Ik denk dat ze het gewoon liever in één keer doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:19 schreef Thrts het volgende:
Waarom maken ze de afgevallen plekken 11 tm 17/18 eigenlijk pas zaterdag bekend?
Omdat je misschien wel beter kan gissen wie bepaalde punten hebben gekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:19 schreef Thrts het volgende:
Waarom maken ze de afgevallen plekken 11 tm 17/18 eigenlijk pas zaterdag bekend?
Ja 3 dagen in de VS, optredens in Europa voor 2 dagen en dan weer terug vliegenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat die lui niet dood zijn gevonden in een bergje coke ... Niet normaal hoe druk ze zijn geweest. Maken echt maximaal gebruik van momentum. Nieuwe singles uitgebracht, zijn bezig met een album, touren als een gek, hebben de eerste maanden ondanks COVID-19 de hele wereld tien keer rond getrokken om overal als "gast" op te treden etc .... Respect hoor
Stonden vdweek nog op Coachella in USA. Mijn vrouw denkt dat ze ook afwisselend sex hebben met elkaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat die lui niet dood zijn gevonden in een bergje coke ... Niet normaal hoe druk ze zijn geweest. Maken echt maximaal gebruik van momentum. Nieuwe singles uitgebracht, zijn bezig met een album, touren als een gek, hebben de eerste maanden ondanks COVID-19 de hele wereld tien keer rond getrokken om overal als "gast" op te treden etc .... Respect hoor
Geen Lacuna Coil ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
Gigi D'agostino had van mij ook wel een showtje mogen geven.
Ik denk om te voorkomen dat mensen daar ook weer dingen uit opmaken, wie net niet heeft gehaald en wie helemaal niet. En veel artiesten zijn nog in Turijn en zitten nog een beetje in die roes, die bubble, en daarvoor lijkt het me ook niet leuk om meteen te weten te komen dat ze allerlaatst zijn geworden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:19 schreef Thrts het volgende:
Was volgens mij al een hitje in Spanje sowieso!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef molloot200 het volgende:
Wow Roemenië doet het goed in de YouTube views! Beter dan onder andere Zweden, Tsjechië, Estland en Finland. Had ik niet per sé verwacht. Denk toch dat ie voor een groot deel op televoting door is gegaan. Publiek ging ook helemaal los volgens mij.
Klopt doen ze om invloed te voorkomen etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk om te voorkomen dat mensen daar ook weer dingen uit opmaken, wie net niet heeft gehaald en wie helemaal niet. En veel artiesten zijn nog in Turijn en zitten nog een beetje in die roes, die bubble, en daarvoor lijkt het me ook niet leuk om meteen te weten te komen dat ze allerlaatst zijn geworden.
Dat Sheeran Bocelli duetje dan maar. Oh nee dat is ook weer langzaam.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pavarotti hebben ze ook gebeld, voicemail.
Oh wat grappigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef molloot200 het volgende:
Wow Roemenië doet het goed in de YouTube views! Beter dan onder andere Zweden, Tsjechië, Estland en Finland. Had ik niet per sé verwacht. Denk toch dat ie voor een groot deel op televoting door is gegaan. Publiek ging ook helemaal los volgens mij.
Dat was ook een verdomd lekker optreden!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef molloot200 het volgende:
Nanowar of Steel met Rhapsody of Firequote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen Lacuna Coil ook![]()
![]()
Als ik dan een bandje uit Italië moet noemen
Cristina Scabbia![]()
![]()
![]()
Zelmerlöw is vast nog wel beschikbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Sheeran Bocelli duetje dan maar. Oh nee dat is ook weer langzaam.
Zijn te klein of zoals mijn vader zegt; kwartjeszangersquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen Lacuna Coil ook![]()
![]()
Als ik dan een bandje uit Italië moet noemen
Cristina Scabbia![]()
![]()
![]()
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef Thrts het volgende:
Oke ik wil eigenlijk heel graag te bed maar wil ook de running order weten
Ik verwacht dat de Spaanse superfans hier een hand in hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat zal wel weerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wat grappigvond het ook één van de leuksten eigenlijk
Is toch een heerlijk lied, en al helemaal ter afwisseling van al die sadboi en sadgirl-liedjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef molloot200 het volgende:
Cristina zit daar gewoon in The Voice als coachquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn te klein of zoals mijn vader zegt; kwartjeszangers
Ja heb nu een ‘ben nu toch al wakker’-gevoel, maar toch ook bang dat het nog een uur duurtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:22 schreef Thrts het volgende:
Oke ik wil eigenlijk heel graag te bed maar wil ook de running order weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |