SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Treehut362 op 15-05-2022 21:02:37 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ola Treehutquote:
quote:
Ben aan het verhuizen...quote:
Op de fiets???!!!!!!! Huur een wagentje ofzoquote:Op zondag 15 mei 2022 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ben aan het verhuizen...
voornamelijk op de fiets
trillioen boeken
Nee joh lekker sportuhquote:Op zondag 15 mei 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de fiets???!!!!!!! Huur een wagentje ofzo
Ok hoe lang heb je nog?quote:
Ook geen bakfiets?quote:
quote:
Boekenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ben aan het verhuizen...
voornamelijk op de fiets
trillioen boeken
Muizevoerquote:
En in de snelbindersquote:
Eerder voor zilvervisjesquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerder voor zilvervisjes
Nog een boek kopen?
Nee een Popalquote:
85quote:
Oh dat trapt wel lekker weg, hoe ver moet je?quote:
Dozen kan je ook huren.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
85
de dozen zijn nog het duurst maar dat is eenmalig 4 per stuk
85 ¤ per ?quote:Op zondag 15 mei 2022 19:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
85
de dozen zijn nog het duurst maar dat is eenmalig 4 per stuk
Maand neem ik aanquote:
Hihi.quote:
8 km heen en 8 km terug 's ochtends en 's avonds ('s middags is het te warm)quote:Op zondag 15 mei 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat trapt wel lekker weg, hoe ver moet je?
Dat wist ik niet.quote:
Oh jah.quote:
85/maandquote:
En hoeveel ruimte heb je daarvoor?quote:
Laat maar.quote:
Ja beterquote:
Ik heb nog een lading staan in mijn berging.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit via de zaak een hoop dozen geregeld .... die waren ook bezig met verhuizen.. dat kwam mij wel goed uit...
Ik dus ookquote:Op zondag 15 mei 2022 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een lading staan in mijn berging.
15 euro verplicht = verzekeringquote:
3 meter hoog dat is 7 dozen hoog en dan 2 x 1 1/2 meterquote:
Sommige nog gevuldquote:
Helaas. Het was ook gewoon een slechte pot van MvG.quote:
3 hoog, 3 diep en 1,5 breed? Kun je wel wat in proppenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
3 meter hoog dat is 7 dozen en 3 meter bij anderhalf dacht ik
ja best welquote:Op zondag 15 mei 2022 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas. Het was ook gewoon een slechte pot van MvG.
Hup Vinnie dan maar
ik ook bananendozenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een lading staan in mijn berging.
2 diepquote:Op zondag 15 mei 2022 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
3 hoog, 3 diep en 1,5 breed? Kun je wel wat in proppen
Ik heb ooit een verbouwing gedaan in mijn vorige woning. Er werd een container geplaatst voor alles qua inboedel. Ik dacht dat gaat nooit lukken. Nou dus wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
3 hoog, 3 diep en 1,5 breed? Kun je wel wat in proppen
Weg met die zooi.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een verbouwing gedaan in mijn vorige woning. Er werd een container geplaatst voor alles qua inboedel. Ik dacht dat gaat nooit lukken. Nou dus wel.
Past een bed in voor als je ruzie met de vrouw hebtquote:
Graag!quote:
Nou ik wilde mijn inboedel niet kwijt. Maar de verhuizing 3 jaar geleden was wel een grote opruiming.Wat een zooi heeft een mensquote:
of een fietsquote:Op zondag 15 mei 2022 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Past een bed in voor als je ruzie met de vrouw hebt
Dat ligt niet lekkerquote:
Fiets is beterquote:
Ja, ook van die kleine pruts-dingetjes waar je niks aan hebt.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik wilde mijn inboedel niet kwijt. Maar de verhuizing 3 jaar geleden was wel een grote opruiming.Wat een zooi heeft een mens
Dat is gratis, huren kan ook.quote:
SPOILER: Beneden-MerwedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: How to Make a Pirate Ship Out of Cardboard BoxesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Joh ik had 4 auto banden daar al 20 jaar liggen, geen idéé waarvan incl sneeuwkettingen . Een werkbank voor klussenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, ook van die kleine pruts-dingetjes waar je niks aan hebt.
Ik had een boomhut verwachtquote:
Die tijd is voorbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
En dat ga je op de fiets verhuizen. Of strijk je de mastSPOILER: How to Make a Pirate Ship Out of Cardboard BoxesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Wat zou je dan willen makenquote:
Creatief met kurkquote:
Whéééehehe, wel van je af snijdenquote:
Of deze Lamborghini: https://www.omroepbrabant(...)mborghini-van-kartonquote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen maken
[ afbeelding ]
Dat was toch echt hilarisch, zou dat nog kunnen vandaag?quote:
Die had ik net gepost.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Of deze Lamborghini: https://www.omroepbrabant(...)mborghini-van-karton
Waarom niet?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was toch echt hilarisch, zou dat nog kunnen vandaag?
Die had FF al gepostquote:Op zondag 15 mei 2022 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Of deze Lamborghini: https://www.omroepbrabant(...)mborghini-van-karton
gewoon musclesquote:Op zondag 15 mei 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat ga je op de fiets verhuizen. Of strijk je de mast
Nou dat was soms wel grens overschrijdendquote:
Wel creatief.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Van kurk kan ook
[ [url=https://mlxutywqrwub.i.optimole.com/VwUJ_-w-cE43qwZG/w:470/h:316/q:auto/https://kurk-winkel.nl/wp(...)-kurk.jpg]afbeelding[/url] ]
Okay zo goed ken ik het niet maar dat zal ik dan wel gemist hebben.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was soms wel grens overschrijdend
Sommige dingen kunnen echt niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was soms wel grens overschrijdend
Youtube is wat achterbaks he?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Het staat gewoon op youtube dus dat kan in ieder geval nog.
Gewoon naakt een kinderprogramma maken.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Okay zo goed ken ik het niet maar dat zal ik dan wel gemist hebben.
Jawel het was grappig en soms wat grof. Maar ik mis dat soort foute humorquote:Op zondag 15 mei 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen echt niet meer.
Behoorlijk ja. Youtube bepaalt wat politiek correct is.quote:
Die vergelijking gaat nogal scheefquote:Op zondag 15 mei 2022 20:12 schreef engine het volgende:
De luizenmoeder was ook gewoon op tv. Het is ook niet zo dat er niks meer kan.
Wij keken het met de hele familie.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel het was grappig en soms wat grof. Maar ik mis dat soort foute humor
okay nou dan ken ik het programma blijkbaar niet goed genoeg.quote:
Ik denk dat ze nog geen vertalers hebben van Theo en Thea. Anders was dat ook wel foetsiequote:Op zondag 15 mei 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Youtube bepaalt wat politiek correct is.
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:12 schreef engine het volgende:
De luizenmoeder was ook gewoon op tv. Het is ook niet zo dat er niks meer kan.
Ja h½èquote:
Nep want dat zit er op-geplakt.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Van kurk kan ook
[ [url=https://mlxutywqrwub.i.optimole.com/VwUJ_-w-cE43qwZG/w:470/h:316/q:auto/https://kurk-winkel.nl/wp(...)-kurk.jpg]afbeelding[/url] ]
Vooral dat mensen blijkbaar niet de moeite nemen om die oude shit te rapporteren.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog geen vertalers hebben van Theo en Thea. Anders was dat ook wel foetsie
Antoni van Leeuwenhoekquote:Op zondag 15 mei 2022 20:14 schreef drakin het volgende:
En (om het over het vorige onderwerp nog te hebben) ugly schoenen van kurk
[ afbeelding ]
Sommige programma's keken mijn zus en ik in een andere kamer, ja we hadden twee TV's en Van Oekel werd niet echt gewaardeerd. Nou ja we keken wat andere programma's dan mijn oudersquote:
daagquote:
Oh de TT nooit gezien ik klik gewoon verderquote:
Huhquote:Op zondag 15 mei 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er morgen heel vroeg opstaan voor de maan?
Goddankquote:Op zondag 15 mei 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral dat mensen blijkbaar niet de moeite nemen om die oude shit te rapporteren.
Ga je huilen naar de maan?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er morgen heel vroeg opstaan voor de maan?
quote:
Maansverduistering, al kan ie moeilijk te zien zijn.quote:
Verduisteringquote:
Ok laat maarquote:
Daar ga ik geen wekker voor zetten, ik was afgelopen nacht een nachtje weg en lag er laat in, was er vroeg uit en heb slecht geslapen, dus ik ga lekker wat uurtjes inhalen straks.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Maansverduistering, al kan ie moeilijk te zien zijn.
https://www.hln.be/wetens(...)en-opstaan~ad788a97/
Ok een ban Twee keer niet bijgelezen.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was nog niet bijgelezen, sorry
[..]
Ik was nog niet bijgelezen, sorry
Daar zag ik van de week al een film over ...quote:Op zondag 15 mei 2022 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Maansverduistering, al kan ie moeilijk te zien zijn.
https://www.hln.be/wetens(...)en-opstaan~ad788a97/
Ja kan wel het ging wel vaak over sexquote:
Armageddon?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zag ik van de week al een film over ...
Zo gaat hetquote:
Oh ja sorryquote:Op zondag 15 mei 2022 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nudisten gaat niet over sex, maar over naaktlopen
Yep.quote:
En was het wat?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een Nederlandse ... Alles op tafel of zo ...
Ole Ole Olequote:Op zondag 15 mei 2022 20:26 schreef engine het volgende:
Fok is net zo erg. Thijs Römer mag ook niet meer besproken worden.
Is dat zo?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:26 schreef engine het volgende:
Wie?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:26 schreef engine het volgende:
quote:
Nouja zijn carriere als acteur mag je vast bespreken.quote:
Ja dat volgens mij nog wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie?
Mag ik het wel over Yvonne hebben?
Maar niet zijn omgang met minderjarige meisjes?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja zijn carriere als acteur mag je vast bespreken.
Oh het is definitief ... dan maar weer een kuttopic van makenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee, zo zwart wit is het allemaal niet, maar het topic gaat regelmatig nogal een nare kant op, dus dan maar even op deze manier.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:26 schreef engine het volgende:
Ja daar hebben we mods voor dacht ik. Onbegrijpelijk vind ik het maar het zal welquote:Op zondag 15 mei 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, zo zwart wit is het allemaal niet, maar het topic gaat regelmatig nogal een nare kant op, dus dan maar even op deze manier.
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie?
Mag ik het wel over Yvonne hebben?
Voor Thijs?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh het is definitief ... dan maar weer een kuttopic van maken
quote:
Wat was ze gisteravond goed hè, echt een heel goed optreden.quote:
Ja die vind ik dus wel leukquote:
Ik kende die gozer wel van naam (ex Katja) maar verder heb ik geen enkel idéé wie hij is. Ik volg dat topic in SHO uiteraard welquote:Op zondag 15 mei 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 15 mei 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat was ze gisteravond goed hè, echt een heel goed optreden.
Is het ook maar ze doet het rete goed.quote:
Ik mag haar ook wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus wel leukMaar ik kan wel begrijpen dat niet iedereen dat zo ziet.
De meningen zijn inderdaad nogal verdeeld jaquote:Op zondag 15 mei 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus wel leukMaar ik kan wel begrijpen dat niet iedereen dat zo ziet.
Ze heeft lef. En de reguliere roddel kanalen is ze voor. Of ze gelijk heeft of niet, dat zal haar een worst wezen. Lang leven het internetquote:
Inderdaad, zeker na haar optreden van gisteravond had ze minimaal in de top 5 gemogen. Maar die puntenverdeling blijft een schimmig iets.quote:
Laatst met Samantha Steenwijk ook.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft lef. En de reguliere roddel kanalen is ze voor. Of ze gelijk heeft of niet, dat zal haar een worst wezen. Lang leven het internet
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:40 schreef FANN het volgende:
The Thing About Pam is een Amerikaanse misdaaddrama beperkte televisieserie waarin de betrokkenheid
van Pam Hupp bij de moord op Betsy Faria in 2011 wordt beschreven.
Met in de hoofdrollen Renée Zellweger, Josh Duhamel, Judy Greer, Gideon Adlon, Sean Bridgers, Suanne Spoke, Mac Brandt, Katy Mixon en Glenn Fleshler.
geen echte fiilm maar meer een serie, waargebeurd verhaal.
Schimmiger dan ooit. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker na haar optreden van gisteravond had ze minimaal in de top 5 gemogen. Maar die puntenverdeling blijft een schimmig iets.
Doen de kranten ook. Ze is een gehaaide tante.quote:
Daar noem je iemand ook, ik ben voor iedereen die tegenover Samantha S. staat.quote:
Dat zeggen ze van Videre ook,maar die plaatsen alleen content van wappies die het zelf op internet gooien.quote:
Voorlopig niet.quote:
@FANN is terug!quote:
Hier op FOK! niet of ook wat verder op de wereld?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Schimmiger dan ooit. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd.
Jaquote:
22 kilo afgevallen door paardjerijden.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar noem je iemand ook, ik ben voor iedereen die tegenover Samantha S. staat.
Dan heb ik liever een ordinaire roddel van Henk van der Meijdenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen de kranten ook. Ze is een gehaaide tante.
Nou dat dus. Het AD en shownieuws hadden dat over Thijs bijv. ook gewoon op hun pagina staan. Die verdienen ook gewoon aan die kliks. Die zijn geen haar beter.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen de kranten ook. Ze is een gehaaide tante.
Beide.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier op FOK! niet of ook wat verder op de wereld?
Leeft die nog?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een ordinaire roddel van Henk van der Meijden
Wat is een Videre?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van Videre ook,maar die plaatsen alleen content van wappies die het zelf op internet gooien.
quote:
Ja, FANNNN lag meer voor de hand.quote:
Verrek!quote:
Die ken ik nog van mijn kranten tijd. Héél evenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een ordinaire roddel van Henk van der Meijden
Nou vind ik Gordon ook een engnek, maar moest hier wel om grinnikenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
22 kilo afgevallen door paardjerijden.
Lolquote:Op zondag 15 mei 2022 20:46 schreef tonja het volgende:
Ik had vroeger een t-shirt met het gezicht van Henk van der Meijden erop en de tekst: "Riool verstopt? Bel Henk"
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou vind ik Gordon ook een engnek, maar moest hier wel om grinniken
[ afbeelding ]
Deze uitslag heeft de populariteit van het ESF geen goed gedaan.quote:
Daar ga ik niet op klikkenquote:
Omdat Oekraïne gewonnen heeft?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze uitslag heeft de populariteit van het ESF geen goed gedaan.
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:46 schreef tonja het volgende:
Ik had vroeger een t-shirt met het gezicht van Henk van der Meijden erop en de tekst: "Riool verstopt? Bel Henk"
Ja die leeft nog tussen zijn typemachinesquote:
Volgend jaar kijken we gewoon weer allemaal. En ook dan zullen de bookmakers waarschijnlijk de winnaar juist voorspellen.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze uitslag heeft de populariteit van het ESF geen goed gedaan.
In Nederland mogen we er niet op wedden.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgend jaar kijken we gewoon weer allemaal. En ook dan zullen de bookmakers waarschijnlijk de winnaar juist voorspellen.
Ja, of denk jij dat ze gewonnen hebben omdat mensen hun de beste vonden?quote:
Omdat Oekraïne met onwaarschijnlijk veel stemmen gewonnen heeft.quote:
Maar ook wij kijken allemaal naar die voorspellingquote:Op zondag 15 mei 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Nederland mogen we er niet op wedden.
Krasse knar inmiddels.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die leeft nog tussen zijn typemachines
Vanmorgen dacht ik dat ik nooit meer ging kijken, maar dat is inmiddels alweer wat afgezwaktquote:Op zondag 15 mei 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgend jaar kijken we gewoon weer allemaal. En ook dan zullen de bookmakers waarschijnlijk de winnaar juist voorspellen.
Ach wat maakt het uit. Beter dan een vrouw met een baard.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, of denk jij dat ze gewonnen hebben omdat mensen hun de beste vonden?
Klopt helemaal.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:51 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook wij kijken allemaal naar die voorspelling
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik dat ik nooit meer ging kijken, maar dat is inmiddels alweer wat afgezwakt
Zou dat echt? Ik dacht eigenlijk dat ze gewonnen hadden omdat ze zoveel medelevenstemmen hadden gekregen.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat Oekraïne met onwaarschijnlijk veel stemmen gewonnen heeft.
En omdat er gerommeld is met de uitslagen.
Voor mij gewoon een reden om er vrijwel niets van te zien of te volgenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kijk het gewoon als de poppenkast die het is. Maar zou er ook stevig van balen als het WK voetbal op zo'n manier beslist zou worden.
En krijgen gratis Simkaarten.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
Je mag niet op je eigen land stemmen, maar er wonen nauwelijks nog Ukrainers in Ukraine.. die wonen inmiddels in de rest van Europe .. dus ze mogen op hun eigen land stemmen
Ik heb heel lang in de ontkenningsfase gezeten, tot vanmorgenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:51 schreef tonja het volgende:
Het is elk jaar hetzelfde met het ESF. Het is altijd al zo corrupt als de tering geweest.
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een plausibele verklaring. En ik heb er niks van gezienquote:Op zondag 15 mei 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou dat echt? Ik dacht eigenlijk dat ze gewonnen hadden omdat ze zoveel medelevenstemmen hadden gekregen.
Voor mij is de voornaamste reden om niet te kijken die tyfus herrie die ze makenquote:Op zondag 15 mei 2022 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor mij gewoon een reden om er vrijwel niets van te zien of te volgen
Het leuke van het Songfestival is om het samen op FOK! te kijken, dus ik denk dat ik er volgend jaar gewoon weer bij benquote:Op zondag 15 mei 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kijk het gewoon als de poppenkast die het is. Maar zou er ook stevig van balen als het WK voetbal op zo'n manier beslist zou worden.
+ Dat hoor natuurlijk , maar er zaten ooit wel normale en leuke liedjes tussen.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Voor mij is de voornaamste reden om niet te kijken die tyfus herrie die ze maken
Wat ik ook hier op fok las wat dat sommige naar werden van de verlichtingquote:Op zondag 15 mei 2022 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Voor mij is de voornaamste reden om niet te kijken die tyfus herrie die ze maken
Het was gisteren zeker leuk hier.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leuke van het Songfestival is om het samen op FOK! te kijken, dus ik denk dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben
Dat heb ik gemist, gisteravond keek ik ergens andersquote:
Als in flitsen en lasermeuk? Daar kan ik niet eens naar kijken. Tenzij ik een migraine aanval wilquote:Op zondag 15 mei 2022 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik ook hier op fok las wat dat sommige naar werden van de verlichting
@D heeft je goed vervangen.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, gisteravond keek ik ergens anders
Dat is zo.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou dat echt? Ik dacht eigenlijk dat ze gewonnen hadden omdat ze zoveel medelevenstemmen hadden gekregen.
Ook mijn paprika recept gemistquote:Op zondag 15 mei 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, gisteravond keek ik ergens anders
Dat zal best, maar die bagger die je moet doorstaan voor een paar leuke liedjes is voor mij iets teveel gevraagd.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
+ Dat hoor natuurlijk , maar er zaten ooit wel normale en leuke liedjes tussen.
Ja dat dus. Beetje Murp UIquote:Op zondag 15 mei 2022 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Als in flitsen en lasermeuk? Daar kan ik niet eens naar kijken. Tenzij ik een migraine aanval wil
Zo dan. Dit muisje krijgt dan zeker nog een staartjequote:Op zondag 15 mei 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is zo.
Maar er is meer aan de hand:
“Tijdens het jureren van de tweede halve finale van het Eurovisiesongfestival (…) werden er onregelmatigheden vastgesteld bij zes landen. Dat nieuws maakte de organisatie zelf bekend, en zindert nog na.”
https://www.hln.be/showbi(...)ote-schaal~a67fe3ed/
Ja, ik hoef toch zeker niet terug te gaan lezen hè, kan je hem nog een keer posten?quote:
Ach dat achteraf gelulquote:Op zondag 15 mei 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is zo.
“Tijdens het jureren van de tweede halve finale van het Eurovisiesongfestival (…) werden er onregelmatigheden vastgesteld bij zes landen. Dat nieuws maakte de organisatie zelf bekend, en zindert nog na.”
Vind dat vaak wel een beetje een twijfelachtige nieuwssite.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is zo.
Soury in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #509 Verse groenten natuurlijk goed! Hier staat het ookquote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik hoef toch zeker niet terug te gaan lezen hè, kan je hem nog een keer posten?
Wat jij wil. Lees het dan op wiwibloggs:quote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat vaak wel een beetje een twijfelachtige nieuwssite.
Die ziet er heerlijk uit, ik heb hem opgeslagenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Soury in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #509 Verse groenten natuurlijk goed! Hier staat het ook
Dat was niet achteraf, maar voorafquote:
Ik denk dat het ook heel erg meespeelt dat ze tussen Spanje en Oekraïne in zatquote:Op zondag 15 mei 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker na haar optreden van gisteravond had ze minimaal in de top 5 gemogen. Maar die puntenverdeling blijft een schimmig iets.
Oh artikel niet gelezenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was niet achteraf, maar voorafZie artikel.
Blijkbaar vinden grote nieuws sites het dus niet de moeite waard om er een artikel over te schrijven.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat jij wil. Lees het dan op wiwibloggs:
https://wiwibloggs.com/20(...)ix-countries/272475/
Dat moeten ze zelf weten.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden grote nieuws sites het dus niet de moeite waard om er een artikel over te schrijven.
En onweer.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
Genoeg gezeik over gisteren .. Morgen weer een warme dag
Ik had ook gekookt voor mijn moeder die verleden week afstand moest nemen van wat kiezen. Dus dit met gnocchi was een prima dinerquote:Op zondag 15 mei 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ziet er heerlijk uit, ik heb hem opgeslagen
Dat zou inderdaad ook wel een dingetje kunnen zijn, Spanje was nogal ....eh overweldigendquote:Op zondag 15 mei 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook heel erg meespeelt dat ze tussen Spanje en Oekraïne in zat
Dat bepalen we zelf welquote:Op zondag 15 mei 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
Genoeg gezeik over gisteren .. Morgen weer een warme dag
quote:
Je kan de saus met van alles combineren en gnocchi is sowieso lekker.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ook gekookt voor mijn moeder die verleden week afstand moest nemen van wat kiezen. Dus dit met gnocchi was een prima diner
Een beetje de Yvonne Coldewijer onder de kranten?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
HLN is wel een beetje een sensatiekrant. Wil niet zeggen dat het niet waar is maar ik neem dat als bron niet al te serieus.
Yvonne heeft haar spionnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje de Yvonne Coldewijer onder de kranten?
Primaquote:Op zondag 15 mei 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
HLN is wel een beetje een sensatiekrant. Wil niet zeggen dat het niet waar is maar ik neem dat als bron niet al te serieus.
Paprika was ik wat huiverig voor. Ik kreeg altijd een beetje mehhhh... gevoel in mijn buik. Dat zit dus in de vel een stofje , vandaar ontvellenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan de saus met van alles combineren en gnocchi is sowieso lekker.
Ze overdrijven vaak heel erg. In dat artikel staat ook "het zindert na" terwijl het nergens in het nieuws is.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje de Yvonne Coldewijer onder de kranten?
RTL-nieuws dan?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Is zon paprika makkelijker te ontvellen als hij even in de oven heeft gestaan?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Paprika was ik wat huiverig voor. Ik kreeg altijd een beetje mehhhh... gevoel in mijn buik. Dat zit dus in de vel een stofje , vandaar ontvellen
Ja een half uur of zo op 200 graden. Wel even afdekken met folie en af laten koelenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is zon paprika makkelijker te ontvellen als hij even in de oven heeft gestaan?
Bedankt voor de tip, al krijg ik nooit een meh gevoel van paprikaquote:Op zondag 15 mei 2022 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een half uur of zo op 200 graden. Wel even afdekken met folie en af laten koelen
Heel uitgebreid artikel jaquote:Op zondag 15 mei 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RTL-nieuws dan?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)urypunten-zes-landen
Het is overal in het nieuwsquote:Op zondag 15 mei 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ze overdrijven vaak heel erg. In dat artikel staat ook "het zindert na" terwijl het nergens in het nieuws is.
Jij gelooft alleen de artikelen die bestaan uit een enorme lap tekst?quote:
Dan hoef je het niet persé te doen al zegt men dat de paprika's ook een zoetere smaak krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, al krijg ik nooit een meh gevoel van paprika
Dat zeg ik toch niet. HLN is een sensatiekrant en daarom heb ik dan twijfel.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gelooft alleen de artikelen die bestaan uit een enorme lap tekst?
quote:
Slaap lekker Deisyyquote:
Trusten!quote:
Dat is op tijdquote:Op zondag 15 mei 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga ook niet al te laat slapen. Wekker staat voor 05:15
Kan ook even blakeren boven het vuur.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, al krijg ik nooit een meh gevoel van paprika
Wel virtuele filterkoffie dan hoop ik.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:38 schreef Soury het volgende:
Zwaai zwaai, en morgen ochtend weer virtuele koffie
Omdat de taxi hier om 06:00 voor de deur staatquote:
Met zo'n filterhoudertje met een filterzakje erinquote:
Kan ook maar ik heb inductiequote:Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ook even blakeren boven het vuur.
Nogmaals fijne vakantie jij!quote:
Dan duurt het vrij lang.quote:
Aah vakantie!quote:Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omdat de taxi hier om 06:00 voor de deur staat![]()
Vliegtuig vertrekt pas rond 10:00 maar we willen op tijd op Schiphol zijn
Oef, dat is lekker op tijd.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga ook niet al te laat slapen. Wekker staat voor 05:15
Fijne vakantie,hopen dat het morgen niet te druk is.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De foto's gaan er zeker komen hoor!quote:Op zondag 15 mei 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogmaals fijne vakantie jij!![]()
Foto's zijn welkom
Goede reis en een hele fijne vakantie.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, je weet het maar nooit met de Schiphol stakingen en of er nog oponthoud kan zijn. Schiphol is een groot vliegveld en genoeg plek om even ergens te zitten en te internetten, en ik kom de tijd wel door.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Aah vakantie!![]()
Ja beter beetje op tijd zijn.
Goeie reis Jobi ... en je moeder natuurlijk ookquote:Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even kijken in de winkeltjes en beetje mensen kijken enzoquote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
Inderdaad, je weet het maar nooit met de Schiphol stakingen en of er nog oponthoud kan zijn. Schiphol is een groot vliegveld en genoeg plek om even ergens te zitten en te internetten, en ik kom de tijd wel door.
De appelquote:Op zondag 15 mei 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad, je weet het maar nooit met de Schiphol stakingen en of er nog oponthoud kan zijn. Schiphol is een groot vliegveld en genoeg plek om even ergens te zitten en te internetten, en ik kom de tijd wel door.
Thanks! Komt vast wel goedquote:Op zondag 15 mei 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeie reis Jobi ... en je moeder natuurlijk ook
Ja dat is ook altijd heel leukquote:Op zondag 15 mei 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken in de winkeltjes en beetje mensen kijken enzo![]()
En fijne vakantie!
Veel plezier.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Komt vast wel goedIerland stond al heel lang hoog op het lijstje
Dat het weer ook mee mag zittenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks! Komt vast wel goedIerland stond al heel lang hoog op het lijstje
Jesusquote:
Pffffquote:
Ik had ergens op Schiphol een afspraak voor die booster prik. Ik wist niet wat ik zag. Het is één groot winkel centrumquote:
Ben nooit op Schiphol geweestquote:Op zondag 15 mei 2022 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
JesusDie appel was een meeting punt. Maar dat was de jaren 80 dat ding is er nog wel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |