abonnement Unibet Coolblue
pi_206777780

The Menu(2022)7.6comedy, horror, thriller107R16Mark MylodSeth Reiss, Will TracyRalph Fiennes, Anya Taylor-Joy, Nicholas HoultA young couple travels to a remote island to eat at an exclusive restaurant where the chef has prepared a lavish menu, with some shocking surprises
Deze stond al een tijdje op mijn lijstje. Ik had al een beeld van hoe deze film in grote lijnen zou verlopen en deze verwachting werd dan ook waargemaakt. De manier waarop het werd gebracht was echter wel ijzersterk. Als je van dark comedy houdt dan is dit wat voor jou! Laat je niet afschrikken door het genre 'horror', want dat viel allemaal mee.
Moeten zij weten
  Admin dinsdag 22 november 2022 @ 17:07:13 #252
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206778405

The Menu(2022)7.6comedy, horror, thriller107R16Mark MylodSeth Reiss, Will TracyRalph Fiennes, Anya Taylor-Joy, Nicholas HoultA young couple travels to a remote island to eat at an exclusive restaurant where the chef has prepared a lavish menu, with some shocking surprises
Gisteren in de Pathe Unlimited Night gezien en genoten. Ik hou sowieso van dit soort bijna surrealistische films en ben niet teleurgesteld. Geweldig acteerwerk, heerlijke sfeer. Tot op een bepaald punt in de film heb je eigenlijk weinig idee waar het precies naartoe gaat, maar na dat punt gaan ze ook lekker los. Het is een film die wellicht zelfs nog wel kans maakt op een oscar. Absolute aanrader
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206782024

Triangle of Sadness(2022)7.8comedy, drama147R12Ruben ÖstlundRuben ÖstlundHarris Dickinson, Charlbi Dean, Woody HarrelsonA fashion model celebrity couple join an eventful cruise for the super-rich
Dit is echt heel apart, je verwacht zoiets als dit niet, maar het is 2,5 uur, puur plezier en echt heel goed.
En heeft ook een hele nieuwe stijl. _O_ :W

Het gaat over rijke stinkerds op een plezierjacht en alles gaat fout. Op een hele foute cynische humor manier.

Arrogante multimiljonairs ,Storm, kotsen etc etc


[ Bericht 18% gewijzigd door Danny op 28-11-2022 10:45:27 ]
  Admin vrijdag 25 november 2022 @ 15:35:10 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206816547
Ik zie wel connecties tussen The Menu en Triangle of Sadness. De één dikt de satire wat harder aan dan de andere, maar het contrast tussen haute cuisine en een cheeseburger is toch een overeenkomend kenmerk. :P

Beide zijn overigens topfilms, behorende tot de beste van het jaar. Vervelen geen moment, al vind ik Triangle of Sadness in de derde akte een klein beetje inzakken. (Maar dat mag de pret niet drukken.)

Wel overigens uitgebreid en hard gelachen in Triangle of Sadness, en de hele zaal met mij. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_206816733
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 15:35 schreef Breuls het volgende:
Ik zie wel connecties tussen The Menu en Triangle of Sadness. De één dikt de satire wat harder aan dan de andere, maar het contrast tussen haute cuisine en een cheeseburger is toch een overeenkomend kenmerk. :P

Beide zijn overigens topfilms, behorende tot de beste van het jaar. Vervelen geen moment, al vind ik Triangle of Sadness in de derde akte een klein beetje inzakken. (Maar dat mag de pret niet drukken.)

Wel overigens uitgebreid en hard gelachen in Triangle of Sadness, en de hele zaal met mij. :)
Die handgranaat was erg grappig. *O*
pi_206817018

The White Lotus(2021)7.7comedy, drama60TV-MA12Jennifer Coolidge, Jon Gries, Eleonora RomandiniSet in a tropical resort, it follows the exploits of various guests and employees over the span of a week.
The White Lotus seizoen 1.

Een serie, geen film, wel erg goed, fantastisch acteerwerk met name de hotelmanager. De trailer is vreselijk, ik had niet verwacht dit zo goed te vinden.
Bizarre humor, iedereen is geschift en houdt alleen maar monologen, en niemand die daar iets van zegt.
Speelt zich af in een luxe resort op Hawaii.


[ Bericht 46% gewijzigd door Danny op 28-11-2022 10:47:41 ]
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 16:23:19 #257
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_206817160
Afgelopen weken vijf films gezien in de bioscoop, maar geen tijd gehad voor reviews. Dus dan maar beginnen met de beste:


Triangle of Sadness(2022)7.8comedy, drama147R12Ruben ÖstlundRuben ÖstlundHarris Dickinson, Charlbi Dean, Woody HarrelsonA fashion model celebrity couple join an eventful cruise for the super-rich
Heerlijke satire van de maker van het even bizarre The Square. Wel lang en ook ik had bij de derde akte een beetje een inkakmoment. Dat was wel tegen het eind van de film. Inderdaad een absolute aanrader.


The Lost King(2022)6.6comedy, drama108PG-136Stephen FrearsSteve Coogan, Jeff PopeSally Hawkins, Shonagh Price, Helen KatambaAn amateur historian defies the stodgy academic establishment in her efforts to find King Richard III's remains, which were lost for over 500 years
quote:
De naam van de koning moet worden gezuiverd. Hij was helemaal geen gewetenloze tiran. Een bochel had-ie ook niet. Het toneelstuk dat Shakespeare over hem schreef? Pure laster. En wie meent dat het lichaam van Richard III nooit meer gevonden zal worden, omdat het in 1485 volgens de officiële lezing in een rivier werd gekieperd, heeft zich in de luren laten leggen. De waarheid is dat Richard in Leicester begraven ligt. Onder een parkeerplaats.
Ziedaar de obsessie waarmee de gescheiden, op haar werk ondergewaardeerde Philippa Langley weer richting in haar leven vindt, in het op een waargebeurd verhaal gebaseerde The Lost King.
Had iets leukers verwacht gezien de aanwezigheid van Steve Coogan. Vond de hoofdpersonage ook lichtelijk irritant. Kende het verhaal wel een beetje van tevoren, maar had dus iets anders verwacht.


Elvis(2022)7.8biography, drama, music159PG-1312Baz LuhrmannBaz Luhrmann, Sam Bromell, Craig PearceAustin Butler, Tom Hanks, Olivia DeJongeElvis is Baz Luhrmann's biopic of Elvis Presley, from his childhood to becoming a rock and movie star in the 1950s while maintaining a complex relationship with his manager, Colonel Tom Parker
Mooi verfilmd verhaal over een andere King, maar dan vooral over zijn manager. Daar is volgens mij wel genoeg over geschreven hier.

Dan nog wat Franse films tijdens het Tapis Rouge festival:


Jumeaux mais pas trop(2022)5.2comedy981h 38minn/aOlivier Ducray, Wilfried MéanceJean-Paul BathanyAhmed Sylla, Bertrand Usclat, Pauline ClémentKnow what this is about?
Be the first one to add a plot.
quote:
33 jaar na hun geboorte ontdekken twee tweelingbroers plotseling het bestaan van de ander … Voor Grégoire en Anthony is de verrassing des te groter omdat de ene wit is en de ander zwart! Er was een kans van één op een miljoen dat dit genetische verschijnsel zich zou voordoen.
Maar hun huidskleur is lang niet het enige dat hen onderscheidt! Door elkaar te leren kennen heeft geen van beiden de indruk de jackpot te hebben gewonnen…
Origineel gegeven dat meer in zich zou hebben gehad als er een duidelijke keuze was gemaakt tussen feelgood of komedie. Nu bleef het in niemandsland hangen.


Jack Mimoun et les secrets de Val Verde(2022)5.3adventure, comedy1041h 44minn/aMalik Bentalha, Ludovic Colbeau-JustinMalik Bentalha, Florent BernardMalik Bentalha, Joséphine Japy, Jérôme CommandeurTwo years after surviving alone on the hostile island of Val Verde, Jack Mimoun has become an adventure star. The book recounting his experience is a bestseller and his television show breaks audience records. He is then approached by the...
meer »
quote:
Na alleen te hebben overleefd op het vijandige eiland van Val Verde is de avonturier Jack Mimoun een ster geworden. Het boek met zijn ervaringen is een bestseller en zijn TV uitzending verslaat alle kijkcijfers. Hij wordt benaderd door de geheimzinnige Aurélie Diaz die Jack Mimoun terugbrengt naar Val Verde. Zij neemt hem mee op zoek naar het legendarische zwaard van piraat La Buse. Vergezeld door andere avonturiers gaat hij op een ongelooflijke schattenjacht met duizend gevaren.
Flauwe avonturenfilm van Franse bodem. Pretendeert ook niets anders te zijn en daarom beter te verteren dan bovenstaande film. Paar keer hard gelachen zelfs en daardoor een ruime voldoende waard.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 14:30:07 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_206828221

Moonfall(2022)5.2action, adventure, sci-fi130PG-1312Roland EmmerichRoland Emmerich, Harald Kloser, Spenser CohenHalle Berry, Patrick Wilson, John BradleyA mysterious force knocks the moon from its orbit around Earth and sends it hurtling on a collision course with life as we know it
In het begin dacht ik nog: oké best leuk, maar het werd al snel nogal ongeloofwaardig en langdradig. Wel afgekeken maar eigenlijk duurde het ook te lang. Ik vond het op een gegeven moment ook wel een beetje Asylum worden hoor, maar die zijn tenminste nog grappig en echt 'over the top'
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_206835013
Net Thor Love and Thunder gekeken.

Wat een zinloze aaneenschakeling van flauwe grappen.

Maar wat een gouden performance van Christian Bale. Howly fuck wat kan die man toch acteren.
  zaterdag 26 november 2022 @ 23:14:56 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206835711
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:30 schreef Karina het volgende:

Moonfall(2022)5.2action, adventure, sci-fi130PG-1312Roland EmmerichRoland Emmerich, Harald Kloser, Spenser CohenHalle Berry, Patrick Wilson, John BradleyA mysterious force knocks the moon from its orbit around Earth and sends it hurtling on a collision course with life as we know it
In het begin dacht ik nog: oké best leuk, maar het werd al snel nogal ongeloofwaardig en langdradig. Wel afgekeken maar eigenlijk duurde het ook te lang. Ik vond het op een gegeven moment ook wel een beetje Asylum worden hoor, maar die zijn tenminste nog grappig en echt 'over the top'
Bij deze film wilde ik echt mijn tijd vooral terug. Mijn god wat een goedkoop zooitje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 10:25:25 #261
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_206837326

Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have led
Leuke film over familie relaties verpakt in een multiuniversum verhaal, de hoofdpersoon leert door universum hoppen haarzelf en haar naasten kennen. Ik vond het leuk gedaan het hele concept wordt heel erg uitgelegd waardoor het wel goed te volgen is maar de spanning ontbreekt daardoor wel een beetje. Van mij had het wat meer de stukjes vallen later op hun plek mogen zijn in plaats van de stukjes worden op hun plek gelegd. Maar wel vermakelijk en een innovatieve manier om weer te geven hoe mensen over tijd hunzelf en anderen kunnen gaan begrijpen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_206837864
quote:
88s.gif Op zondag 27 november 2022 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:

Everything Everywhere All at Once(2022)8.7action, adventure, comedy, fantasy, sci-fi139R12Dan Kwan, Daniel ScheinertDan Kwan, Daniel ScheinertMichelle Yeoh, Stephanie Hsu, Ke Huy QuanAn aging Chinese immigrant is swept up in an insane adventure, where she alone can save the world by exploring other universes connecting with the lives she could have led
Leuke film over familie relaties verpakt in een multiuniversum verhaal, de hoofdpersoon leert door universum hoppen haarzelf en haar naasten kennen. Ik vond het leuk gedaan het hele concept wordt heel erg uitgelegd waardoor het wel goed te volgen is maar de spanning ontbreekt daardoor wel een beetje. Van mij had het wat meer de stukjes vallen later op hun plek mogen zijn in plaats van de stukjes worden op hun plek gelegd. Maar wel vermakelijk en een innovatieve manier om weer te geven hoe mensen over tijd hunzelf en anderen kunnen gaan begrijpen.
Hij wordt heel goed gereviewed maar ik vond 'm, vooral na de eerste helft, echt wel wat tegenvallen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 12:58:11 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_206839178
Na de flopshow Moonfall te hebben gekeken ben ik verder op zoek gegaan naar goede rampen- en/of post-apocalyptische films en kwam bij toeval (of niet?) terecht bij twee Scandinavische films.

De eerste, een Noorse 'rampenfilm'

Tunnelen(2019)6drama, thriller105Not Rate12Pål ØieKjersti Helen RasmussenThorbjørn Harr, Ylva Fuglerud, Lisa CarlehedWhen a truck crashes inside a tunnel, people on their way home for Christmas are brutally trapped in a deadly fire. With a blizzard raging outside, and the first responders struggling to get to the accident, it's every man for himself
Na een ongeluk met een vrachtwagen in een tunnel ontstaat er paniek, de redding wordt bemoeilijkt door o.a. de slechte weersomstandigen.
Spannende film ook zeer realistisch, je zou bijna niet meer een tunnel door durven. Enige minpuntje was w.m.b.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tweede, een Zweedse ‘post-apocalyptische’ film

Svart krabba(2022)5.7action, adventure, drama, sci-fi, thriller, war114TV-MA16Adam BergAdam Berg, Pelle Rådström, Surbhi SehgalNoomi Rapace, Jakob Oftebro, Dar SalimIn a post-apocalyptic world, six soldiers on a covert mission must transport a mysterious package across a frozen archipelago. Noomi Rapace stars
In een niet nader uitgelegde oorlog (ik denk een burgeroorlog) worden een paar soldaten al schaatsend op pad gestuurd om een pakje af te leveren.
Onderweg gebeurt er (natuurlijk) van alles, het is een soort Elfstedentocht met hindernissen :P
Erg goede film, goed geacteerd en het blijft spannend tot het eind.
Beide films zeker aan te raden als je van deze genres houdt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 27 november 2022 @ 14:08:49 #264
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_206840350
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 11:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij wordt heel goed gereviewed maar ik vond 'm, vooral na de eerste helft, echt wel wat tegenvallen.
Ik ben tot de helft gekomen. Erg gelachen om sommige dingen. Maar toen leek het of de film weer opnieuw begon, en daar had ik de puf niet voor.

Maar ik ben geloof ik niet zo van de multiverses geloof ik. Ik vond de laatste Dr. Strange ook echt verschrikkelijk door al die parallele universums.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_206850617

De 12 gezworenen(1957)9crime, drama96Approved14Sidney LumetReginald RoseMartin Balsam, John Fiedler, Lee J. CobbThe jury in a New York City murder trial is frustrated by a single member whose skeptical caution forces them to more carefully consider the evidence before jumping to a hasty verdict
12 angry men. Een film uit 1957, in zwart/wit, over 12 naamloze blanke mannen met stropdassen die gedurende vrijwel de hele film in 1 kamer zitten te discussieren. Tot ik hem vandaag eindelijk zelf keek begreep ik eigenlijk niet zo goed waarom mensen dit een van de beste films ooit konden vinden, maar nu wel. Wat een meesterwerk!
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:42:48 #266
5428 crew  miss_sly
pi_206851875

Good Luck to You, Leo Grande(2022)7.2comedy, drama97R12Sophie HydeKaty BrandEmma Thompson, Daryl McCormack, Les MabalekaNancy Stokes, a retired school teacher, is yearning for some adventure, and some sex. And she has a plan, which involves hiring a young sex worker named Leo Grande
We hebben deze film in de bios gezien. Wat een heerlijke film, en te oordelen naar de reacties in de zaal waren we niet de enigen die dat vonden. Het is een vrij eenvoudig verhaal met twee mensen, vrijwel volledig opgenomen in een hotelkamer. De oudere Nancy Stokes (Emma Thompson) heeft een onbevredigend seksleven achter de rug en zou graag eens ervaren hoe bevredigende seks is. Hiervoor huurt ze sekswerker Leo Grande (Daryl McCormack) in. Hoewel de ontmoeting bedoeld is om seks te hebben, gaat het om de dialogen en de interactie tussen deze twee zeer verschillende mensen. Er zijn momenten dat we hardop moesten lachen, er waren momenten van verstilling. Al met al een heel mooie film


[ Bericht 15% gewijzigd door miss_sly op 28-11-2022 10:19:38 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:46:11 #267
5428 crew  miss_sly
pi_206851921
Ik krijg hem niet goed. Wat doe ik fout, @Danny ?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 november 2022 @ 10:10:55 #268
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_206852149
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik krijg hem niet goed. Wat doe ik fout, @:Danny ?
" en het vraagteken weg:

1[review=https://www.imdb.com/title/tt13352968/,9]We hebben deze film in de bios gezien. Wat een heerlijke film, en te oordelen naar de reacties in de zaal waren we niet de enigen die dat vonden. Het is een vrij eenvoudig verhaal met twee mensen, vrijwel volledig opgenomen in een hotelkamer. De oudere Nancy Stokes (Emma Thompson) heeft een onbevredigend seksleven achter de rug en zou graag eens ervaren hoe bevredigende seks is. Hiervoor huurt ze sekswerker Leo Grande (Daryl McCormack) in. Hoewel de ontmoeting bedoeld is om seks te hebben, gaat het om de dialogen en de interactie tussen deze twee zeer verschillende mensen. Er zijn momenten dat we hardop moesten lachen, er waren momenten van verstilling. Al met al een heel mooie film[/review]
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 10:19:54 #269
5428 crew  miss_sly
pi_206852234
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
" en het vraagteken weg:
[ code verwijderd ]

Jeeeh, gelukt! Bedankt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 16:07:23 #270
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_206856282

The Art of Self-Defense(2019)6.6action, comedy, crime, drama, mystery, thriller104 minR16Riley StearnsRiley StearnsJesse Eisenberg, Alessandro Nivola, Imogen PootsAfter being attacked on the street, a young man enlists at a local dojo, led by a charismatic and mysterious sensei, in an effort to learn how to defend himself from future threats
Komische film over een wat sullige jongen die in elkaar getrapt wordt en dan besluit zijn leven in eigen handen te nemen. Wat vogt is een hilarische aaneensluiting van doldwaze pogingen om stoer te zijn. Het brengt hem bij een karate leraar die zijn leven daadwerkelijk doet veranderen. Echt een leuke zaterdagavond film om hartelijk bij te lachen, vooral omdat hij heerlijk absurd is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_206856720
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef Farenji het volgende:

De 12 gezworenen(1957)9crime, drama96Approved14Sidney LumetReginald RoseMartin Balsam, John Fiedler, Lee J. CobbThe jury in a New York City murder trial is frustrated by a single member whose skeptical caution forces them to more carefully consider the evidence before jumping to a hasty verdict
12 angry men. Een film uit 1957, in zwart/wit, over 12 naamloze blanke mannen met stropdassen die gedurende vrijwel de hele film in 1 kamer zitten te discussieren. Tot ik hem vandaag eindelijk zelf keek begreep ik eigenlijk niet zo goed waarom mensen dit een van de beste films ooit konden vinden, maar nu wel. Wat een meesterwerk!
Deze moet ik ook echt nog eens zin.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Admin woensdag 30 november 2022 @ 16:21:36 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206882027
quote:
Op vrijdag 25 november 2022 @ 15:35 schreef Breuls het volgende:
Ik zie wel connecties tussen The Menu en Triangle of Sadness. De één dikt de satire wat harder aan dan de andere, maar het contrast tussen haute cuisine en een cheeseburger is toch een overeenkomend kenmerk. :P
Heb nog maar even wat geschreven over The Menu: Ralph Fiennes serveert in The Menu een avondmaal om nooit te vergeten

Triangle of Sadness komt rond de releasedatum.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_206882107
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Deze moet ik ook echt nog eens zin.
Een geweldige film, let vooral op de beklemmende sfeer en hoe het camerawerk daar een bepalende rol in speelt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206882660
quote:
88s.gif Op maandag 28 november 2022 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:

The Art of Self-Defense(2019)6.6action, comedy, crime, drama, mystery, thriller104R16Riley StearnsRiley StearnsJesse Eisenberg, Alessandro Nivola, Imogen PootsAfter being attacked on the street, a young man enlists at a local dojo, led by a charismatic and mysterious sensei, in an effort to learn how to defend himself from future threats
Komische film over een wat sullige jongen die in elkaar getrapt wordt en dan besluit zijn leven in eigen handen te nemen. Wat vogt is een hilarische aaneensluiting van doldwaze pogingen om stoer te zijn. Het brengt hem bij een karate leraar die zijn leven daadwerkelijk doet veranderen. Echt een leuke zaterdagavond film om hartelijk bij te lachen, vooral omdat hij heerlijk absurd is.
Soms snap ik de imdb scores echt niet, tenminste ik snap dat ze nogal oppervlakkig zijn. Want dit vind ik een hele goeie film, meer iets van boven een imdb 7.
pi_206882759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:58 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Soms snap ik de imdb scores echt niet, tenminste ik snap dat ze nogal oppervlakkig zijn. Want dit vind ik een hele goeie film, meer iets van boven een imdb 7.
Het gaat om het aantal. Zie je vaak met buitenlandse films die een 9 mogen hebben maar als er 3 mensen zijn is de score altijd laag
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')