1 is voldoende hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:28 schreef z80 het volgende:
I heard that you're settled down
That you found a men and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Neem je de trein in Houten terug? Of de bus naar U.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:48 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Wijk bij Duurstede 🤠
20 kilometer van het Limespad op de teller langs de Kromme Rijn.
Bus naar Bloestrecht, de trein naar Amsterdam Zuid en tot slot de bus naar Haarlem 🙂quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neem je de trein in Houten terug? Of de bus naar U.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat ik - met een gangpad ertussen - naast @:Clubsoda zit nu![]()
Ok. Het koffieapparaat is toch stuk hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Bus naar Bloestrecht, de trein naar Amsterdam Zuid en tot slot de bus naar Haarlem 🙂
Omdat ik oranje schoenen spottequote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jullie dat denken van elkaar?😂
Ik ben helaas inmiddels er vandoor, maar toch leuk je even van een afstandje gezien te hebbenquote:
Oh, jammer! Maar heb nu in ieder geval een gezicht bij jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik ben helaas inmiddels er vandoor, maar toch leuk je even van een afstandje gezien te hebben
@:AnneX en ik had gegoogled dus wel enigszins een idee hoe ze eruit moest zien!
Ow..het is vrijdag de 13e vandaag!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:56 schreef Isabeau het volgende:
MeMo, ik vind het zo ontzettend leuk dat je vandaag gaat trouwen![]()
![]()
Een heel leuke en gedenkwaardige dag toegewenst voor jullie beiden
![]()
![]()
Gaat dat net zo als toen in de bus?quote:
SPOILER: van nabijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Kan het dan zijn dat je muizen hebt? Of een nestje vogels? Dat ze geluiden hoort en niet thuis kan brengen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Dora is nog steeds niet helemaal d'r zelf, maar soort van...ongemakkelijk in huis en daardoor mijn schaduw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |