SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:02 schreef Em31 het volgende:
Gun haar zo een goede score, wat mij betreft één van de leukste artiesten die we de afgelopen jaren gestuurd hebben.
Hup S10
quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:13 schreef Oeeeehooeeaaahaaaa het volgende:
Hallo allemaal, als s10 ‘fan’ wou ik me zo goed mogelijk voorbereiden op het songfestival dus heb ik iedere dag dit forum gelezen en de Ding-a-Dong podcast geluisterd en het was geweldig! Bedankt! De aanloop naar deze dag was echt geweldig! Veel plezier allemaal vanavond met het kijken
Als S10 ‘fan’. ZOU HET.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:57 schreef Greys het volgende:
En die username is echt BRILJANT.
STIEN BEN JIJ HET 🧐🕵️
Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:26 schreef Revanches het volgende:
Ik vind S10 zo'n leuke vrouw! Wat een sterk karakter en nog zo jong.
Nee helaas, dan moet ik jullie echt teleurstellenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:57 schreef Greys het volgende:
En die username is echt BRILJANT.
STIEN BEN JIJ HET 🧐🕵️
Origineel welquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:13 schreef Oeeeehooeeaaahaaaa het volgende:
[..]
Nee helaas, dan moet ik jullie echt teleurstellen
Deze username is het resultaat van heel snel proberen een username in elkaar te flansen haha
Dat is nog jong iddquote:
Met zo'n leuke username stel je sowieso niemand teleur.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:13 schreef Oeeeehooeeaaahaaaa het volgende:
[..]
Nee helaas, dan moet ik jullie echt teleurstellen
Deze username is het resultaat van heel snel proberen een username in elkaar te flansen haha
Wat lief, vooral die laatste zin.quote:
VEEL SUCCES VANAVOND S10 'fan'!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:13 schreef Oeeeehooeeaaahaaaa het volgende:
Hallo allemaal, als s10 ‘fan’ wou ik me zo goed mogelijk voorbereiden op het songfestival dus heb ik iedere dag dit forum gelezen en de Ding-a-Dong podcast geluisterd en het was geweldig! Bedankt! De aanloop naar deze dag was echt geweldig! Veel plezier allemaal vanavond met het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |