Nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Twee zakken van hetzelfde, komt het niet je neus uit dan?
Is ook zo. Maar je doet er helaas niets aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor en dat zou ik echt enorm sneu vinden voor de andere artiesten die hier ook al maanden met hart en ziel aan werken.
De koppijn challenge.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom drink ik dus port, wijn en bier door elkaar momenteel.
Frankrijk zou volgend jaar gewoon Igorrr moeten sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon wat de VRT heeft gezegd.
Koppijn krijg je toch wel van het Songfestival, waarom niet het proces versnellenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom drink ik dus port, wijn en bier door elkaar momenteel.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Ben meestal te nerveus om veel te kunnen snacken
mooie penaltyreeksquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef Jippie het volgende:
Zit iedereen er klaar voor? Hier eerst nog Chelsea-Liverpool afkijken, dan naar het ESF
Met goedkoop bier.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koppijn krijg je toch wel van het Songfestival, waarom niet het proces versnellen
Goed punt. De port wilde ik geeneens maar was in de bonus, wat moet je dan??quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koppijn krijg je toch wel van het Songfestival, waarom niet het proces versnellen
Moet je de hele avond modereren? Dat wordt een kluif...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb hier al de hele week zin in, het warme bad van ESF
Logisch makker. Nuchter naar het songfestival kijken wordt het hem toch niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed punt. De port wilde ik geeneens maar was in de bonus, wat moet je dan??
Graag nieuw opzet voor ESFquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal ik een soort excel sheet maken en dan punten geven. lijkt me leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |