Morguh Child. Hier gingen de vogeltjes ook lekker te keer. De zonnen stralen door het opengaan de slaap kamer in en even na gedoezeld.quote:Op zondag 15 mei 2022 05:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Om half vijf werden de vogels wakker en ik ook. Alleen ik ging niet zo hard brullen als henmaar ik vind het een heerlijke manier van ontwaken. Nu heerlijk rustig opstarten
Heerlijke manier om wakker te worden. In doezelen ben ik niet goed, ogen open is klaar wakker en actiefquote:Op zondag 15 mei 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child. Hier gingen de vogeltjes ook lekker te keer. De zonnen stralen door het opengaan de slaap kamer in en even na gedoezeld.
Ik moet altijd ff stabaliseren voor mijn lijf 5 min en dan hoppa er uitquote:Op zondag 15 mei 2022 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijke manier om wakker te worden. In doezelen ben ik niet goed, ogen open is klaar wakker en actief
Even het sanitair schoongemaakt. En gehaakt. Nu even een theepauze en dan weer lekker in de hobbykamer bezig
Ja snap ikquote:Op zondag 15 mei 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd ff stabaliseren voor mijn lijf 5 min en dan hoppa er uit
Je bent maar actief, ik kan momenteel niets hobbyen met die beklemde zenuw. Zelfs typen is al te veel daarom ben ik er niet zo vaak
Beter doseren dan? iets minder in de ochtend doen?quote:Op zondag 15 mei 2022 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap iken zo balen die zenuw... acht heel vervelend voor je
En actief in de ochtend en half deaud in de middag
Ja dat is wel altijd het plan, maar lukt me nooitquote:Op zondag 15 mei 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter doseren dan? iets minder in de ochtend doen?
WIe weet ooitquote:Op zondag 15 mei 2022 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is wel altijd het plan, maar lukt me nooit
Wat vervelend dat je zo veel last hebtquote:Op zondag 15 mei 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent maar actief, ik kan momenteel niets hobbyen met die beklemde zenuw. Zelfs typen is al te veel daarom ben ik er niet zo vaak
Dank je Sarabiquote:Op zondag 15 mei 2022 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je zo veel last hebtBeterschap!
Ohnee joh wat zuur!quote:Op zondag 15 mei 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg naar... dikke knuffel...quote:Op zondag 15 mei 2022 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Sarabi
Ik ben wel pijn gewend maar dit overtreft echt alles.
Ik kan echt niets. De hele dag stommertje spelen op de bank. Het liefst op een bepaalde manier liggen dan voel ik bijna niets. Maar zodra ik overeind kom voel ik het weer. En even iets doen wordt gelijk af gestraft
Ik kan daar zo slecht tegen de hele dag niets doen.
En dan ga ik ook nog uit eten. Ze wilde het al afzeggen maar ik ga het toch proberen. Zo jammer voor de andere dit was al een tijdje afgesproken.
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me voor het eerst in tijden me weer een beetje mezelf en een beetje gelukkig
Dat is heel fijn om te horen Childquote:Op zondag 15 mei 2022 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me voor het eerst in tijden me weer een beetje mezelf en een beetje gelukkig
De dubbel is lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |