1 is voldoende hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:28 schreef z80 het volgende:
I heard that you're settled down
That you found a men and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Neem je de trein in Houten terug? Of de bus naar U.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:48 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Wijk bij Duurstede 🤠
20 kilometer van het Limespad op de teller langs de Kromme Rijn.
Bus naar Bloestrecht, de trein naar Amsterdam Zuid en tot slot de bus naar Haarlem 🙂quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neem je de trein in Houten terug? Of de bus naar U.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat ik - met een gangpad ertussen - naast @:Clubsoda zit nu![]()
Ok. Het koffieapparaat is toch stuk hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Bus naar Bloestrecht, de trein naar Amsterdam Zuid en tot slot de bus naar Haarlem 🙂
Omdat ik oranje schoenen spottequote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jullie dat denken van elkaar?😂
Ik ben helaas inmiddels er vandoor, maar toch leuk je even van een afstandje gezien te hebbenquote:
Oh, jammer! Maar heb nu in ieder geval een gezicht bij jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ben helaas inmiddels er vandoor, maar toch leuk je even van een afstandje gezien te hebben
@:AnneX en ik had gegoogled dus wel enigszins een idee hoe ze eruit moest zien!
Ow..het is vrijdag de 13e vandaag!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:56 schreef Isabeau het volgende:
MeMo, ik vind het zo ontzettend leuk dat je vandaag gaat trouwen![]()
![]()
Een heel leuke en gedenkwaardige dag toegewenst voor jullie beiden
![]()
![]()
Gaat dat net zo als toen in de bus?quote:
SPOILER: van nabijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Kan het dan zijn dat je muizen hebt? Of een nestje vogels? Dat ze geluiden hoort en niet thuis kan brengen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Dora is nog steeds niet helemaal d'r zelf, maar soort van...ongemakkelijk in huis en daardoor mijn schaduw
* DancingPhoebe bokstquote:
Is his de snoep? Welk snoep?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:48 schreef Myraela het volgende:
Kijk hoe zoet.Middagje knutselen. Alleen de snoep kan pas op de dag zelf, maar dan hebben we zijn/haar/ons favoriete snackje.
[ afbeelding ]
Daar kan ik je wel mee helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Pringles sour cream en onion.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is his de snoep? Welk snoep?
En welke pringus?
Ok ik ga aan zijn kant zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pringles sour cream en onion.Hij heeft als snoep banaantjes, salinodropjes en perzikjes uitgekozen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel mee helpenZo kan ik mezelf ook wel helpen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik las pinguinsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is his de snoep? Welk snoep?
En welke pringus?
Noooooh, snoep is meh.quote:
Ja de dropjes ga ik ook met iemand ruilenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noooooh, snoep is meh.Al zijn en perzik en banaantjes wel de beste snoepjes, als het dan snoep moet zijn.
Salino'squote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja de dropjes ga ik ook met iemand ruilen
Geef perzikken dan.quote:
monnikenquote:
Ik was met @Vanyel aan het appen omdat ze me feliciteerde met mijn verjaardag terwijl ik in de bus zat. En toen stapte ze in maar ik wist niet zeker of zij het was. Dus ik appte om dat te vragen. En toen zetten we de conversatie per app voortquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ookhaha
Wel benieuwd naar de bus situatie nu!
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was met @:Vanyel aan het appen omdat ze me feliciteerde met mijn verjaardag terwijl ik in de bus zat. En toen stapte ze in maar ik wist niet zeker of zij het was. Dus ik appte om dat te vragen. En toen zetten we de conversatie per app voortIk grijnsde wel charmant bij het uitstappen. Ik had gezwaaid als ik geen taart in mijn hand had gehad
Prachtig dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was met @:Vanyel aan het appen omdat ze me feliciteerde met mijn verjaardag terwijl ik in de bus zat. En toen stapte ze in maar ik wist niet zeker of zij het was. Dus ik appte om dat te vragen. En toen zetten we de conversatie per app voortIk grijnsde wel charmant bij het uitstappen. Ik had gezwaaid als ik geen taart in mijn hand had gehad
Ja, omdat ze druk aan het appen was natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef Clubsoda het volgende:
In my defense probeerde ik wel haar blik te vangen toen ze instapte maar ze liep me straal voorbij
Ja ik zoek nog immer mijn excuus voor gintonicsquote:
Ik realiseer me nu pas dat 1 van ons had kunnen opstaan om de conversatie verbaal te voerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was met @:Vanyel aan het appen omdat ze me feliciteerde met mijn verjaardag terwijl ik in de bus zat. En toen stapte ze in maar ik wist niet zeker of zij het was. Dus ik appte om dat te vragen. En toen zetten we de conversatie per app voort :+
Niks van gemerkt. Mondkapquote:Ik grijnsde wel charmant bij het uitstappen. Ik had gezwaaid als ik geen taart in mijn hand had gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |