Baasjes mochten neuken, cucks niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:00 schreef Coppi het volgende:
[..]
Behalve dan dat jagende voorouders zoveel mogelijk risicomijdend waren. Juist risico's vermijden betekende dat je evolutionair succesvol was. Dit mannetjes was allang uit de groep gezet.
Het risicogedrag zat in oude mensengroepen vooral bij jonge mannetjes. Daarvan is het voor de groep minder erg als je er een paar kwijtraakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Het is goed om risicovol als eigenschap ergens in de genenpool te hebben rondhangen. Maar wanneer je het niet combineert met eigenschappen als verstand en empathie kan het goed misgaan.
Je suggereert kwade intentie? Op zich wel een interessante insteek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verbaast mij meer dat niemand hem er van weerhoud om het niet te doen, we hebben het niet van een sprongetje van een hoge duikplank ofzo.
Als je iemand ervan weerhoudt om iets niet te doen, dan gebeurt het dus wél. (Dubbele ontkenning.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verbaast mij meer dat niemand hem er van weerhoud om het niet te doen,
Ja, maar de baasjes deden niet perse de risicovolle dingen. Afgezien van enkele initiatieriten die je ziet bij sommige volken waren de meeste volken erg risicomijdend. Logisch is dat in een tijd waarin er geen medische watenschap was die jou gebroken been kon fixen.quote:
Nee, vreemde manier van redeneren heb je wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:03 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Je suggereert kwade intentie? Op zich wel een interessante insteek.
Ik volg het wijnzak principe als het aankomt op dit soort interacties.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, vreemde manier van redeneren heb je wel.
Het is eerder nieuws als er geen Brit om het leven komt in Magalufquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Tengano het volgende:
In 24 uur tijd dus twee doden te betreuren op Mallorca. Bijgaand het andere artikel met een filmpje van de 31 jarige brit die vanaf de 7e etage zijn balcon verlaat.
https://spanishnewstoday.(...)tml?#bottom_navigate
Die had iets te veel actiefilms gekeken denk ik, alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Tengano het volgende:
In 24 uur tijd dus twee doden te betreuren op Mallorca. Bijgaand het andere artikel met een filmpje van de 31 jarige brit die vanaf de 7e etage zijn balcon verlaat.
Zo die maakt ook een stevige klapper zeg. Ik moest gelijk denken aan dat geluidsfragmentje uit de 1e gta als je iemand aanrijdt. Wat een idioot zeg om zo op een balkon te stunten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Tengano het volgende:
quote:This guy decided to try a cliff jump at Crystal Cove in Southern California. He failed to check the conditions below before he took his leap. Immediately after he jumped off, he noticed many rocks below causing him quite a scare. Luckily, he landed in the water with just minor scrapes on his back.
w.t.f.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Tengano het volgende:
Ah, en daar is dus ook een filmpje van. Hij liep op het randje buiten de railing om zo te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Tengano het volgende:
Balkonspringers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Tengano het volgende:
Jezus, dat scheelde ook niet veel.quote:
Ziet er wel rete-eng uit dat filmpjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:25 schreef Viv het volgende:
Jezus, dat scheelde ook niet veel.Zoals ik al eerder zei: meer geluk dan wijsheid als het goed afloopt.
Hoe weet jij dat? Zit je 24/7 in zijn kontje?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:32 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso altijd wel erg snel bang en onder de indruk.
Hoe ik dat weet is voor jou niet relevant. Maar geloof mij maar als ik zoiets zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Zit je 24/7 in zijn kontje?
En ik ben ook wel eens op de grond gevallen. Toen kwam de grond heel dichtbij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:25 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb ook een balkon.
Het komt wel dicht bij zo
Dit geluid is wel natuurlijker dan die schreeuw van het filmpje in de OP trouwensquote:
Precies dit,quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:54 schreef Sfancta het volgende:
Ik word wel zwaar misselijk van het filmpje, je hoort in het begin een klein kindje brabbelen.
Die crash, gewoon beetje dom.
Ja oude mannetjes met die eigenschap waren er niet want die werden niet oud. Wiedes.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het risicogedrag zat in oude mensengroepen vooral bij jonge mannetjes. Daarvan is het voor de groep minder erg als je er een paar kwijtraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 13-05-2022 16:34:21 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Hij had zich al voortgeplant... dus de Darwin award gaat ook al aan zijn neus voorbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 13-05-2022 17:27:40 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Gvd pure moord dat van Floydd en ze zaten bij Dumpert te verkondigen dat die maar normaal had moeten doen!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in die seconde waarin je beseft dat het goed mis is meteen bedenkt hoe anderen er over zullen denken, en hoe je die beeldvorming nog zou kunnen bijsturen.![]()
Mensen in doodsangst roepen wel vaker dingen die niet gaan helpen. Zoals George Floyd, die riep om zijn moeder terwijl zij destijds allang overleden was.
Dat ging niet. Dat heb ik hierboven uitgelegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:30 schreef Poefbank het volgende:
Een aanloop is natuurlijk ook niet verkeerd.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat ging niet. Dat heb ik hierboven uitgelegd.
Ah ik zie het al, zo'n gastje dat stoer wilde lopen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:de_boswachter en ik hielden niet van Mourad.
Ja dat is wel duidelijk. Wat wel raar is dat vrouw en kinderen er naar keken? Is er een levensverzekering afgesloten. Ja ach je weet het nooitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
Je bent ook wel een complete idioot als je van een rots af gaat springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |