Ik weet niet hoe slecht je ogen zijn, maar bestaat de kans dat die auto al in brand staat en jij dat oranje licht aanziet voor alarmlichten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het speuren naar brandstichters.
Beetje jammer wel dat ik dus net m'n lenzen uit heb gedaan.
Weet je pas of je gelijk om 13:15 al moet aftrappen of niet als je 's ochtends wakker wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes alweer de eerste repetitie
Oeh jaquote:
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht je ogen zijn, maar bestaat de kans dat die auto al in brand staat en jij dat oranje licht aanziet voor alarmlichten?
Tussen Spanje en Oekrane ga ik bijna denken dat ze ons als opvulling zien.quote:
Ok, gelukkig.quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.![]()
Je hebt wel al gezien dat er een running order is gepost inmiddels?
Stefan was het eerste Eurovisieliedje van 2022 wat we hoorden, helemaal terug in november bij die videoclip kwartfinales. En nu is het ook de laatste van de finale. Cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:22 schreef NailQueen het volgende:
Stefan als laatste zag ik ook niet aankomen.
Prachtige tweede helft juist, jammer van Moldavi.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:24 schreef Moira het volgende:
Echt wel ontevreden met wat er is doorgelaten in de semi's. 2e helft van de finale is echt een mega downer qua tempo en type liedjes...Eigk alleen Moldavi, UK en Servi in die hele 2e helft
Zonde van de avond
Ja man choo choo all aboard the struggle trainquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Hamlapjes het volgende:
13 - 18 wordt een pittig blokje om wakker te blijven
Raar die 3 stemmen zo bij elkaar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry maar ik vind Australie-UK-Polen een beetje too much
Als dat zo zou zijn heeft ze een prima plekquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Em31 het volgende:
Een korte break na S10 zou wel leuk zijn![]()
Nouja ze valt daar in ieder geval op
Was de eerste niet Bulgarije?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stefan was het eerste Eurovisieliedje van 2022 wat we hoorden, helemaal terug in november bij die videoclip kwartfinales. En nu is het ook de laatste van de finale. Cirkeltje rond.
Ik denk dat vrijwel geen enkel land gelukkig is met de running order. Als ieder land ongeveer even ongelukkig is, is de volgorde wel eerlijk. Goed gedaan Italianen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:23 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behalve Oekraine niet zie wie hier een positieve plek heeft tov van andere
Echt? Zelfs als je superfan bent van allerlei soorten ballads of whatever is het toch gewoon niet leuk om de halve avond naar hetzelfde te kijken? Beetje variatie?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prachtige tweede helft juist, jammer van Moldavi.
Mannelijk schreeuwfest, ik snap die keuze ook echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry maar ik vind Australie-UK-Polen een beetje too much
Ja man kut geloot ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het ook wel een opmerkelijk begin, al wat het sowieso bijna onmogelijk om een goede afwisselende running order te maken.
Ja Sam staat echt lekker. Chanel eerder op een plekje waar ze misschien toch geen 1e uit kan worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
Sam tussen Australie en Polen zou er nog tussenuit kunnen springen.
Sam springt er qua charisma in elk geval wel uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
Sam tussen Australie en Polen zou er nog tussenuit kunnen springen.
Ik vind de Spanje-NL overgang wel nu al om van te smullen. Maar ik ben echt bang dat mensen al te veel met Oekraine bezig zijn daarna idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
S10 tussen de knallers van Spanje en Oekraine. Twan, wat doe je?
Ja inderdaad. Het zou eventueel kunnen, dat de presentatoren Oekrane dan ook aan kunnen kondigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn heeft ze een prima plek
De enige andere favoriet met een goede loting is Italiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk hebben alle favorieten behalve Oekrane een matige loting
Zijn totaal verschillende nummers imo, plus dat ik gewoon een grafhekel heb aan het nummer van Moldavi.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt? Zelfs als je superfan bent van allerlei soorten ballads of whatever is het toch gewoon niet leuk om de halve avond naar hetzelfde te kijken? Beetje variatie?
Die kwartfinales waren in november, Bulgarije was 5 december (sinterklaascadeautjequote:
HEY HO, LET'S GO.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn totaal verschillende nummers imo, plus dat ik gewoon een grafhekel heb aan het nummer van Moldavi.
Denk dat een andere positie ze niet per se meer zou helpen tbh, denk dat ze sowieso een beetje weg zouden vallen in the end.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat Itali hier wel eens het kortste strootje kan hebben getrokken. Dat valt echt een beetje weg zo.
Twan had Nederland vorig jaar ook al gelijk voor Maneskin gezet. Je kan niet zeggen dat ie bevooroordeeld is voor Nederlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
Mh, de knallers per helft komen toch tegen het einde, dus als Nederland daar niet tussen wil zitten zou ze ergens in het begin moeten, wat een stuk slechter voor haar zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
Nederland had al wel een vaste plek geloot net als Italie dit jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Twan had Nederland vorig jaar ook al gelijk voor Maneskin gezet. Je kan niet zeggen dat ie bevooroordeeld is voor Nederland
Fake news, dat was in 2021 niet zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef NailQueen het volgende:
Net als in 2016 en 2021 zijn nu ook de afsluiters van de semi final de opener van de finale.
Nou ja, Itali hun positie lag al vast. Maar Armeni en Spanje hebben beide een sterke act, dat trekt de aandacht wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat een andere positie ze niet per se meer zou helpen tbh, denk dat ze sowieso een beetje weg zouden vallen in the end.
Oh ik dacht even dat El Diablo ook een afslutier was. Het is al laat he?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fake news, dat was in 2021 niet zo
Wel in 2016, 2017, 2018.
Ja klopt, maar dan nog had Twan ook kunnen kiezen voor iets als Nederland, Zweden en dn pas Itali ipv. andersom.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nederland had al wel een vaste plek geloot net als Italie dit jaar
Misschien weten ze door de halve finale al dat het een landslide wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:36 schreef lashatumbai het volgende:
De EBU heeft in elk Oekrane niet geprobeerd te saboteren door ze een iets mindere startplek te geven. Want ook echt Duitsland daarna...
tsja, als die gelekte uitslag echt blijkt te zijn gaat dat duidelijk gebeurenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien weten ze door de halve finale al dat het een landslide wordt
Mwah, van de eerste semi die in de eerste helft zitten hebben wij denk ik wel de beste positie als ik het zo zie, meteen voor Italie wil je ook niet zitten, dan liever iets later en een 'rustpunt' zijn. En Portugal is echt een beetje genaaid volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:36 schreef Em31 het volgende:
Aan de ene kant denk ik nu; hmm toch niet zo goed gescoord misschien? Aan de andere kant, eerder is nou ook niet echt een voordeel.
Hopen op een kleine break dan maar. En opvallen gaat ze wel zo.
To be fair, met dat nummer was dat toch niet zo verrassend?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:40 schreef lashatumbai het volgende:
Ik weet nog dat ik met Waylon was ik in eerste instantie zo blij met de 23ste startplek. Totdat je er dan achter komt dat je opvulmateriaal was haha
Oekrane had wel meer televote punten dan Frankrijk. Dat zie ik deze keer ook wel gebeuren met Moldaviquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:42 schreef NailQueen het volgende:
Zweden kan best een goede positie hebben na Moldavie. Lijkt een beetje op vorig jaar met Frankrijk na Oekraine.
Ik denk echt oprecht dat de producers de uitslag niet weten (noem me gerust naef hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:36 schreef Em31 het volgende:
Aan de ene kant denk ik nu; hmm toch niet zo goed gescoord misschien? Aan de andere kant, eerder is nou ook niet echt een voordeel.
Hopen op een kleine break dan maar. En opvallen gaat ze wel zo.
Ja ok, maar ik denk niet dat het een significant verschil zou maken waar ze zouden staan of naast wie ze zouden staan. Ik denk tbh dat Itali onderweg naar deze week wat overhyped isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou ja, Itali hun positie lag al vast. Maar Armeni en Spanje hebben beide een sterke act, dat trekt de aandacht wel.
Ik twijfelde nog steeds om Spanje als winnaar in te vullen in het voorspeltopic, maar dankzij @Cee weet ik het nu zekerquote:
Ja trusten allenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:45 schreef NailQueen het volgende:
Doen jullie het licht uit?
Of zoals We Are Domi het zingt: Turn the light off..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |