quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Initieel snel gelezen, niet heel kritisch.![]()
Ik vind zo veel hypocriet maar ik hoor eigenlijk niemand zeggen wat jij claimt dat er gezegd word. Finland wordt hier helemaal niet door bedreigd, er was al rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind wel dit hypocriet
“We willen geen Russisch fossiel, stop het in je reet”
Rusland stopt fossiele toevoer
“Rusland bedreigt ons we moeten ingrijpen”
Kan ie die niet inzetten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Poetin heeft nog een soort van priv leger die hem moet beschermen. Die zal die wel vertrouwen, zijn ook de best betaalde mensen in de overheid. Die vallen volgens mij ook niet onder het leger maar onder de politie/geheime dienst als ik het goed heb.
Straks kan geen gezin meer de energierekening voldoen. Gemiddelde gasnota wordt (op dit moment afgesloten) 7000 euro per jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind wel dit hypocriet
“We willen geen Russisch fossiel, stop het in je reet”
Rusland stopt fossiele toevoer
“Rusland bedreigt ons we moeten ingrijpen”
En net als nu pakt dat vaak met name zeer slecht uit voor de eigen bevolking.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is Pruisen Oost Europa?
Is Oost Duitsland Oost Europa?
Ligt westelijker dan Itali en Oostenrijk.
Overigens hebben de Russen ook in Parijs gestaan. En lijken ze al eeuwen of incompetente of moorddadige leiders te kiezen.
Die zullen dus niet het verschil maken in Oekrane, is meer een grote bodyguard voor Putin.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat laatste, plus die zitten voornamelijk in en rond Moskou en St petersburg.
@ExTec postte deze link en daarin staat dat een gedeelte ervan ook in Oekrane wordt ingezet.quote:
Jeetje Za, wat stel je voor dat we daar aan doen? Ik begin nu wel in paniek te raken van al je berichten hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:14 schreef Za het volgende:
[..]
Straks kan geen gezin meer de energierekening voldoen. Gemiddelde gasnota wordt (op dit moment afgesloten) 7000 euro per jaar.
Maar gaat vermoedelijk nog verdubbelen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jeetje Za, wat stel je voor dat we daar aan doen? Ik begin nu wel in paniek te raken van al je berichten hier.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind zo veel hypocriet maar ik hoor eigenlijk niemand zeggen wat jij claimt dat er gezegd word. Finland wordt hier helemaal niet door bedreigd, er was al rekening mee gehouden.
Mwoah dat wordt wel opgelost door lastenverzwaringenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:14 schreef Za het volgende:
[..]
Straks kan geen gezin meer de energierekening voldoen. Gemiddelde gasnota wordt (op dit moment afgesloten) 7000 euro per jaar.
Maar gaat vermoedelijk nog verdubbelen.
Koop een convector kachel nu het nog kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:17 schreef Perrin het volgende:
Jeetje Za, wat stel je voor dat we daar aan doen? Ik begin nu wel in paniek te raken van al je berichten hier.
Hadden we nu maar gedescaleerd en aan poetin's buitengewoon milde eisen voldaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt is wel duidelijk. Vooruit, nog maar een keer dan: er werd gezegd dat Rusland een kankergezwel is dat al sinds mensenheugenis een bedreiging voor de Europese vrede vormt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je punt precies was?
Je zegt wel dit:
[..]
Wat bedoel je daar dan mee?
Dit antwoord ik niet constant, ook dit is weer je eigen interpretatie. Ik zeg dat jij uitspraken aan mij toeschrijft die ik niet heb gedaan. Ik bedoel simpelweg wat ik ook daadwerkelijk schrijf.quote:Want alleen maar constant antwoorden:
[..]
Prima, maar wat bedoel je dan wel?
Uhm heel de nato?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Oekrane bedreigen, Polen bedreigen, Estland bedreigen, Letland bedreigen, Litouwen bedreigen, Finland bedreigen, Zweden bedreigen.
Welke heb ik gemist? Vast een paar.
Duitsland bedreigen, het Verenigd Koninkrijk bedreigen, Ierland bedreigen, Frankrijk bedreigen. Is Nederland soms te min voor kabouter prednisonplofkop of zijn talkshowwappies om te bedreigen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Oekrane bedreigen, Polen bedreigen, Estland bedreigen, Letland bedreigen, Litouwen bedreigen, Finland bedreigen, Zweden bedreigen.
Alle landen die aangeduid zijn als niet-Rusland vriendelijk wat op neer komt alle landen die sancties hebben ingesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Dus ze zijn geen probleem voor de europese vrede geweest, omdat het ze nog nooit gelukt is om ons te overheersen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:22 schreef Repentless het volgende:
Dit terwijl wij hier in West-Europa nog nooit een Russische overheersing of invasie hebben gehad,
Je wilt nu serieus de definitie van "sinds mensenheugenis" gaan bediscussiren? Als iemand zegt: "we kunnen al sinds mensenheugenis vuur maken", stel jij daarop dan de vraag: "herinner jij je nog dat een holbewoner door een tak op een stukje hout te draaien voor het eerst vuur maakte?"quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Herinner jij je nog dat Napoleon in Rusland stond dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |