quote:"Het geluk behoort aan hen, die aan zichzelf genoeg hebben." - Aristoteles
Tadaaaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
Dan kijk je toch wel even vreemd op:
Vrachtschip vaart woonwijk Leeuwarden binnen
Om het lekker ingewikkeld te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay. Dan heb ik hem op een onjuiste wijze geopend. Gaan we in die van jou verder.
Niet ingewikkeld, maar het juiste om te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om het lekker ingewikkeld te maken![]()
![]()
Vrachtschip vaart woonwijk Leeuwarden binnen
Enfin, de reacties zijn wel humor vind ik
Waarom heb je die andere dan gesloten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet ingewikkeld, maar het juiste om te doen.
Uhu
Deze is niet gereekst aan het vorige topic, schreef MO.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom heb je die andere dan gesloten?
Suffie, had je zo kunnen nummerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Deze is niet gereekst aan het vorige topic, schreef MO.
Ik open een andere keer wel 1. Ik ben suf.
Maakt niet uit.quote:
Succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:45 schreef DJMO het volgende:
Ik zit te wachten tot m'n psych de recepten naar de apotheek heeft gestuurd. Dan kan ik de deur uit en de hort op. Tas staat al gepakt.
Onrust he, geen rust in m'n kop, geen rust in m'n lijst. Hoop dat iig de risperidon daar iets aan kan doen.quote:
Gelijk heb je, doe hier ook niet veel. ZIe wel wat de dag brengt zo nog bezoek das wel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik denk dat ik vandaag lekker op de bank blijf en voor de mesimeri (Griekse siesta) in bed.
Leukquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, doe hier ook niet veel. ZIe wel wat de dag brengt zo nog bezoek das wel gezellig
\
\
Gelijk heb je. Schilder is hier een muur aan het behangen. In huis is het een puinhoop nu.😢quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Leuk
Later vandaag nog ff buiten zitten, ga ik ook niks doen.
Vragen of ie het ook weer opruimt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Schilder is hier een muur aan het behangen. In huis is het een puinhoop nu.😢
Zal die ook wel doen. Hoop ik 🤣🤣🤣🤣quote:
Deuren op slot.quote:
Gezellig feestjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker behanglijm snuiven met dichte ramen en deuren
Had gisteren een klein feestje.quote:
Hey Nood, lang niet gezien, alles goed?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker behanglijm snuiven met dichte ramen en deuren
Zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nood, lang niet gezien, alles goed?
Fijn, hier ook alles okidokiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |