SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!U MAD?
Hij komt niet van het kamp hequote:
Amerikaanse troep.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:57 schreef Salina het volgende:
Wordt zo moe van die Stephen A. Smith altijd hé. Hij praat ook nooit, hij schreeuwt. Vermoeiende gast.
Vermoeiende kerel inderdaad maar pakte Kyrie en Simmons wel goed aan tijdje terug. Weinigen die dat eens zo recht voor z'n raap doen op tv.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:57 schreef Salina het volgende:
Wordt zo moe van die Stephen A. Smith altijd hé. Hij praat ook nooit, hij schreeuwt. Vermoeiende gast.
Oh ja, het is ook niet zozeer wat hij zegt (zijn columns zijn wel ok) maar meer hoe hij op tv overkomt. Altijd maar schreeuwen. Echt een typetje.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vermoeiende kerel inderdaad maar pakte Kyrie en Simmons wel goed aan tijdje terug. Weinigen die dat eens zo recht voor z'n raap doen op tv.
Boston Celtics fan.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu het wel over is met die Hardy opzoek naar een grote zwarte ballengooier?
Ik was al aan het zappen of het toevallig ook uitgezonden werd met Amerikaans commentaar. Niet te doen deze gastquote:
Klassieke ESPN goednieuwsshow maar dan met een wel heel nat broekjequote:Op zondag 15 mei 2022 23:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was al aan het zappen of het toevallig ook uitgezonden werd met Amerikaans commentaar. Niet te doen deze gast
4 op 33, de vorige wedstrijd ook al zoiets.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:08 schreef Mykonos het volgende:
Bucks kunnen niet scoren van 3, dan wordt het wel heel lastig.
Het blessurespookquote:Op maandag 16 mei 2022 03:12 schreef Hathor het volgende:
Ja en ik zit me nu al af te vragen wie bij de Warriors dat beest gaat stoppen.
Finals Boston-Dallas 4-2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |