De koppijn challenge.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom drink ik dus port, wijn en bier door elkaar momenteel.
Frankrijk zou volgend jaar gewoon Igorrr moeten sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon wat de VRT heeft gezegd.
Koppijn krijg je toch wel van het Songfestival, waarom niet het proces versnellenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom drink ik dus port, wijn en bier door elkaar momenteel.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Ben meestal te nerveus om veel te kunnen snacken
mooie penaltyreeksquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef Jippie het volgende:
Zit iedereen er klaar voor? Hier eerst nog Chelsea-Liverpool afkijken, dan naar het ESF
Met goedkoop bier.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koppijn krijg je toch wel van het Songfestival, waarom niet het proces versnellen
Goed punt. De port wilde ik geeneens maar was in de bonus, wat moet je dan??quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koppijn krijg je toch wel van het Songfestival, waarom niet het proces versnellen
Moet je de hele avond modereren? Dat wordt een kluif...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb hier al de hele week zin in, het warme bad van ESF
Logisch makker. Nuchter naar het songfestival kijken wordt het hem toch niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed punt. De port wilde ik geeneens maar was in de bonus, wat moet je dan??
Graag nieuw opzet voor ESFquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal ik een soort excel sheet maken en dan punten geven. lijkt me leuk
Er zijn hier dusdanig veel mods aanwezig dat het voor niemand een kluif zal wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je de hele avond modereren? Dat wordt een kluif...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |