Verkapte kijk mij eens in Italie zijn post.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef remlof het volgende:
Ik ben in Italië, maar hier vinden ze S10 verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
Ja Servië vind ik dus ook wel leuk dat begint echt te groeien bij me
1. Moldavië
2. Portugal
3. Servië
4. Spanje
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
stem gewoon per sms, dinsdag ging het ook, alleen vanavond blijkbaar niet ?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe moeilijk moet het zijn om 6 cijfers in te typen?
En je was al doof door vanavondquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebruik darkmode voortaan, nu ben ik blind.
Mooie score voor Duitslandquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Moldavië gestemd dus.
Ik ben in Nederland, maar hier vinden ze Mahmood en Blanco verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef remlof het volgende:
Je probeert zeker op S10 te stemmenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:23 schreef TLC het volgende:
[..]
stem gewoon per sms, dinsdag ging het ook, alleen vanavond blijkbaar niet ?
Hé, is het weer aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef remlof het volgende:
@Paul zal al wel zitten zwetenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
De evaluatie achter is vanavond pas
Jij krijgt een 6
Instrumentaal 100% niet.quote:
Precies. Pilletje bijgenomen (paracetamol @Neef_Wuppie ) en we gaan er weer tegenaanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar voor je maar alsnog is het zaterdag. Slapen is voor de zwakken en inkakken is bijpakken.
Nee Oekraine en Moldavie, ik denk dat het kremlin hier achter zitquote:
Wij zijn superieur.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk wel dat Nederland hoger zal eindigen dan België
Nederland geschatte positie tussen 8 en 13.
België geschatte positie tussen 13 en 20
Erg mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook eens zoeken want de lol is er wel vanaf.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Pilletje bijgenomen (paracetamol @:neef_wuppie ) en we gaan er weer tegenaan
Ze zouden dan beiden dertiende kunnen worden, dan eindigen ze gelijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Johquote:
NL top 10 ben ik tevreden mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat @:neef_wuppie nu in zijn opgeruimde kamer ligt te krikken?
@:littlerabbit
Neef_Wippie?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben te jong om dit hip te vinden.quote:
Oh ja, @Neef_Wuppie had een date vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Genoeg foto's in eva style te vinden van haarquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar is niks mee miszegd.
Bagger, net als vorig jaar
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Vorig jaar een klote band en nu nog steeds.
quote:
Een date bij de slijterij.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, @:neef_wuppie had een date vandaag
ESF wenst @:neef_wuppie veel succes toe!
Geen idee die man praat maar raakquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee het meisje wat hij leuk vindt kwam naar hetzelfde feestje als hij en nu heeft hij voor de zekerheid zijn kamer opgeruimdquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Menig fappie op gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Genoeg foto's in eva style te vinden van haar
Oh zoquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het meisje wat hij leuk vindt kwam naar hetzelfde feestje als hij en nu heeft hij voor de zekerheid zijn kamer opgeruimd
Met een mede client?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee hij had een gemeenschappelijke verjaardag met een vrouw waarmee hij een eenzijdige verliefdheid voeldequote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Neef_Wuppie is een echte FOK!kerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij had een gemeenschappelijke verjaardag met een vrouw waarmee hij een eenzijdige verliefdheid voelde
Ach, in vergelijking met alle rotzooi en matige acts die verder op vbl worden gepost vind ik neef_wuppies bijdrages een verademing.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee die man praat maar raak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |