Dit was nog een reactie op de inmiddels aangepaste OPquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar kunnen die mensen zelf toch weinig aan doen, behalve een bezoekje brengen aan de burgelijke stand...
Op de vorige OP.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit was nog een reactie op de inmiddels aangepaste OP![]()
![]()
![]()
Als Jan zegt vertrouwen in een nummer te hebben, dan weet je bijna zeker dat het onderaan eindigt.quote:
Is dat een beproefd recept?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als Jan zegt vertrouwen in een nummer te hebben, dan weet je bijna zeker dat het onderaan eindigt.
Wie is het mannetje?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk lesbisch koppeltje wel
Ik vond het ook niet onaardigquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:59 schreef drakin het volgende:
Ogen dicht is het een mooi nummer, mooie stem ook
Wat speelt er dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat speelt niet meer zo als je 80 bent
Brits Libaneesquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:04 schreef D. het volgende:
*kwartje valt
He, dat is Mika de zangert
Da's toch geen Italiaan?
Ah, ik was niet de enige die het zich afvroegquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
TV ster of zo in Italie
https://www.demorgen.be/t(...)%2Fwww.google.com%2F
Weet ik niet, maar bij mij speelde net Radio49.quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik was niet de enige die het zich afvroeg
Alcohol is wel een toevoeging bij ESF jaquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar bij mij speelde net Radio49.
Nu ben ik ook ingeschakeld op t songfestival, dan kan ik hier een beetje meelullen.
Ik pak er wel een biertje bij.
Jipie ajoquote:
Bij het laatste nummer. Goeie timingquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar bij mij speelde net Radio49.
Nu ben ik ook ingeschakeld op t songfestival, dan kan ik hier een beetje meelullen.
Ik pak er wel een biertje bij.
Oehoe ahaquote:
Samenvatting meepakken, en dan door naar de puntenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het laatste nummer. Goeie timing
Haha ja, ik ben hier ook voor jullie, niet voor de muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het laatste nummer. Goeie timing
Nou heb ik zin een spaghetti westenquote:
Ja .. 1 keer gast optreden is leuk , maar waarom doen ze nog steeds mee ?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Australië is echt een vreselijk vervelende act.
Jaaa Bretagne was datquote:
Het zuidelijkste puntje van Europaquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:22 schreef BasEnAad het volgende:
Australië is echt een vreselijk vervelende act.
Wel handig voor ons.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
Italiaan spreekt met Italiaan in het Engels
Mooi ... ik doe daar niet aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:39 schreef D. het volgende:
In volgorde van optreden gok ik op deze 10 in de top 10
1. Czech Republic: We Are Domi – Lights Off
3. Portugal: MARO – Saudade, Saudade
7. Norway: Subwoolfer – Give That Wolf A Banana
10. Spain: Chanel – SloMo
11. Netherlands: S10 – De Diepte
12. Ukraine: Kalush Orchestra – Stefania
13. Germany: Malik Harris – Rockstars
15. Azerbaijan: Nadir Rustamli – Fade To Black
19. Moldova: Zdob şi Zdub & Advahov Brothers – Trenulețul
22. United Kingdom: Sam Ryder – SPACE MAN
Ik ook niet. Die hele puntentelling kan me gestolen wordenquote:
We zien het wel over ... een uur of zoquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die hele puntentelling kan me gestolen worden
Nou enquote:
Dan nog liever Emma Wortelboerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
Mr Brocolli gaat de jury votes voor ons doen ... Eet smakelijk
Zout zelf op, ze zijn hartstikke goed en passen er prima bijquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
opzouten ... En Israel ook ... Europa is Europa.... punt
Ja eh .... Waarom nemen we Zuid Afrika en Argentina er ook niet bij .. oh ja de verenigde Staten anders voelen die zich achtergesteld ..quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Zout zelf op, ze zijn hartstikke goed en passen er prima bij
Als ze fan zijn en lief vragen, dat deed Australië ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh .... Waarom nemen we Zuid Afrika en Argentina er ook niet bij .. oh ja de verenigde Staten anders voelen die zich achtergesteld ..
Man333quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik dan maar over mij heen laten lopen?
Net als die smilie-site die opgezet werd. Ik had mijn smilie verzameling aangeboden voor de site. Dat werd ontzettend tof gevonden alleen moesten die smilies aan voorwaarden voldoen om geschikt te zijn voor een site.
Ik heb daar 2 weken werk aan gehad en ik kon de klere krijgen en nu staan er een aantal op die andere site.
Vind je het dan gek dat ik boos word?
Nee Barry batmustquote:Op zondag 15 mei 2022 00:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Snap niks van die 12 punten voor Griekenland van Nederland. Jan Smit zat zeker in de jury.
eenschquote:Op zondag 15 mei 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
Wordt tijd dat die great 5 eens gewoon mee moeten strijden in de voorrondes
Dat is wel eens erger geweestquote:Op zondag 15 mei 2022 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wel grappig dat 2 van de 5 helemaal onderaan staan
Ja valt mij ook tegen.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:18 schreef -Shii- het volgende:
Frankrijk nog maar 1 puntje, ik vond het nummer wel goed.
Ok thanksquote:Op zondag 15 mei 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die niet mee doen aan de voorronde... ENG, SPA, FRA, ITA en GER ?
Ik ook niet.quote:
Is leuk commentaar hoor.quote:
Hm taartquote:
Ik vond het rukquote:Op zondag 15 mei 2022 00:36 schreef -Shii- het volgende:
Snap er echt niets van dat Zweden zo hoog scoort. Bij publieksjury denk ik minder.
Mee eens. Moldavië ook.quote:
Ja dat zag je twee jaar geleden bij Duncan. Zweden stond bovenaan toen en haalde amper punten van de publieksjury.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
Publiek gooit alles weer om dus het maakt niet uit
Het nummer van Nederland doet mij ook niet veel. Mooi, maar niet bijzonder.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
Wat bizar veel punten voor Nederland zeg. Is toch wel een flauwe inzending met dat ahaaa oehoe wat we al kennen van Duncan Laurence.
Met:quote:
quote:
quote:
Spanje heeft aangeboden gastland te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 00:43 schreef D. het volgende:
Als Ukraïne wint, is het volgend jaar wel veilig die kant op te gaan?
dus....quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:58 schreef D. het volgende:
Ik zie IJsland nog wel eens heel laag scoren.
In het overzicht denk je even van 'oh ja? Verder'
Vroem broemquote:
Valenciaquote:Op zondag 15 mei 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spanje heeft aangeboden gastland te zijn.
Is dat serieus?quote:Op zondag 15 mei 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spanje heeft aangeboden gastland te zijn.
Ergens aan het beginquote:Op zondag 15 mei 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer zei je het ook al weer... Ik had het ook wel door
quote:
Publiekswinnaar is dan eigenlijk Moldaviequote:
Hij zou op een grote rode knop drukken om te stemmenquote:
Ik hoop dat Poetin van het toneel verdwijnt.quote:
Ja, maar misschien niet helemaal. Je weet niet waar die bonus-stemmen op de Oekraïne anders heen waren gegaan.quote:
Ik hoop dat...quote:Op zondag 15 mei 2022 01:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop dat Poetin van het toneel verdwijnt.
quote:Op zondag 15 mei 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje is wel blij... beste sinds 27 jaar
Echt niet.quote:
Ik ga naar huis fietsenquote:
quote:
Ik zag donderdag nacht wat dames ..... niet echt mn dingquote:Op zondag 15 mei 2022 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Was wel een leuk gevecht bij trouwens.
Ik ga er ook geen 20 euro voor betalen.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag donderdag nacht wat dames ..... niet echt mn ding
Ik betaal vvor dat vechten echt nietsquote:Op zondag 15 mei 2022 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen 20 euro voor betalen.
De vorige keer met Badr ook.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
Haha ja, je mocht al betalen om zo'n gevecht op de stream te bekijken, echnie.
Dan heb je dus niet gekeken.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja en dat is dan na 3 minuten afgelopen
Dan moet je @mario390 ff inseinenquote:Op zondag 15 mei 2022 01:45 schreef BasEnAad het volgende:
Na die verzameling muzikale troep ga ik nu weer even luisteren naar een prachtige Duitse klassieker als deze:
Ja ik vind het een beetje flauw. Voor voetbal of formule 1 moet je ook betalen om te kijken.quote:
Ik heb vorige avond een ander gevecht gezien.Een gozer met dreads die neer ging.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:43 schreef engine het volgende:
Dat gevecht was vanmiddag. Heb het ook niet gezien. Maar ja, ik betaal daar wel voor. Niks mis mee.
Hebben die gewonnen?quote:
Vriendquote:Op zondag 15 mei 2022 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vorige avond een ander gevecht gezien.Een gozer met dreads die neer ging.
Grote vriend,Ik heb ook niet lang gekeken.quote:
Ja was ook flauw van mij, ik lulde maar een beetje mee zoals met alles.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje flauw. Voor voetbal of formule 1 moet je ook betalen om te kijken.
Had wel een aparte avond weer.quote:Op zondag 15 mei 2022 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grote vriend,Ik heb ook niet lang gekeken.
Je was op stap toch?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 01:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja was ook flauw van mij, ik lulde maar een beetje mee zoals met alles.
Nouja zoiets.quote:
Whisky? of een Hooglander?quote:
Ikquote:
Wie?quote:Op zondag 15 mei 2022 02:00 schreef chufi het volgende:
Dat die gasten nog geen woord Engels spreken vind ik wel jammer
De aandacht was even leuk. Collega heeft me wel voor gek verklaard maar nee, was het gewoon niet.quote:
Voorspellende gavequote:
Eigenlijk was het mijn zoon die het zei, we kijken altijd samen als we kunnen, maar hij heeft geen Fokquote:
Alles negerenquote:Op zondag 15 mei 2022 02:07 schreef engine het volgende:
[..]
De aandacht was even leuk. Collega heeft me wel voor gek verklaard maar nee, was het gewoon niet.
quote:Op zondag 15 mei 2022 02:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Eigenlijk was het mijn zoon die het zei, we kijken altijd samen als we kunnen, maar hij heeft geen Fok
Beetje zoenenquote:
Kan zijn dat hij gewoon ergens las dat ze ws gingen winnenquote:Op zondag 15 mei 2022 02:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ze stonden altijd al als favoriet voor de winst
Nummer nog nooit gehoord maar dat ging eigenlijk sowieso winnen.
quote:
Ik ben vroeger de laatste tijdquote:Op zondag 15 mei 2022 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
40+ is wel een beetje het nachttopic de laatste dagen.
2 volgens mijquote:
Kan zo maar zijn dat er over 2 weken geen FOK! meer is.quote:Op zondag 15 mei 2022 02:27 schreef drakin het volgende:
En dat gaat vaker voorkomen, heb even wat minder tijd voor Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |