Dat kun je toch heel makkelijk overzetten van je vorige iPhone?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb de nieuwste iPhone binnen en 5G, hmm even installeren
Gewoon naast elkaar houden iddquote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun je toch heel makkelijk overzetten van je vorige iPhone?
Hallo maat. Ik zag net wat filmpjes van Emma Heesters voorbij komen tijdens een optreden. Daar moest ik maar eens snel heen.quote:
nicequote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik zag net wat filmpjes van Emma Heesters voorbij komen tijdens een optreden. Daar moest ik maar eens snel heen.
Val je op ordinaire domme lelijke vrouwen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik zag net wat filmpjes van Emma Heesters voorbij komen tijdens een optreden. Daar moest ik maar eens snel heen.
Is je bloedsomloop wel in orde ?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een kruik in bed
Het is de schuld van deze scquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Loop ik ineens op een industrieterrein
Dadelijk kom je GRMBL tegen in zijn t shirtje met "I love bitterbals" erop.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Loop ik ineens op een industrieterrein
quote:
Ja ben gewoon een koukleumquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je bloedsomloop wel in orde ?
Nog niet tegen gekomen, maar zou toch geen hoi zeggenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk kom je GRMBL tegen in zijn t shirtje met "I love bitterbals" erop.
Maar vind je dan +35 graden wel lekker ?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet tegen gekomen, maar zou toch geen hoi zeggen
strak naar de grond kijken en door lopenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet tegen gekomen, maar zou toch geen hoi zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |