op RG Henin misschien maar verder?quote:Op zondag 22 mei 2022 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor het toernooi, bedoelde ik, maar mogelijk dat ik dat onderschat ja, Nadal heeft ook jaren gehad dat hij enkel de beker op hoefde te halen uiteraard.
Bij de vrouwen heb ik in ieder geval nooit zo'n enorm lage notering gezien voor een GS
Nu beste van 7 sets in de Grand Slams ?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:22 schreef Sked het volgende:
Botic door, 6-3, 3-6, 6-3, 6-2, 6-2 aardig wat MP's nodig gehad
Woepsquote:Op zondag 22 mei 2022 16:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nu beste van 7 sets in de Grand Slams ?
Ja, zeer netjes. Vooral Griekspoor verrassend. Was er iets aan de hand met Fokina? Dit ging wel erg makkelijk ineens zo aan de sets te zien.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Knappe zege van Griekspoor
Botic ook prima
Ik vraag het me afquote:Op maandag 23 mei 2022 11:38 schreef GwaiLow het volgende:
Zeer benieuwd naar Nadal. Zal hij fit genoeg zijn?
Natuurlijk. In de training lijkt hij ook nergens last van te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2022 11:38 schreef GwaiLow het volgende:
Zeer benieuwd naar Nadal. Zal hij fit genoeg zijn?
Hoog tijd voor de comeback van Ash Barty met zo'n dominante Swiatek.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor het toernooi, bedoelde ik, maar mogelijk dat ik dat onderschat ja, Nadal heeft ook jaren gehad dat hij enkel de beker op hoefde te halen uiteraard.
Bij de vrouwen heb ik in ieder geval nooit zo'n enorm lage notering gezien voor een GS
Fokina raakte geblesseerd op 2-2 in de vierde set, daarvoor was het gewoon een hele slechte wedstrijd van allebeiquote:Op maandag 23 mei 2022 11:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, zeer netjes. Vooral Griekspoor verrassend. Was er iets aan de hand met Fokina? Dit ging wel erg makkelijk ineens zo aan de sets te zien.
Wel echt jammer dat Barty er niet meer is, dat zou echt een leuke battle zijn. Al schat ik Swiatek wel ff een niveautje hoger in dan Barty hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoog tijd voor de comeback van Ash Barty met zo'n dominante Swiatek.
Barty won vorig jaar 7-5 6-4 op gravel en dit jaar 6-2 6-4 op hardcourt. Maarja Swiatek blijft groeien natuurlijk, Barty heeft de tenniskijker in ieder geval flink genaaidquote:Op maandag 23 mei 2022 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel echt jammer dat Barty er niet meer is, dat zou echt een leuke battle zijn. Al schat ik Swiatek wel ff een niveautje hoger in dan Barty hoor.
Swiatek vanaf de AO is wel een andere Swiatek dan het afgelopen jaar. Nog de vraag of ze dit kan volhouden, maar toen ze in 2020 al RG won zonder setverlies kon je er van uitgaan dat ze op een gegeven moment Barty wel zou gaan aftroeven.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Barty won vorig jaar 7-5 6-4 op gravel en dit jaar 6-2 6-4 op hardcourt. Maarja Swiatek blijft groeien natuurlijk, Barty heeft de tenniskijker in ieder geval flink genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |