abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204772962
Vind die Janine zo vermoeiend. Dat die Sander zoveel geduld met haar heeft siert hem maar ik zou knettergek worden.

Maar het is wel 100x beter dan boerin Annemiek van vorig jaar.
pi_204773080
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
I
[..]
Ik zie niet in waarom dit desperate moet zijn. Ze zijn duidelijk verliefd, en als zij eraan toe is, komt Sander naar Limburg.
Misschien komt het wat wanhopig over omdat het contrast groot is met Janine die het juist rustig aan wil doen. Het is vaak pijnlijk als de een liever wil dan de ander.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204773126
Het geduld van Sander toont juist zijn liefde voor Janine. Alleen als je echt gek bent op een ander kun je dat geduld opbrengen, omdat je weet dat het wachten beloond wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanGroen op 17-05-2022 17:34:58 ]
pi_204773232
@ mod:

Graag nog even de topictitel aanpassen: 330 moet 329 zijn zoals op de eerste pagina gemeld is.

[ Bericht 6% gewijzigd door JanGroen op 16-05-2022 22:35:10 ]
pi_204773323
quote:
Heeft iemand een link naar het artikel zonder in te moeten loggen?
pi_204773485
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:11 schreef JanGroen het volgende:
@ mod:

Graag even de topictitel nog van aanpassen: 330 moet 329 zijn zoals op de eerste pagina al gemeld is.
Helaas levert deze tag geen hits op

Gelukkig is forumbeheerder @GGMM altijd bereid om dit soort zaken stante pede te corrigeren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 21:28:43 ]
pi_204773747
Het loopt altijd wat stroperig bij jonge boerinnen. Meestal groeien ze op in een wat conservatieve wereld en krijgen ze alleen de kans om boerin te worden omdat er geen zonen zijn. Een in de boerenwereld nog vrij ongewone machtspositie bij 'gebrek aan beter'.

Dus dan willen d'r ouders de voorzetting van het bedrijf en kleinzonen. Praktisch gezien moet de partner dan gevonden worden in een boerenzoon of een handige Harry, want iemand moet de werkzaamheden kunnen voortzetten als de boerin zwanger is. Die jongens schrijven vaak naar de boerin omdat ze haar leuk vinden maar ook omdat het boerenleven hen leuk lijkt. Daardoor hangt boven die relaties in het begin altijd het zwaard van Damocles, want zij zal zich altijd afvragen of hij haar echt leuk vindt of dat het hem toch meer om de boerderij gaat.

Tot zover mijn huis-, tuin-, en keukenpsychologie. :+
pi_204774726
Jaja…
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 05:50:26 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204775531
INTERVIEW ‘BOER ZOEKT VROUW’
Sander hoeft bij Janine niet langer door het zijraam
door Ronald Colée

Nu het twaalfde seizoen van ‘Boer Zoekt Vrouw’ erop zit, mag iedereen het weten: Janine uit Epen en Sander uit het Friese Lollum zijn nog steeds een stel. „Nu hoef ik geen vreemde auto meer te lenen en door het zijraam naar binnen te sluipen.”

EPEN/NOORBEEK - Zeventien maart.” ,,Nee, echt niet. Eind maart of zo.” „Nee, de zeventiende.” „Niet. Veel later.” „Wel. Kijk maar in je app.” Lachend kibbelen Janine Lardinois (32) en Sander de Jong (28) over de datum waarop ze officieel verkering hebben gekregen. Het stel is hard aan het werk op de Schophemerheide bij Noorbeek. 172 balen van ruim zevenhonderd kilo per stuk moeten ze van het land halen en naar Vijlen vervoeren.

Blonde boerin
„Op de rug gefotografeerd vond ik haar al mooi”, blikt Sander terug op zijn deelname aan het twaalfde seizoen van Boer Zoekt Vrouw dat zondag afgesloten werd. „Toen KRO-NCRV in augustus de nieuwsgierigheid begon aan te wakkeren, hebben ze de tien kandidaatboeren vanaf de rug laten zien. Daar ontdekte ik een maat van me tussen, boer Jouke. Dus heb ik hem geappt of die blonde boerin niets voor mij was. Jouke reageerde echter niet, omdat zijn deelname nog geheim moest blijven. Toen ik enkele weken daarna diezelfde groepsfoto van voren zag op Facebook, heb ik hem opnieuw geappt en toen zei Jouke: schrijven!”

Prachtig decor
Janine op haar beurt werd opgegeven door haar zwager en beste vriendin en vond dat in het begin nog wel grappig. „Ik dacht dat ze me toch niet zouden uitkiezen. Maar ja, ik ben een vrouw die geen koeien of paarden houdt, maar schapen. En ook nog met dit prachtige Heuvelland als decor, dan weet je dat je een serieuze kans maakt. Niettemin heb ik lang moeten nadenken over mijn deelname. Omdat ik niet graag in the picture sta. Aan de andere kant was deelname aan dit programma ook te bijzonder om te laten schieten.”

Sander wist al meteen, na Janines oproep op tv, dat de 32-jarige Epense helemaal zijn type was. „Ik zag mezelf, maar dan in een vrouwelijke versie. Janine staat precies hetzelfde in het leven als ik. Schuwt het harde werk niet, houdt ervan om de hele dag buiten te zijn en heeft haar uiterlijk ook nog mee.” Zijn ouders, buren en klanten zagen dat ook. „Zij zeiden allemaal, net als Jouke: schrijven!”

104 brieven
Sander schreef, net als 103 andere mannen, en bleef uiteindelijk na een speeddate, dagdate en logeerweek als laatste over. „Het was moeilijk peilen wat Janine dacht, dus kon ik maar één ding doen en dat was mezelf blijven. Dan was de keuze verder aan haar.” Dat die keuze niet gemakkelijk was, kon heel Nederland volgen. „Er bleven uiteindelijk twee leuke mannen over, Christiaan en Sander, en ik wist echt niet wie te kiezen. Dus heb ik uiteindelijk maar op verstand gekozen. Al vindt Sander dat niet leuk om te horen”, lacht Janine. De Fries kan die plaagstoot wel hebben. Het is hem per slot van rekening gelukt haar hart te veroveren.

Hobbelige weg
Al was dat een hobbelige weg voor Janine. „Mijn geworstel en gehuil voor de camera’s – terwijl ik normaal totaal geen huilebalk ben – zorgden ervoor dat ik bakken met kritiek over me uitgestort kreeg op social media. Ik moest in therapie, Sander verdiende beter en ga zo maar door. Het heeft ertoe geleid dat ik mijn accounts een aantal weken heb verwijderd.”

Inmiddels ziet de wereld er weer beter uit, al is het even ‘uit’ geweest. Want na een geslaagde citytrip naar Lissabon besloten de twee elkaar regelmatig te blijven zien om de boel niet te laten verwateren. „Maar omdat we zo ver uit elkaar wonen, bleef Sander dan telkens twee of drie dagen. Dat was voor mij te veel. Waarna ik half februari heb gezegd: ‘Ik denk dat het hier moet stoppen.’” Ze bleven contact houden via de app en na een week of zes besefte Janine dat ze hem toch wel miste, waarna ze afspraken en niet veel later de verkering een feit was.

Diepste geheim
Sindsdien hebben ze elkaar pas een keer of vijf gezien. In het diepste geheim. „Omdat mijn auto, een zwarte pick-up, in de serie te zien was geweest, leende ik een blauwe caddy van m’n buurman en reed ik naar Limburg. Bij hun bedrijf runnen Janine en haar ouders een grote camping. Daardoor moest ik de auto aan de zijkant van het huis parkeren en met mijn hoofd naar beneden en zonnebril op via het raam naar binnen klauteren om voor de campinggasten onopgemerkt te blijven.”

Nu hoeft dat gelukkig niet meer. Sander: „Waar wij ons nu op verheugen? Om samen dingen te ondernemen. Op het land te werken, een mooie wandeling te maken, met vrienden wat te gaan drinken. Zonder dat dat in het geheim hoeft.” Janine: „Nu krijgen we pas echt de kans om elkaar te leren kennen. En te ontdekken wat we allebei nog meer leuk vinden. Zonder camera’s en ook niet langer in het geniep.”

Bezint eer gij begint
Sander: „En dan zien we wel waar dit later toe leidt.” „Later, dat zeg je goed”, lacht Janine. Al bekent de Epense dat wanneer het zo goed blijft gaan tussen de twee, het niet zo heel lang hoeft te duren voordat Sander zijn gehuurde boerderij in het Friese Lollum verruilt voor die van de familie Lardinois in Epen. „Dan gaat hij van 9 naar 3009 schapen. Een klein verschil.”

Of Janine vrienden en vriendinnen aanraadt om zich in de toekomst op te geven voor Boer Zoekt Vrouw? „Bezint eer gij begint. Het is een prachtig programma dat met veel liefde en zorg wordt gemaakt, maar ik ben mezelf flink tegengekomen. Dat had ik van tevoren niet gedacht. Maar ja, daar had ik uiteindelijk toch een keer doorheen gemoeten om een partner te vinden. Nu zat er alleen wat meer druk achter.”

Uit de krant
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_204775540
O Sander nog maar 28, nog tijd genoeg om over een paar jaar een andere vrouw te zoeken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 06:37:17 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204775573
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_204778145
Ik vind het geweldig dat Maud en Evert nog bij elkaar zijn. Ik hoop dat Maud het gaat volhouden als straks de hevige verliefdheid voorbij is. Evert is een man van weinig woorden, maar hij weet wel heel goed wat hij wil en wellicht wordt hij door Maud wat losser.
Ik vond die filmpjes die Maud had gemaakt ook echt leuk.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204778231
Ik zeg niet dat Evert het hoogste woord heeft, maar Evert is zonder camera’s er bij echt niet de stille nummer 9 die we (vooral aan het begin van BZV) gezien hebben op tv. Hij is echt wel mondig hoor.
pi_204779708
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:49 schreef JanGroen het volgende:
Ik zeg niet dat Evert het hoogste woord heeft, maar Evert is zonder camera’s er bij echt niet de stille nummer 9 die we (vooral aan het begin van BZV) gezien hebben op tv. Hij is echt wel mondig hoor.
Ken je hem?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 15:32:32 #265
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204779722
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Veel plezier ermee.

[ afbeelding ]
:')

Dan toch KarlijnGODIN :B
  dinsdag 17 mei 2022 @ 15:48:13 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204779847
Sander en Janine hebben elkaar nog maar 5 keer gezien (sinds het uit en weer aan ging) in dat interview. :o

Nog wel een beetje spannend hoe dat dan verder gaat, denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204780957
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ken je hem?
Ik heb hem gezien (en gehoord) in de afleveringen. En iemand die stil en verlegen is zet Yvon niet op haar plek met een rake opmerking na een “verwijt” van haar aan Evert.
pi_204784928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Sander en Janine hebben elkaar nog maar 5 keer gezien (sinds het uit en weer aan ging) in dat interview. :o

Nog wel een beetje spannend hoe dat dan verder gaat, denk ik.
Voor Janine is elkaar 5 weken lang elk weekend zien al veel. En als dat nu goed voelt voor haar dan heeft ze aan Sander een goede.
  woensdag 18 mei 2022 @ 14:37:35 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204788997
https://boerzoektvrouw.kr(...)t-nu-met-alle-logees

Marion vergeet op verzenden te klikken. Ik wacht al weken :(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204790032
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee de reunie was in april, dat stond er bij.

En maar heel kort verder dus, zeker als je elkaar alleen in het weekend ziet en dan niet eens elk weekend. Daar ging het me even om, dat het nog steeds maar heel pril is en nog moeilijk om te zeggen ze zijn en blijven bij elkaar.
De reünie moet pas in mei zijn geweest. De bomen waren al wat groen, en Jouke sprak over de hansleiding, en dat was in de uitzending van 1 mei.
pi_204790522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 05:50 schreef Ynske het volgende:
INTERVIEW ‘BOER ZOEKT VROUW’
Sander hoeft bij Janine niet langer door het zijraam
door Ronald Colée

Nu het twaalfde seizoen van ‘Boer Zoekt Vrouw’ erop zit, mag iedereen het weten: Janine uit Epen en Sander uit het Friese Lollum zijn nog steeds een stel. „Nu hoef ik geen vreemde auto meer te lenen en door het zijraam naar binnen te sluipen.”

EPEN/NOORBEEK - Zeventien maart.” ,,Nee, echt niet. Eind maart of zo.” „Nee, de zeventiende.” „Niet. Veel later.” „Wel. Kijk maar in je app.” Lachend kibbelen Janine Lardinois (32) en Sander de Jong (28) over de datum waarop ze officieel verkering hebben gekregen. Het stel is hard aan het werk op de Schophemerheide bij Noorbeek. 172 balen van ruim zevenhonderd kilo per stuk moeten ze van het land halen en naar Vijlen vervoeren.

Blonde boerin
„Op de rug gefotografeerd vond ik haar al mooi”, blikt Sander terug op zijn deelname aan het twaalfde seizoen van Boer Zoekt Vrouw dat zondag afgesloten werd. „Toen KRO-NCRV in augustus de nieuwsgierigheid begon aan te wakkeren, hebben ze de tien kandidaatboeren vanaf de rug laten zien. Daar ontdekte ik een maat van me tussen, boer Jouke. Dus heb ik hem geappt of die blonde boerin niets voor mij was. Jouke reageerde echter niet, omdat zijn deelname nog geheim moest blijven. Toen ik enkele weken daarna diezelfde groepsfoto van voren zag op Facebook, heb ik hem opnieuw geappt en toen zei Jouke: schrijven!”

Prachtig decor
Janine op haar beurt werd opgegeven door haar zwager en beste vriendin en vond dat in het begin nog wel grappig. „Ik dacht dat ze me toch niet zouden uitkiezen. Maar ja, ik ben een vrouw die geen koeien of paarden houdt, maar schapen. En ook nog met dit prachtige Heuvelland als decor, dan weet je dat je een serieuze kans maakt. Niettemin heb ik lang moeten nadenken over mijn deelname. Omdat ik niet graag in the picture sta. Aan de andere kant was deelname aan dit programma ook te bijzonder om te laten schieten.”

Sander wist al meteen, na Janines oproep op tv, dat de 32-jarige Epense helemaal zijn type was. „Ik zag mezelf, maar dan in een vrouwelijke versie. Janine staat precies hetzelfde in het leven als ik. Schuwt het harde werk niet, houdt ervan om de hele dag buiten te zijn en heeft haar uiterlijk ook nog mee.” Zijn ouders, buren en klanten zagen dat ook. „Zij zeiden allemaal, net als Jouke: schrijven!”

104 brieven
Sander schreef, net als 103 andere mannen, en bleef uiteindelijk na een speeddate, dagdate en logeerweek als laatste over. „Het was moeilijk peilen wat Janine dacht, dus kon ik maar één ding doen en dat was mezelf blijven. Dan was de keuze verder aan haar.” Dat die keuze niet gemakkelijk was, kon heel Nederland volgen. „Er bleven uiteindelijk twee leuke mannen over, Christiaan en Sander, en ik wist echt niet wie te kiezen. Dus heb ik uiteindelijk maar op verstand gekozen. Al vindt Sander dat niet leuk om te horen”, lacht Janine. De Fries kan die plaagstoot wel hebben. Het is hem per slot van rekening gelukt haar hart te veroveren.

Hobbelige weg
Al was dat een hobbelige weg voor Janine. „Mijn geworstel en gehuil voor de camera’s – terwijl ik normaal totaal geen huilebalk ben – zorgden ervoor dat ik bakken met kritiek over me uitgestort kreeg op social media. Ik moest in therapie, Sander verdiende beter en ga zo maar door. Het heeft ertoe geleid dat ik mijn accounts een aantal weken heb verwijderd.”

Inmiddels ziet de wereld er weer beter uit, al is het even ‘uit’ geweest. Want na een geslaagde citytrip naar Lissabon besloten de twee elkaar regelmatig te blijven zien om de boel niet te laten verwateren. „Maar omdat we zo ver uit elkaar wonen, bleef Sander dan telkens twee of drie dagen. Dat was voor mij te veel. Waarna ik half februari heb gezegd: ‘Ik denk dat het hier moet stoppen.’” Ze bleven contact houden via de app en na een week of zes besefte Janine dat ze hem toch wel miste, waarna ze afspraken en niet veel later de verkering een feit was.

Diepste geheim
Sindsdien hebben ze elkaar pas een keer of vijf gezien. In het diepste geheim. „Omdat mijn auto, een zwarte pick-up, in de serie te zien was geweest, leende ik een blauwe caddy van m’n buurman en reed ik naar Limburg. Bij hun bedrijf runnen Janine en haar ouders een grote camping. Daardoor moest ik de auto aan de zijkant van het huis parkeren en met mijn hoofd naar beneden en zonnebril op via het raam naar binnen klauteren om voor de campinggasten onopgemerkt te blijven.”

Nu hoeft dat gelukkig niet meer. Sander: „Waar wij ons nu op verheugen? Om samen dingen te ondernemen. Op het land te werken, een mooie wandeling te maken, met vrienden wat te gaan drinken. Zonder dat dat in het geheim hoeft.” Janine: „Nu krijgen we pas echt de kans om elkaar te leren kennen. En te ontdekken wat we allebei nog meer leuk vinden. Zonder camera’s en ook niet langer in het geniep.”

Bezint eer gij begint
Sander: „En dan zien we wel waar dit later toe leidt.” „Later, dat zeg je goed”, lacht Janine. Al bekent de Epense dat wanneer het zo goed blijft gaan tussen de twee, het niet zo heel lang hoeft te duren voordat Sander zijn gehuurde boerderij in het Friese Lollum verruilt voor die van de familie Lardinois in Epen. „Dan gaat hij van 9 naar 3009 schapen. Een klein verschil.”

Of Janine vrienden en vriendinnen aanraadt om zich in de toekomst op te geven voor Boer Zoekt Vrouw? „Bezint eer gij begint. Het is een prachtig programma dat met veel liefde en zorg wordt gemaakt, maar ik ben mezelf flink tegengekomen. Dat had ik van tevoren niet gedacht. Maar ja, daar had ik uiteindelijk toch een keer doorheen gemoeten om een partner te vinden. Nu zat er alleen wat meer druk achter.”

Uit de krant
Zijn die twee zo jong? Jezus. Sander had ik wel 10 jaar ouder ingeschat!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204790613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 16:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]
De reünie moet pas in mei zijn geweest. De bomen waren al wat groen, en Jouke sprak over de hansleiding, en dat was in de uitzending van 1 mei.
Het zal allemaal wel. In beeld stond april 2022. En ze kunnen de uitzendingen wel eerder te zien gehad hebben gekregen. Maar ze hadden elkaar dus nog maar een paar keer gezien (Janine en Sander), daar ging het over. 5 keer in totaal.
pi_204790807
Joh laat het die twee lekker op hun gemak dit uitzoeken, niet iedereen begint in hetzelfde tempo een relatie hè......
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 19:49:48 #274
382129 crew  Donna
pi_204803492
Omrop Fryslân had Sander in 2015 al in het vizier;
https://www.facebook.com/watch?v=3155667047988414
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2022 @ 22:13:40 #275
862 Arcee
Look closer
pi_204805345
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef Donna het volgende:
Omrop Fryslân had Sander in 2015 al in het vizier;
https://www.facebook.com/watch?v=3155667047988414
Facebook :{w
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 22:15:50 #276
382129 crew  Donna
pi_204805375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:13 schreef Arcee het volgende:

[..]
Facebook :{w
YouTube dan?
pi_204806741
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204806786
quote:
Dat er geknipt en geplakt wordt om zo manipulatieve belleden te maken, weet ik van boer Jan uit Allingawier van seizoen 3.
Hij liep toen bij het keuzemoment de keukenkamer uit en zogenaamd het weiland in. Alleen was die opname van Jan in zijn weiland met die laagvliegende ganzen op een heel andere dag gemaakt Volgens Jan zelf was hij snel daarna weer terug de kamer in gegaan.
pi_204806869
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 07:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dat er geknipt en geplakt wordt om zo manipulatieve belleden te maken, weet ik van boer Jan uit Allingawier van seizoen 3.
Hij liep toen bij het keuzemoment de keukenkamer uit en zogenaamd het weiland in. Alleen was die opname van Jan in zijn weiland met die laagvliegende ganzen op een heel andere dag gemaakt Volgens Jan zelf was hij snel daarna weer terug de kamer in gegaan.
Ja dat knip- en plakwerk is redelijk bekend.

Maar vind het bij Rob echt flauwekul. :') Hij heeft gewoon zelf de vrouwen hommelkasten laten zoeken en daarbij zoenen als beloning uitgeloofd. Dat is niet iets wat maar zo lijkt door hoe het geknipt is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:09:23 #280
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:19:04 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204849555
quote:
Ik mis de cover Alone van de Bee Gees.
soooo, da's mooi!
  Vis een optie? dinsdag 24 mei 2022 @ 16:32:14 #282
70532 loveli
N
pi_204849697
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 07:47 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ja dat knip- en plakwerk is redelijk bekend.

Maar vind het bij Rob echt flauwekul. :') Hij heeft gewoon zelf de vrouwen hommelkasten laten zoeken en daarbij zoenen als beloning uitgeloofd. Dat is niet iets wat maar zo lijkt door hoe het geknipt is.
Laten we eerlijk zijn, wat Henk Angenent voor de spruiten heeft betekent, is Rob voor de hommelkasten.
crap in = crap out
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 mei 2022 @ 14:43:34 #283
862 Arcee
Look closer
pi_204901175
-edit- oh, was al gemeld. :Y)
pi_204911031
Muzikale Rob legt ook in het geprek aan de Telegraaf uit dat hij nummers op Spotify heeft uitgebracht, en dat het getal 89 69 staat voor zijn geboortejaar (omdat mensen er anders misschien andere gedachten bij krijgen).

Bryan Adams bijvoorbeeld bedoelde bij "The Summer of 69" niet de zomer van 1969.

Edit: 89 moet 69 zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Idisrom op 30-05-2022 12:41:42 ]
pi_204911123
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:03 schreef Idisrom het volgende:
Muzikale Rob legt ook in het geprek aan de Telegraaf uit dat hij nummers op Spotify heeft uitgebracht, en dat het getal 89 staat voor zijn geboortejaar (omdat mensen er anders misschien andere gedachten bij krijgen).

Bryan Adams bijvoorbeeld bedoelde bij "The Summer of 69" niet de zomer van 1969.
Typo?

Of een raar verhaal

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2022 07:13:04 ]
  maandag 30 mei 2022 @ 08:09:22 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204911343
Robs artiestennaam is kennelijk RJ69, waarbij 69 zijn geboortejaar is.
The love you take is equal to the love you make.
  Tettenkoning maandag 30 mei 2022 @ 10:56:59 #287
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204912471
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:03 schreef Idisrom het volgende:
Bryan Adams bijvoorbeeld bedoelde bij "The Summer of 69" niet de zomer van 1969.
quote:
De titel van de plaat verwijst letterlijk naar de zomer van het jaar 1969, maar het daadwerkelijke onderwerp is discutabel. Het nummer gaat volgens schrijver Jim Vallance inderdaad gewoon over de zomer van dat jaar, maar Bryan Adams geeft zelf aan dat er een seksuele verwijzing in zit.[1]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Summer_of_%2769
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204913250
quote:
2s.gif Op maandag 30 mei 2022 10:56 schreef Nine. het volgende:

[..]
[..]

In de zomer van 1969 was Bryan negen jaar, maar de teksten suggereren duidelijk dat de ik-persoon een oudere leeftijd heeft
  Tettenkoning maandag 30 mei 2022 @ 12:31:45 #289
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204913259
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:29 schreef Idisrom het volgende:
In de zomer van 1969 was Bryan negen jaar, maar de teksten suggereren duidelijk dat de ik-persoon een oudere leeftijd heeft
Alsof dat wat uitmaakt in een fictieve songtekst?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 30 mei 2022 @ 12:35:19 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204913289
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:29 schreef Idisrom het volgende:

[..]
In de zomer van 1969 was Bryan negen jaar, maar de teksten suggereren duidelijk dat de ik-persoon een oudere leeftijd heeft
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 06:03 schreef Idisrom het volgende:
Muzikale Rob legt ook in het geprek aan de Telegraaf uit dat hij nummers op Spotify heeft uitgebracht, en dat het getal 89 staat voor zijn geboortejaar (omdat mensen er anders misschien andere gedachten bij krijgen).

Bryan Adams bijvoorbeeld bedoelde bij "The Summer of 69" niet de zomer van 1969.
Maar goed, die 89 in je eerste post is dus inderdaad een typo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204913315
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 12:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
Maar goed, die 89 in je eerste post is dus inderdaad een typo.
Sorry, ik zie het nu pas. :@
  maandag 30 mei 2022 @ 15:23:16 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204914566
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2022 08:09 schreef Lienekien het volgende:
Robs artiestennaam is kennelijk RJ69, waarbij 69 zijn geboortejaar is.
Pas maar op, elke 100e luisteraar krijgt een hommelkastje toegestuurd van onze filantroop.
KuikenGuppy
  donderdag 21 juli 2022 @ 16:50:45 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205413588
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205413604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat leuk! O+
Ja hè! *;
  donderdag 21 juli 2022 @ 17:22:43 #296
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205414098
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205448979
Leuk! Was ook echt het leukste stel van dit seizoen.
pi_205482557
twitter
pi_205577358
Ik klikte net op de meest stomme clickbait ooit :X
"Boer Hans in tranen na overlijden echtgenoot" - ik dacht echt: WTF! Neeeee! Ging het om zijn vorige vrouw waarvan we allemaal weten dat ze helaas was overleden, want daarom zat hij in BZV |:( En natuuuurlijk moet je dan huilen. Gelukkig niet Annette. Achterlijke clickbaitsites.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:25:06 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205750887
Yvon Jaspers is met Maud en Evert op pad in Engeland voor ‘Onze boerderij in Europa’.

Te zien in het voorjaar.


Bron
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')