SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!U MAD?
Hij komt niet van het kamp hequote:
Amerikaanse troep.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:57 schreef Salina het volgende:
Wordt zo moe van die Stephen A. Smith altijd hé. Hij praat ook nooit, hij schreeuwt. Vermoeiende gast.
Vermoeiende kerel inderdaad maar pakte Kyrie en Simmons wel goed aan tijdje terug. Weinigen die dat eens zo recht voor z'n raap doen op tv.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:57 schreef Salina het volgende:
Wordt zo moe van die Stephen A. Smith altijd hé. Hij praat ook nooit, hij schreeuwt. Vermoeiende gast.
Oh ja, het is ook niet zozeer wat hij zegt (zijn columns zijn wel ok) maar meer hoe hij op tv overkomt. Altijd maar schreeuwen. Echt een typetje.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vermoeiende kerel inderdaad maar pakte Kyrie en Simmons wel goed aan tijdje terug. Weinigen die dat eens zo recht voor z'n raap doen op tv.
Boston Celtics fan.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu het wel over is met die Hardy opzoek naar een grote zwarte ballengooier?
Ik was al aan het zappen of het toevallig ook uitgezonden werd met Amerikaans commentaar. Niet te doen deze gastquote:
Klassieke ESPN goednieuwsshow maar dan met een wel heel nat broekjequote:Op zondag 15 mei 2022 23:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was al aan het zappen of het toevallig ook uitgezonden werd met Amerikaans commentaar. Niet te doen deze gast
4 op 33, de vorige wedstrijd ook al zoiets.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:08 schreef Mykonos het volgende:
Bucks kunnen niet scoren van 3, dan wordt het wel heel lastig.
Het blessurespookquote:Op maandag 16 mei 2022 03:12 schreef Hathor het volgende:
Ja en ik zit me nu al af te vragen wie bij de Warriors dat beest gaat stoppen.
Finals Boston-Dallas 4-2.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Suns gaan duizenden jaren terug in onze beschaving
quote:Op maandag 16 mei 2022 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
lolquote:Op maandag 16 mei 2022 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Complete meltdown, en Paul was ronduit slecht.quote:
Ik hoop dat de Warriors het halen, maar ik heb er een hard hoofd in. In het reguliere seizoen won Dallas 3 van de 4 ontmoetingen en was Doncic domweg door niemand af te stoppen. Nou is dat op zich niet het grootste probleem, maar als de rest van Dallas zo blijft schieten zoals gisteren hebben de Warriors een groot probleem. Grote vraag is wie gaan ze op Doncic zetten, als dat Green word zit die binnen de kortste keren in foultrouble.quote:
Denver won 3 van 4 net als Memphis . En Green is niet echt een overtredingmachine , eerder eentje met veel techs .quote:Op maandag 16 mei 2022 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Warriors het halen, maar ik heb er een hard hoofd in. In het reguliere seizoen won Dallas 3 van de 4 ontmoetingen en was Doncic domweg door niemand af te stoppen. Nou is dat op zich niet het grootste probleem, maar als de rest van Dallas zo blijft schieten zoals gisteren hebben de Warriors een groot probleem. Grote vraag is wie gaan ze op Doncic zetten, als dat Green word zit die binnen de kortste keren in foultrouble.
Was Golden State toen wel volledig? Ze hebben best een tijdje of zonder Curry, of zonder Klay of zonder Green gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Warriors het halen, maar ik heb er een hard hoofd in. In het reguliere seizoen won Dallas 3 van de 4 ontmoetingen en was Doncic domweg door niemand af te stoppen. Nou is dat op zich niet het grootste probleem, maar als de rest van Dallas zo blijft schieten zoals gisteren hebben de Warriors een groot probleem. Grote vraag is wie gaan ze op Doncic zetten, als dat Green word zit die binnen de kortste keren in foultrouble.
Kan je ook zeggen wie gaat Curry, Thompson, Poole stoppen..quote:Op maandag 16 mei 2022 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Veteran point guard Rajon Rondo allegedly threatened a woman with a gun at her house last week.
The woman filed for an emergency protective order against Rondo on Friday in Louisville, Kentucky, a copy of which was obtained by ESPN's Baxter Holmes. The order was granted later that day.
Her allegations were made in the request for the EPO.
In it, she alleged that Rondo and a child were playing video games Wednesday when she asked the child to separate laundry. Rondo reacted angrily, according to the woman, ripping the game console out of the wall and smashing several items in the house, leaving the boy and another child there upset.
The woman alleges that Rondo said to her "you're dead" before leaving the house, only to return shortly thereafter, this time with a gun and demanding to see one of the children. The woman said she grew scared of the situation, so she brought the child downstairs, and Rondo pulled the child outside, allegedly while still holding the gun, while he yelled at him. He then demanded to see the other child, too, and she also came outside, as Rondo yelled at both of them for being afraid of him, the woman alleged.
Sow koekoek.quote:
Ja alles ging zo'n beetje goed voor ze, dat gaan ze niet nog eens herhalen schat ik zo.quote:
Stukje bordeelsluipersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 04:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan gewoon de klok erop gelijk zetten hoe ze gaan ballen na een ruime zege. Kerr die verliefd is op de gehandicapte zwager van Curry helpt ook niet mee + Green die verliefd is op Barkleygod
Mensonterendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 05:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje bordeelsluipers
[ afbeelding ]
@:Neef_Wuppie
Dat zou niet leuk zijn, dan kun je de titel wel weer naar GSW sturen volgend jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:21 schreef Hathor het volgende:
Geruchten gaan rond dat de Warriors bezig zijn met een trade deal waarin ze Wiggins naar Utah sturen en Gobert daarvoor terug komt. Ondanks dat het spel van Wiggins wel verbeterd is, lijkt me dit een prima deal voor de Warriors die wel wat lengte kunnen gebruiken.
En Poole moet 20 miljoen per jaar krijgen ? Dat kan toch helemaal niet ?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:21 schreef Hathor het volgende:
Geruchten gaan rond dat de Warriors bezig zijn met een trade deal waarin ze Wiggins naar Utah sturen en Gobert daarvoor terug komt. Ondanks dat het spel van Wiggins wel verbeterd is, lijkt me dit een prima deal voor de Warriors die wel wat lengte kunnen gebruiken.
Online Warriors fangroep die claimen inside information te hebben. Volgens dat bericht komt er veel geld vrij als ze Wiggins de deur uitdoen een jaar voor hij free agent word. Het is uiteraard maar een gerucht, maar het zou mooi zijn als ze iets in die richting proberen, een soort package deal met nog wat picks erbij. Ik vermoed dat Gobert er ook wel oren naar heeft want die schijnt niet helemaal happy meer te zijn in Utah.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Poole moet 20 miljoen per jaar krijgen ? Dat kan toch helemaal niet ?![]()
Waar lees je dit trouwens ?
Maar ze gaan Poole ook het nodige betalen dus dat kan niet (denk ik)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Online Warriors fangroep die claimen inside information te hebben. Volgens dat bericht komt er veel geld vrij als ze Wiggins de deur uitdoen een jaar voor hij free agent word. Het is uiteraard maar een gerucht, maar het zou mooi zijn als ze iets in die richting proberen, een soort package deal met nog wat picks erbij. Ik vermoed dat Gobert er ook wel oren naar heeft want die schijnt niet helemaal happy meer te zijn in Utah.
Ze schijnen 16 miljoen ruimte te krijgen als Wiggins verhandeld word. Dat was trouwens ook de kop van dat artikel....16.000.000 reasons to trade Wiggins.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze gaan Poole ook het nodige betalen dus dat kan niet (denk ik)
Gobert heeft nog even een max contract, zelfs meer geld dan Wiggins .quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze schijnen 16 miljoen ruimte te krijgen als Wiggins verhandeld word. Dat was trouwens ook de kop van dat artikel....16.000.000 reasons to trade Wiggins.
Wellicht valt daar over te onderhandelen? Bij Utah gaat hij nooit wat winnen, dat lijkt me wel duidelijk, maar bij de Warriors heeft hij een redelijke kans op een ring, en dat kan ook gewicht in de schaal leggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gobert heeft nog even een max contract, zelfs meer geld dan Wiggins .
Zie je zelden tot nooit , dat spelers die zoveel krijgen tijdens hun contract het wijzigen naar minder geld. Dallas zal er mee aan de haal gaan denk ik . Helemaal omdat ze geen enkele rim bescherming hebben .quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wellicht valt daar over te onderhandelen? Bij Utah gaat hij nooit wat winnen, dat lijkt me wel duidelijk, maar bij de Warriors heeft hij een redelijke kans op een ring, en dat kan ook gewicht in de schaal leggen.
quote:Op zondag 22 mei 2022 13:03 schreef Hathor het volgende:
Toch nog close geworden lijkt het, ik ben aan het eind van het tweede kwart naar bed gegaan want op dat moment was er sprake van een blowout, Boston speelde dramatisch slecht. Hoe ernstig is die blessure van Butler?
quote:Jimmy Butler had to leave the game at halftime because of right knee inflammation made it even more impressive.
Butler has been dealing with the same issue since first injuring the knee in Game 4 of the Eastern Conference quarterfinals against the Atlanta Hawks and missing the series-clinching Game 5. Heat coach Erik Spoelstra said Butler would not need another MRI on the knee, but his status for Game 4 on Monday night remains unclear.
Zie niet echt iets hierover zo snel dus zal wel aanstelleritis zijnquote:Op zondag 22 mei 2022 04:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Paul Pierce 2 of ze doen aan drugs in die kleedkamer
Ja ik betwijfel ook ten zeerste of ik dan nog wel wakker ben, kom net uit een raid in WoW en heb al bijna 3 flessen wijn in mijn klink. Ga het desalniettemin wel proberen.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Godver, is het zondag gaan ze alsnog pas om 9:00 PM ET spelen... Kijken of ik wat kan meepikken, gelukkig niet 9-5 voor een baas en zelf indelen.
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja ik betwijfel ook ten zeerste of ik dan nog wel wakker ben, kom net uit een raid in WoW en heb al bijna 3 flessen wijn in mijn klink. Ga het desalniettemin wel proberen.
quote:Op zondag 22 mei 2022 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja ik betwijfel ook ten zeerste of ik dan nog wel wakker ben, kom net uit een raid in WoW en heb al bijna 3 flessen wijn in mijn klink. Ga het desalniettemin wel proberen.
Je kan nog met Koen Kardashian mee naar zuid-Afrika hè.quote:Op zondag 22 mei 2022 21:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe wil ik hem wel eens flink raken.quote:
Godverdomme, hoe heb ik deze gemistquote:Op maandag 16 mei 2022 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Golden State heeft het denk ik moeilijker tegen de Celtics, dat spelletje ligt ze niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 01:46 schreef danusz1986 het volgende:
Tegen wie heeft GS de meeste kans in de finale denken jullie? Miami of Boston?
03:00 AM. Maar dat is alleen als ze vannacht verliezen, het staat al 3-0.quote:Op woensdag 25 mei 2022 00:17 schreef jigggy het volgende:
Weet iemand Hoelaat golden State moet NL tijd donderdag?
Deze man weet dat ze elke plee off serie een weggooi-game hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:17 schreef jigggy het volgende:
Weet iemand Hoelaat golden State moet NL tijd donderdag?
Het is wel erg nu, eerder leek 1 ster weg te vallen ofzo, nu driekwart starting five in de lappenmand.quote:Op donderdag 26 mei 2022 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Elk jaar worden de plee-offs min of meer beslist door blessures van anderen
Yup en je ziet ook vaker dat games gewoon ''weggegooid'' worden vanwege pijntjes en blessures. Veel te veel blow-outs .quote:Op donderdag 26 mei 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is wel erg nu, eerder leek 1 ster weg te vallen ofzo, nu driekwart starting five in de lappenmand.
Statistisch gezien de beste spelers. Wat wel meespeelt is dat bepaalde spelers gewoon in een zwakker team spelen en daarom statistisch gezien beter lijken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:37 schreef LuieSurinamer het volgende:
Nba second team is naar mijn mening beter dan nba first team.
Mavericks spelen eigenlijk nog niet zo slecht alleen Doncic [4-16] en Brunson [3-10] hebben een slechte avond.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 04:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan de bus starten als Green er 10 maakt in een helft en Bjelica je sterspeler lamlegt
Nu gaat Doncic wel los , hebben het teruggebracht van 25 naar 11 lol . Jinxgenotquote:Op vrijdag 27 mei 2022 04:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mavericks spelen eigenlijk nog niet zo slecht alleen Doncic [4-16] en Brunson [3-10] hebben een slechte avond.
14-0 run inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 04:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaat Doncic wel los , hebben het teruggebracht van 25 naar 11 lol . Jinxgenot
Hopen dat Herro weer meedoet. Anders zie ik het niet gebeuren voor Miami, zoals ze de laatste games schieten.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
Hoop iig dat Miami wint vannacht en eens niet zo on-Heats mokerslecht schiet.
Ze zeggen net geen Herro helaas.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Hopen dat Herro weer meedoet. Anders zie ik het niet gebeuren voor Miami, zoals ze de laatste games schieten.
Vaste tijd steeds bij de conference finals.quote:Op zondag 29 mei 2022 21:57 schreef Hathor het volgende:
Wat kut weer zeg dat die wedstrijd gewoon pas om half 9 begint op een zondag.
De druk van de finals.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:29 schreef Hathor het volgende:
Bizarre serie zeg, niemand kan winnen in eigen huis.
quote:LeBron James has become the first active NBA player to have a net worth of $1 billion, according to Forbes.
The Los Angeles Lakers megastar, a four-time NBA champion and the league's No. 2 career scorer, made $121.2 million from May 2021 to May 2022 in on-court salary and off-court earnings, according to Forbes. The total trailed only that of Lionel Messi, who made $130 million, on Forbes' highest-paid athletes list
Alleen compenseert Tatum het met 13 assists en Green slechts 5.quote:
Ok, alleen even vluchtige blik geworpen op de stats. Kon afgelopen nacht niet opblijven/wakker worden om echt te kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen compenseert Tatum het met 13 assists en Green slechts 5.
Hoho Green compenseert natuurlijk ook met zijn podcast . Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen compenseert Tatum het met 13 assists en Green slechts 5.
Daar word ie op social media nu links en rechts mee om zijn oren geslagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoho Green compenseert natuurlijk ook met zijn podcast . Kan niet wachten!
En terecht . Heel de play-offs maar meh en gisteren plaste Horford hem helemaal onder.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar word ie op social media nu links en rechts mee om zijn oren geslagen.
Spelersvrouwen zijn over het algemeen gevaarlijk dom op sociale media. Beste voorbeelden de vrouwen van Curry en Westbrick met rigged en je mag mijn man niet zo noemen wat het raakt ons allemaal heel erg.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:27 schreef Hathor het volgende:
LOL De zus van Al Horford heeft op twitter Draymond Green beschuldigd van dirty play.
quote:Sometimes when Thompson is in a shooting rut, he reminds himself of much better times, perhaps in hopes of rediscovering his shooting touch. Thompson said that he goes to YouTube and watches some of his greatest hits from time to time -- in particular, "Game 6 Klay." "I probably did it yesterday, actually," he said on Tuesday before Warriors practice.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Dus de Suns hebben een COVID uitbraak verzwegen tijdens de Plee offs .
Paul gun je sowieso al niks maar nu mag die hele club van mij alle ellende genieten incl die Monty act
Ja maar dat houden ze onder de petquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Wie is verantwoordelijk voor testen, de clubarts?
De Draymond special is weer van stal gehaald zie ik.quote:Op donderdag 9 juni 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1 dag ertussen dus helaas geen podcast, maar misschien wel een schuimende tweet. Erg mooi
Hij doet de dingen die je niet terug ziet in de statsquote:Op donderdag 9 juni 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1 dag ertussen dus helaas geen podcast, maar misschien wel een schuimende tweet. Erg mooi
Niet uitboxen bijvoorbeeld zodat Boston een stuk of 20 meer rebounds heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij doet de dingen die je niet terug ziet in de stats
Oh, ja Looney kan het niet allemaal alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet uitboxen bijvoorbeeld zodat Boston een stuk of 20 meer rebounds heeft.
Ook weer een pod een half uur na de game lol . Compleet niet serieus die clownquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Zie net dat hij 15 punten totaal in 3 games heeft, 26% raak schiet, en dat hij 0-7 van 3 is.
Toppertje, die good old Dray.
Curry dacht van wel maar toen ging Horford op zijn enkel zittenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh, ja Looney kan het niet allemaal alleen.
Zag op Reddit dat mensen hem ‘Raymond Felton with a Podcast’ noemenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook weer een pod een half uur na de game lol . Compleet niet serieus die clown
Ik denk dat hij een beetje aast op zoiets als wat Kenny Smith, Charles Barkley en Shaq nu doen, gewoon full time analist en elke dag met je snuffert op tv.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zag op Reddit dat mensen hem ‘Raymond Felton with a Podcast’ noemenDie vond ik wel geestig.
Hij is ook erg druk bezig om een media persoon te worden voor na z’n carriere heb ik het idee. Emergency Podje hier, Inside the NBA cameo daar etc etc. Zou ik als teammaat ook niet echt leuk vinden.
Zou Felton ook zo'n vrouw hebben ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zag op Reddit dat mensen hem ‘Raymond Felton with a Podcast’ noemenDie vond ik wel geestig.
Hij is ook erg druk bezig om een media persoon te worden voor na z’n carriere heb ik het idee. Emergency Podje hier, Inside the NBA cameo daar etc etc. Zou ik als teammaat ook niet echt leuk vinden.
WaRrIoR fAnS WoUld NeVeR!quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou Felton ook zo'n vrouw hebben ?
[ afbeelding ]
Denk eerder dat die van Felton er nog even een hamburger inwerkt of een kipbucketgenot
Wat ik al eerder zei : Spelersvrouwen zijn af en toe gevaarlijk dom . En supersoft/hypocriet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
WaRrIoR fAnS WoUld NeVeR!
Ze bedoelde diezelfde Warrior fans die 1,5 week geleden oid flessen water en weet ik het wat naar Charles Barkley gooide op live TV? Omdat die San Francisco geen leuke stad vindt? Omdat die de Warriors niet support? Die fans ja? Die zouden inderdaad nooit ‘Fuck’ durven roepen naar een speler.
Hou op zeg, ga lekker wat anders doen
Edit: https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Of deze nette Warriors fan die Lebron een Pussy Ass Bitch noemt. Nee nee, dat doen we in de Bay Area niet!
Ach, als die Amerikanen ooit in een Europees voetbalstadion komen gaat er een hele nieuwe wereld voor ze open.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
WaRrIoR fAnS WoUld NeVeR!
Ze bedoelde diezelfde Warrior fans die 1,5 week geleden oid flessen water en weet ik het wat naar Charles Barkley gooide op live TV? Omdat die San Francisco geen leuke stad vindt? Omdat die de Warriors niet support? Die fans ja? Die zouden inderdaad nooit ‘Fuck’ durven roepen naar een speler.
Hou op zeg, ga lekker wat anders doen
Edit: https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Of deze nette Warriors fan die Lebron een Pussy Ass Bitch noemt. Nee nee, dat doen we in de Bay Area niet!
De Celtics fans in de jaren 80 die waren nog een graadje erger, die hadden het op elke zwarte speler van de tegenpartij voorzien. Veel racistischer dan in Boston vond je ze indertijd niet. Moet voor een Dennis Johnson of Robert Parish toch ook een rare gewaarwording zijn geweest om voor dat publiek te spelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei : Spelersvrouwen zijn af en toe gevaarlijk dom . En supersoft/hypocriet.
Maar goed trouwens dat die niet in Europa speelt of 20 geleden want dan zou mevrouw een beroerte krijgen.
Wat te denken van hun grootste legende, Bill Russell, die zijn jersey retirement niet in het bijzijn van fans wou doen ivm met het racistische gedragquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Celtics fans in de jaren 80 die waren nog een graadje erger, die hadden het op elke zwarte speler van de tegenpartij voorzien. Veel racistischer dan in Boston vond je ze indertijd niet. Moet voor een Dennis Johnson of Robert Parish toch ook een rare gewaarwording zijn geweest om voor dat publiek te spelen.
De Celtics fans die bij hem inbraken en zijn huis hadden vernield? Prijzen vernield, muren beklad en op zijn bed hadden gescheten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat te denken van hun grootste legende, Bill Russell, die zijn jersey retirement niet in het bijzijn van fans wou doen ivm met het racistische gedrag
Zo bedoelde ik het niet, ik reageerde op zijn 'De Celtic fans in de jaren 80 waren nog een graadje erger'.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Celtics fans die bij hem inbraken en zijn huis hadden vernield? Prijzen vernield, muren beklad en op zijn bed hadden gescheten?
Niet te begrijpen inderdaad
Ze zullen hem wel de hoofdprijs betaald hebben, het was natuurlijk niet de eerste de beste jodokus. Russell speelde bovendien in een tijd dat er geen ontkomen aan was, bij elk team in die tijd bestond het publiek voornamelijk uit blanken, alleen was Boston waarschijnlijk de overtreffende trap, dat valt overigens ook te lezen in de bio van Magic Johnson.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik reageerde op zijn 'De Celtic fans in de jaren 80 waren nog een graadje erger'.
Snap Russell heel goed, vrij bijzonder dat die daar al die tijd is gebleven. Ik had allang weggeweest daar.
Hij heeft wel veel tijd over geloof ikquote:
KD kan soms wel een lay-up erin krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel tijd over geloof ikLijkt KD wel, reageert ook op alles.
quote:Golden State Warriors' Steph Curry says he's 'going to play' in Game 4 despite unspecified injury
Klay moet gewoon ook even een beast game hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel klaar als die niet 90 tot 80% is
Dan moet er wel een wedstrijd zes komenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klay moet gewoon ook even een beast game hebben.
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet er wel een wedstrijd zes komen
Mja hij had een leuke game eergisteren verneukt door Green en Poole en maar 1 dag rust dus dan weet je het wel ..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klay moet gewoon ook even een beast game hebben.
Wel 25 bijgedragen maar schieten niet super ofzo qua FG en 3PT.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mja hij had een leuke game eergisteren verneukt door Green en Poole en maar 1 dag rust dus dan weet je het wel ..
Nog steeds een verbetering als je zijn andere 2 games bekijkt toen die weer Kobe wilde nadoen. Maar zijn benen zijn bijna nooit goed met slechts 1 dag rustquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel 25 bijgedragen maar schieten niet super ofzo qua FG en 3PT.
Wiggins en Poole dan maar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds een verbetering als je zijn andere 2 games bekijkt toen die weer Kobe wilde nadoen. Maar zijn benen zijn bijna nooit goed met slechts 1 dag rust
Wiggins komt nooit verder dan 17 en Poole is bang voor Brown en Smart . Nee het is gewoon een kut matchup voor ze .quote:
We zullen het zien. Hoop dat het me lukt wakker te blijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiggins komt nooit verder dan 17 en Poole is bang voor Brown en Smart . Nee het is gewoon een kut matchup voor ze .
Misschien dat Green thuis weer een boost krijgt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:28 schreef Hathor het volgende:
Curry moet wel een beetje meer hulp krijgen, wat Klay brengt is niet genoeg, en Green is gewoon abominabel deze finale. Wiggins en Poole verder wel aardig.
Als Boston zo blijft spelen wel ja. Kutfans ook trouwens zeg, keihard je eigen team gaan zitten uitfluiten.quote:
Staat wel aardig te rebounden toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 04:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Green moet die podcastjes laten . 2 dagen niks en je ziet het resultaat.
Als dit stel bij elkaar blijft, en daar komt volgend seizoen nog een fitte Wiseman bij, ben je nog niet van ze af.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 07:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, weer een flinke deuk in KD z’n legacy.
Hoop wel dat het nu klaar is met GSW, die hebben ondertussen wel genoeg gewonnen.
Andere teams zitten ook niet stil natuurlijk, en allemaal weer een jaartje ouder met vrij blessuregevoelige spelers ook. Erg knap allemaal, maar nieuwe teams als uitdager zou mooi zijn. Philly zal wel wat doen, Bucks krijgen Middleton terug, Phoenix wellicht. En dan heb je nog Memphis en NOLA.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dit stel bij elkaar blijft, en daar komt volgend seizoen nog een fitte Wiseman bij, ben je nog niet van ze af.
Phoenix gaat wel interessant worden, wat gaan ze doen met Ayton nu die FA is? Bovendien is die tegen Doncic aardig op zijn bek gegaan, dus wil je die wel een supermax aanbieden? En wat gaat CP3 doen? Ben ook wel benieuwd of de Nets het een beetje op de rails kunnen krijgen met Simmons erbij of dat het daar als een nachtkaars uitgaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Andere teams zitten ook niet stil natuurlijk, en allemaal weer een jaartje ouder met vrij blessuregevoelige spelers ook. Erg knap allemaal, maar nieuwe teams als uitdager zou mooi zijn. Philly zal wel wat doen, Bucks krijgen Middleton terug, Phoenix wellicht. En dan heb je nog Memphis en NOLA.
Met name weer gelachen om Westbrickquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weer gelachen en jaw drops voor de mooie plays.
Z'n resterende tijd is te kort dus opportunisme van eigen zijde wint dan van trouw zijn. Gaat niet langer dan strikt noodzakelijk boeten voor eigen keuzes. Of het is slechts om extra druk te zetten.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:55 schreef Hathor het volgende:
Lebron probeert zich alweer los te maken van de Lakers lijkt het, hij tekent niks voordat de Lakers hun moves op de spelersmarkt maken en de draft achter de rug is. Ik zie hem wel weer bij Miami terechtkomen. Hij is volgens mij toch echt zelf verantwoordelijk voor de ploeg die er afgelopen seizoen stond, maar is er blijkbaar nu alweer klaar mee.
Heeft voor volgend jaar nog een contract. Het jaar daarop wordt hij in de winter 39. Als ik de Lakers was zou ik niet verlengen.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:55 schreef Hathor het volgende:
Lebron probeert zich alweer los te maken van de Lakers lijkt het, hij tekent niks voordat de Lakers hun moves op de spelersmarkt maken en de draft achter de rug is. Ik zie hem wel weer bij Miami terechtkomen. Hij is volgens mij toch echt zelf verantwoordelijk voor de ploeg die er afgelopen seizoen stond, maar is er blijkbaar nu alweer klaar mee.
Goeie speler hoor, maar hij heeft de afgelopen jaren wel bewezen dat hij niks aan je team toevoegt, en eigenlijk alleen maar last veroorzaakt. Is geen schim meer van de speler die hij ooit was.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
KD krijgt alleen maar karma deze weken/maanden
Erg mooi
KD met Joe Harris en DeAndre Jordan tegen het oosten. Dat gaat leuk wordenquote:Op maandag 20 juni 2022 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
KD krijgt alleen maar karma deze weken/maanden
Erg mooi
Wtf, corona?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:37 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Overleden @ 25yo. Portland/Sacramento. Caleb Swanigan.
Snel dik geworden na z'n carriere.
Ik denk een overdosis KFC.quote:
quote:
quote:Swanigan died Monday night, with the Allen County coroner's office saying he died of natural causes at a Fort Wayne, Indiana, hospital.
Maar hij was pas 25? Dan kun je toch nauwelijks van natural causes spreken?quote:
Natural cause kan zoveel zijn, alles behalve moord of ongeluk? Hartaanval, al lijkt me dat sterk op die leeftijd ook al ben je erg dik. Een virus als corona weet ik niet of dat onder de officiele noemer van natuurlijke dood valt. Misschien kanker. Maar er zijn geen details, alleen dat Lillard iets had gezegd vroeger om hem niet te 'judgen' op z'n gewicht want men wist niet waar hij mee te maken had. Misschien zei hij dat zomaar in het algemeen of hij wist daadwerkelijk dat hij aan iets leed.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hij was pas 25? Dan kun je toch nauwelijks van natural causes spreken?
Mwah. Wat 3rr0r zegt. Kan ook een longembolie, DVT, beroerte, hartinfarct, hartritmestoornis etc. Geweest zijn. 25 zijn beschermt je tegen heel veel maar met zo'n gigantisch gewicht gaat je lichaam alsnog heel snel naar de kloten. Misschien was hij al zwakker (genetisch o.i.d.) en was dit gewoon te veel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar hij was pas 25? Dan kun je toch nauwelijks van natural causes spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |