam Hendriks of Django Warmerdam halen!
Bij Bommeltje, dat zou leuk zijn!quote:
In dat kader lijkt Quincy Promes me ook wel een leuke.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk Noa Lang. Die heeft vast al wat strafbare feiten gepleegd.
Is het alweer raak? Ik vind dat ook een hele leuke rubriekquote:Op maandag 23 mei 2022 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vermaak me stiekem enorm met al die lange rijen bij Schiphol en die woedende mensen die RECHT op vakantie hebben.
Het is natuurlijk enorm vervelend als een reis wordt uitgesteld, maar het is wel gewoon de schuld van Schiphol en derhalve uiterst kansloos.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vermaak me stiekem enorm met al die lange rijen bij Schiphol en die woedende mensen die RECHT op vakantie hebben.
Waar ging je heen? Ik ga over een paar weken met de trein rondreizen door Roemenië, dat wordt een aardig avontuur volgens mijquote:Op maandag 23 mei 2022 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben bij mijn laatste twee treinritten gestrandDe opties zijn beperkt.
Duitsland en bij Utrecht ergens. Ik durf wel te stellen dat de Deutsche Bahn een ramp is. Meerdere keren gestrand en nooit enige informatie. Ook altijd gezeik met tickets. Reis je om via een anders Bundesland omdat je gestrand bent, is je ticket niet meer geldigquote:Op maandag 23 mei 2022 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar ging je heen? Ik ga over een paar weken met de trein rondreizen door Roemenië, dat wordt een aardig avontuur volgens mij
Ik ben zondag vanuit Dusseldorf gevlogen, iets van 20/25 minuten vanaf het treinstation tot na de security. Een stuk relaxter dan Schiphol.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga proberen vanaf Eindhoven Airport te vliegen als ik vlieg dit jaar, denk ik
Gestrand in Utrecht?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitsland en bij Utrecht ergens. Ik durf wel te stellen dat de Deutsche Bahn een ramp is. Meerdere keren gestrand en nooit enige informatie. Ook altijd gezeik met tickets. Reis je om via een anders Bundesland omdat je gestrand bent, is je ticket niet meer geldig![]()
Nachttrein? Die is mij best goed bevallen vorig jaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gestrand in Utrecht?![]()
Ik ga in juli met de trein naar Wenen, dus hopelijk valt het mee met de Deutsche Bahn.
Terug wel, heen niet. Is dat niet kut, zo'n zespersoonsbankcoupé?quote:Op maandag 23 mei 2022 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nachttrein? Die is mij best goed bevallen vorig jaar.
Verdacht pakketje, geen info en dus geen idee hoe lang het ging durenquote:Op maandag 23 mei 2022 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga in juli met de trein naar Wenen, dus hopelijk valt het mee met de Deutsche Bahn.
Zorgen dat je zo vroeg mogelijk vertrekt dan, zodat je altijd over komt.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus nu in Wenen voor werk en heb het om die reden niet gedaan.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nachtnet lijkt me wel geinig maar lijkt me mokerkut slapen met evt onbekende mensen erbij en je spullen
Ligt eraan, ik heb wel leuke gesprekken gehad maar geen geweldige nachtrust. Maar ik ben ook vrij lang. Overigens ook met de nachttrein van München naar Zagreb gegaan die zomer en toen wel aardig geslapen.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terug wel, heen niet. Is dat niet kut, zo'n zespersoonsbankcoupé?
Voor twintig euro vlieg je er zo heen ja, met Schiphol-gezeik ben je wellicht even lang onderweg tegenwoordig lolquote:Op maandag 23 mei 2022 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus nu in Wenen voor werk en heb het om die reden niet gedaan.
Dat lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 23 mei 2022 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Flixbus midden in de nacht is ook een avontuur![]()
Het is een prachtige komediequote:
Dan boek je zo'n coupe voor jezelf (of met z'n tweeen)quote:Op maandag 23 mei 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nachtnet lijkt me wel geinig maar lijkt me mokerkut slapen met evt onbekende mensen erbij en je spullen
Ik schaam me voor mensen die vliegen, telt dat ook?quote:
Wat mij betreft wel. Al heb ik het idee dag je met 99.7 % van de mensheid niet veel op hebtquote:Op maandag 23 mei 2022 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mensen die vliegen, telt dat ook?
Die zijn helaas heel snel weg.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan boek je zo'n coupe voor jezelf (of met z'n tweeen)
Net te laat om Luuk nog te zien schitterenquote:Op maandag 23 mei 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er weinig goede verbindingen zijn naar Barcelona. Alleen eentje ochtends vroeg met nette overstappen anders moet je bij die rare Fransen naar ander station gaan in Parijs
In de zomer heb je nu wel een directe Thalys vanuit NL naar bijv. Marseille (en Avignon etc).quote:Op maandag 23 mei 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat er weinig goede verbindingen zijn naar Barcelona. Alleen eentje ochtends vroeg met nette overstappen anders moet je bij die rare Fransen naar ander station gaan in Parijs
Geef me eens ongelijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Al heb ik het idee dag je met 99.7 % van de mensheid niet veel op hebt
Dan trek ik wel aan noodremquote:Op maandag 23 mei 2022 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net te laat om Luuk nog te zien schitteren
Ik ga een paar dagen naar Lyon als tussenstop, dat werkt primaquote:Op maandag 23 mei 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trein is wel chiller. Minder wachten en dichter bij de bestemming. En makkelijker wat meer zooi meenemen.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook gewoon een vervelende manier van reizen
https://greencitytrip.nl/nl/package/florencequote:Op maandag 23 mei 2022 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze nachtnet naar Florence doen ga ik daar wel een keer mee denk ik. FlorenceGodGenot.
Lyon is wel mooi ja. Leuke rivier/kanaal door stad heenquote:Op maandag 23 mei 2022 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga een paar dagen naar Lyon als tussenstop, dat werkt prima
Kan dan wel aanraden om het ruimschoots van tevoren te reserveren. Anders gaat dat hem niet worden.quote:Op maandag 23 mei 2022 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan boek je zo'n coupe voor jezelf (of met z'n tweeen)
In september naar Berlijn met de trein
Rotterdam Airport om de hoekquote:
Lekker heel Milaan door van station naar station om de trein naar Zwitserland te halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan dan wel aanraden om het ruimschoots van tevoren te reserveren. Anders gaat dat hem niet worden.
Paar jaar geleden naar Rome geweest met de trein. Lekker rennen met je bagage voor de aansluiting in Zwitserland
Wat een kwaliteit krijgen we voorgeschoteld zeg. Maar dat wachten is erg jammer ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu weer twee maanden wachten voor een nieuwe BCS. Het leven is oneerlijk.
Dit was echt waanzinnig, fucking hell.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kwaliteit krijgen we voorgeschoteld zeg. Maar dat wachten is erg jammer ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ze weten zich wéér te overtreffen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu weer twee maanden wachten voor een nieuwe BCS. Het leven is oneerlijk.
Klap in het gezicht voor club van terugkerende Donny van de Beek.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-aan-ten-hags-united
@:maxi-mus @:wimderon
Alweer verwijderd. En de tweet die zei dat ze het had verwijderd, is ook alweer verwijderd.quote:
Tot morgen Jozee!quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Alweer verwijderd. En de tweet die zei dat ze het had verwijderd, is ook alweer verwijderd.
Deleting. It’s bed time here and after my flurry of online maga threats I am still anxious. Never want to live through that again.
I was just sincerely interested in how you cope and not interested in a political discussion.
Jozee
Tja, Jozee. Ze heeft nog net geen...quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Alweer verwijderd. En de tweet die zei dat ze het had verwijderd, is ook alweer verwijderd.
Deleting. It’s bed time here and after my flurry of online maga threats I am still anxious. Never want to live through that again.
I was just sincerely interested in how you cope and not interested in a political discussion.
Jozee
Staan ze mijlenver af van de maatschappij?quote:Om ervoor te zorgen dat er in de toekomst genoeg leraren, zorgpersoneel en defensiepersoneel zijn, moet het kabinet op korte termijn stimuleren dat werkenden meer uren gaan maken. Dat adviseren werkgevers, werknemers en deskundigen verenigd in de Sociaal-Economische Raad (SER).
Freiburg? Directe trein vanuit Utrecht. Wel aardig stadje en je fietst zo het Zwarte Woud in. Daar kun je ook echt wel flink hoogtemeters maken als je wilt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:12 schreef Mykonos het volgende:
Ik zit ook weer te kijken voor een stad(je) waar je met de trein kunt komen, een racefiets kunt huren, en vervolgens in de bergen kunt gaan fietsen. Misschien hou ik het bescheiden en ga ik naar de Vogezen/Zwarte Woud. Franse Alpen is al wat ingewikkelder.
Wel paar jaar geleden met trein naar Innsbruck gegaan, dat was goed te doen, al krijg je er wel veel stress bij met het overstappen in Duitsland. Utrecht > Düsseldorf > München > Innsbruck. Ben je van 7-5 onderweg ongeveer. Als uitvalsbasis voor fietsen is Innsbruck wel okay, maar niet geweldig. Je hebt niet zo heel veel opties.
Het is dat mijn waardering voor Ten Hag te groot is, maar dit gaat echt weer vreselijk worden. Iedere potentiële clickbaitscheet over Unitedquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klap in het gezicht voor club van terugkerende Donny van de Beek.
Het is dat er weinig kans is op ManU tegen Barca, anders zou het bij bepaalde media imploderen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is dat mijn waardering voor Ten Hag te groot is, maar dit gaat echt weer vreselijk worden. Iedere potentiële clickbaitscheet over United.
In de EL na de winterquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is dat er weinig kans is op ManU tegen Barca, anders zou het bij bepaalde media imploderen.
Ik moet mijn ouders er donderdagnacht naartoe brengen genot. Neem aan dat het om 4.00 uur wel rustig is.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer enorm gezellig op Schiphol lees ik. Allemaal heerlijk in vakantiemodus
Ja, Freiburg zat ik inderdaad aan te denken. Of misschien met een overstap naar Mulhouse, dan zit je meer richting Vogezen, maar Freiburg is makkelijker.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:38 schreef eentwee het volgende:
[..]
Freiburg? Directe trein vanuit Utrecht. Wel aardig stadje en je fietst zo het Zwarte Woud in. Daar kun je ook echt wel flink hoogtemeters maken als je wilt.
Zo'n nachttrein naar Oostenrijk is geen optie?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:52 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, Freiburg zat ik inderdaad aan te denken. Of misschien met een overstap naar Mulhouse, dan zit je meer richting Vogezen, maar Freiburg is makkelijker.
Als je een slaapplaats wilt is dat in de zomer ook gewoon duur. Ze adverteren met de prijs van een zitplaats, maar dat valt nog flink tegen als je echt wil slapen. Het moet wel een beetje betaalbaar blijven voor mij. En naar Oostenrijk kun je ook prima overdag op zich. Ik overweeg het wel, maar dan een andere standplaats als Innsbruck.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zo'n nachttrein naar Oostenrijk is geen optie?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend het altijd sympathieke legioen.
https://9gag.com/gag/aAGmmEL
(PS: veel plezier vanavond!)
(Bedankt!quote:Diverse media maakten melding dat het afgelopen nacht onrustig was in Tirana. Burgemeester Ahmed Aboutaleb is aanwezig bij de Conference League finale tussen AS Roma en Feyenoord en vertelt dat de sfeer over het algemeen uitstekend is.
''Achteraf blijkt dat er slechts vier mensen echt iets te maken hadden met de incidenten '', vertelt Aboutaleb in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''De anderen werden al snel weer op vrije voeten gesteld. De vier hebben een boete gekregen of worden voorgeleid. Er zijn duizenden Feyenoordfans in de stad die zich goed gedragen. We moeten de zaak niet groter maken dan het is.''
Aboutaleb meldt dat de onrust gisterenavond vooral kwam door AS Roma-supporters. De Italianen hadden 'de jacht' geopend op de supporters van Feyenoord en zochten de confrontatie met de politie. Uiteindelijk hebben de autoriteiten in Albanië tachtig supporters van AS Roma het land uitgezet. In totaal zijn er 2000 agenten aanwezig om er een groot voetbalfeest van te maken.
Dan is ie vast voor het vlaggetjequote:Op woensdag 25 mei 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wienerschitzels heeft VBL ook gevonden. Gezellig.
Hoeveel mafketels van Extinction Rebellion zouden Feyenoord supporter zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Gisteren was ik in Rotterdam en toen kreeg ik die mafketels van Extinction Rebellion op m’n dak, dus jullie begrijpen wel dat ik resoluut niet achter Feyenoord sta vandaag.
Haha, de Conference League is nou eindelijk eens iets goeds wat de UEFA heeft gedaan, een competitie waar de wat kleinere voetballanden ook nog plezier aan kunnen beleven en dan zelfs nog inclusief royale coëfficiëntenbeloning.quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij vindt juichen voor een C-competitie als de Conference League genant.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:16 schreef eentwee het volgende:
Jezus Christus wat een strontpot. Wat is Mourinho toch ook een walgelijke man.
Ja dit was precies waar ik bang voor was. Ze waren niet kansloos na die 1-0 maar het was weer zeer frustrerend om naar te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een typische wedstrijd, erg jammer.
Ajax had nog minder kans toen omdat United er wel iets van konquote:Op donderdag 26 mei 2022 05:37 schreef DeeBee het volgende:
Dit was gewoon een kopie van de Europa League finale vs. Mourinho zo te lezen. Wel erg jammer.
Alle downies die zich daar en in Rotterdam dan weer niet kunnen gedragen: min, min.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:16 schreef eentwee het volgende:
Jezus Christus wat een strontpot. Wat is Mourinho toch ook een walgelijke man.
Dan doel je op je eigen strontposts neem ik aan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heel VBL is een fantastische rubriek.
Oei, viesmad.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan doel je op je eigen strontposts neem ik aan.
Nee Feyenoord had wel echt kans dat kwartier na rust. Overige 75 minuten waren pure aids.quote:Op donderdag 26 mei 2022 05:37 schreef DeeBee het volgende:
Dit was gewoon een kopie van de Europa League finale vs. Mourinho zo te lezen. Wel erg jammer.
Alle downies die zich daar en in Rotterdam dan weer niet kunnen gedragen: min, min.
De tijden dat ik daadwerkelijk nog enige vorm van emotie voelde bij Feyenoord is ook al lang geleden.quote:
Het weerhoudt je er niet van om lappen tekst met allerlei doemscenario's het hele seizoen door neer te kalken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De tijden dat ik daadwerkelijk nog enige vorm van emotie voelde bij Feyenoord is ook al lang geleden.
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
Ja toch twee keer op de paal, in deze fase had er een goal moeten vallen. Daarna voelde je het momentum weer wegglijden en het laatste kwartier was het oude liedje van tijdrekken en de wedstrijd kapotmaken. Toch voelde het als een onnodige nederlaag, Roma speelde net zo vaak kansloos over de zijlijn als Feyenoord. Als je niks met een van deze teams hebt dan was het echt niet om aan te gluren. Helaas inderdaad een terugkerende (maar niet bijster leuke) rubriek, en tevens de reden dat ik nog zelden aandachtig een voetbalwedstrijd kijk.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee Feyenoord had wel echt kans dat kwartier na rust. Overige 75 minuten waren pure aids.
Was weer een reminder dat 90 minuten naar voetbal kijken niet in een kroeg of stadion je jezelf ook gewoon niet moet aandoen.
Stijn is opeens groot Dessers fan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Cyriel Dessers kan er overigens geen ene klote van en is de buitenechtelijke broer van Bjorn Vleminckx.
El Johan Derksolero heeft er schijt aan.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het weerhoudt je er niet van om lappen tekst met allerlei doemscenario's het hele seizoen door neer te kalken.
Nee jij?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Weet je hoeveel hongerige kinderen in Afrika je kan voeden van 4 miljoen?
Geen slecht idee, misschien zit er wel een bij die wel kan voetballen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Weet je hoeveel hongerige kinderen in Afrika je kan voeden van 4 miljoen?
Bijzondere definitie van schuimbekkend heb je dan wel.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
El Johan Derksolero heeft er schijt aan.
Typte hij, schuimbekkend.
Bestaat de euroknaller nog? Dan toch zeker 4 miljoen.quote:
Toen ik het altijd geweldige Rail Away aan het kijken was viel mijn oog op een ander fantastisch kanaal genaamd Food Wars. De zooi die McDonalds produceert in Amerika is echt geniaal.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat de euroknaller nog? Dan toch zeker 4 miljoen.
Ik moest gister 1,35 aftikken voor een hamburger.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestaat de euroknaller nog? Dan toch zeker 4 miljoen.
Ik geloof ik 1,50 voor dezelfde afschuwelijke croissant die je bij de supermarkt voor 20 cent koopt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest gister 1,35 aftikken voor een hamburger.
Ik snap deze post trouwens niet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:46 schreef Koffieplanter het volgende:
TIL: Pepsi had ooit een van de sterkste zeemachten ter wereld.
TIL = Today I learned. Pepsi = multinational in frisdranken. Zeemacht = oorlogsschepen.quote:
Het was hier ook nieuw dat je een code die op de bon staat moet intikken om de wc binnen te kunnen. Die had ik al weggegooid dus moest ik opnieuw een hamburger halen om te kunnen toiletteren.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof ik 1,50 voor dezelfde afschuwelijke croissant die je bij de supermarkt voor 20 cent koopt.
Oh ik dacht aan Guus Til🙈.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
TIL = Today I learned. Pepsi = multinational in frisdranken. Zeemacht = oorlogsschepen.
UUUUUUUUUUUUU.quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:27 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Fans hoi, hier handtekening
[ afbeelding ]
Nattekrant? Onlogisch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:31 schreef eentwee het volgende:
Moderators met een rugzakje, leuke rubriek.
Ik dacht ikquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:31 schreef eentwee het volgende:
Moderators met een rugzakje, leuke rubriek.
NWSed.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:27 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet niet wat ik lees in het Feyenoordtopic, gekke seks fetisj en indoctrinatie
Doe eens een lijstquote:Op donderdag 26 mei 2022 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop sport dien ik weer te volgen komende zomerVooral juli is echt helemaal volgeduwd.
WK Zwemmen is 18-25 juno, daarna begint natuurlijk de Tour. Vervolgens begin juli ook wat dingen die geen sport zijn zoals het EK Voetbal en Hockey (beiden v) en het WK atletiek in de laatste week van de Tour.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |