Dat gaat wel een generatie duren denk ik. Of meer, afhankelijk van de koers die Rusland ingaat na Putin.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaan we straks de relaties met Rusland weer goed opbouwen?
Simpel, we herinneren ze eraan dat ze zonder Nederland geen St Petersburg hadden gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Snotverquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpel, we herinneren ze eraan dat ze zonder Nederland geen St Petersburg hadden gehad.
Niet, dat land dient de komende decennia kapot gesanctioneerd te worden. Laat Russische oppositieleden en regimetegenstanders maar naar het westen vluchten en laat de rest maar creperen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Die vraag was ook slechts om een debiel antwoord bij je te ontlokken.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Niet, dat land dient de komende decennia kapot gesanctioneerd te worden. Laat Russische oppositieleden en regimetegenstanders maar naar het westen vluchten en laat de rest maar creperen.
Vraag dat lekker aan de Russen, die doen hun uiterste best om alle zinnige relaties kapot te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Als Duitsland dat ook doet, dat ze zonder Karl Marx geen mausoleum in Moskou hadden. Dan moeten we ze inderdaad wel redelijk koest houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpel, we herinneren ze eraan dat ze zonder Nederland geen St Petersburg hadden gehad.
Nou nou, heeft een kremlintroll me toch maar mooi tuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die vraag was ook slechts om een debiel antwoord bij je te ontlokken.
Wat dus gelukt is.
Ik hoop dat insiders inzien dat Rusland beter een oorlogsloze westerse lijn kunnen varen en meer geld verdienen van de geweldige grondstoffen in dat grote land.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat wel een generatie duren denk ik. Of meer, afhankelijk van de koers die Rusland ingaat na Putin.
Hoe gaat Rusland straks ooit weer de relaties met ‘ons’ weer goed opbouwen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
En dat ze eens inzien dat ze allemaal beter af zijn zonder een groep zelfverrijkende roverhoofdmannen maar met een zinnigere vorm van landsbestuur.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop dat insiders inzien dat Rusland beter een oorlogsloze westerse lijn kunnen varen en meer geld verdienen van de geweldige grondstoffen in dat grote land.
Zelfde probleem ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef Maron het volgende:
[..]
Hoe gaat Rusland straks ooit weer de relaties met ‘ons’ weer goed opbouwen?
Het zal vooral afhangen welke weg Rusland in de toekomst wilt gaan bewandelen. Maar voorlopig zijn ze daar nog lang niet. Ik verwacht dat als dit over is in Oekraïne dat Rusland nog veel interne problemen gaat hebben met opstandige gebieden door dat het leger verzwakt is om die gebieden onder controle te houden.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop dat insiders inzien dat Rusland beter een oorlogsloze westerse lijn kunnen varen en meer geld verdienen van de geweldige grondstoffen in dat grote land.
Vanuit Rusland een jongere moderne president aan het roer komt die niet achterlijk is.
Die hoop had het westen na de val van het communisme in 1990, waarna men dertig jaar lang de illusie gekoesterd heeft dat Rusland een normaal land is waar men op een normale manier mee om kon gaan, handel mee kon drijven enz. En toen ging op 24 februari de wekker die ons uit die droom hielp...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat ze eens inzien dat ze allemaal beter af zijn zonder een groep zelfverrijkende roverhoofdmannen maar met een zinnigere vorm van landsbestuur.
Ehhh, er is een hele mooie brug voor Poetin en dat is gewoon troepen in zijn achteruit zetten, terug trekken. zegt ie doelen behaald en sorry. investeren wij in Oekraïne hun gas voorraden, en kan hij zich lekker focussen op China. Na 2 jaar nodigen we ze weer uit voor een of ander sport evenement. Dan nog 2 jaartjes wachten en doen we net als voor deze super domme zet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Het lijkt me inmiddels wel duidelijk wat ik onder "sinds mensenheugenis" versta. En dat is hoe dat begrip ook in vrijwel alle gevallen wordt gebruikt. Maar heel toevallig zou het alleen in dit geval natuurlijk "in het collectieve geheugen van de nu levende generatie mensen van jong tot oud" of iets dergelijks moeten betekenen. Zeer aannemelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vanuit historisch perspectief wel. Vanuit hedendaags perspectief niet.
Maar dan zal jij ff kleur moeten bekennen mbt wat jij verstaat onder "sinds mensenheugenis".
Anders krijg je het bekende trucje dat jij gewoon per argument ff bekijkt welke definitie je het meest uitkomt.
Dat zou mooi zijn, maar aangaande dat laatste heb ik geen hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanuit Rusland een jongere moderne president aan het roer komt die niet achterlijk is.
Ja, want hij "projecteert" zijn eigen prednison gebruik op vava, zoiets, was het niet?quote:
Likewise.quote:
Ga maar tr machen dan. In de tussentijd maak ik Putin uit voor prednisonplofkop.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:25 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Schaam je stakkers die jullie zijn.
Prednison wordt vaak toegepast bij verschillende soorten kanker, zoals lymfeklierkanker, leukemie, hersentumor, borstkanker en de ziekte van Kahler.
Er zijn hier users die zelf, of hun naasten hiermee te maken hebben.
Dit is echt schandelijk gedrag van een stel verstandelijk beperkte hooligans, keer op keer ook nog.
Het zou mooi zijn wanneer Poetin minimaal één van die ziektes onder de leden heeft; opgeruimd staat netjes!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:25 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Schaam je stakkers die jullie zijn.
Prednison wordt vaak toegepast bij verschillende soorten kanker, zoals lymfeklierkanker, leukemie, hersentumor, borstkanker en de ziekte van Kahler.
Er zijn hier users die zelf, of hun naasten hiermee te maken hebben.
Dit is echt schandelijk gedrag van een stel verstandelijk beperkte hooligans, keer op keer ook nog.
Ik heb al er al 3 gezet. En niet voor jou. Er is niets in de policy wat jou verhinderd om Poetin een prednisonplofkop te noemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga maar tr machen dan. In de tussentijd maak ik Putin uit voor prednisonplofkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |