Jij bent zo vang voor Putin, jij zou de hele EU aan Rusland geven als Putin daarom vroeg. Van Vladivostok tot Lissabonquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ja het wordt een gezellige boel.
Steun het Oekraïense volk, desnoods ten koste van je hele fucking EU!
Die barbequen nog in december met een meter sneeuw terwijl ze een zwembroek dragen, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef Za het volgende:
[..]
Mooi, nou ze hebben voldoende bunkers en voor 6 maanden brood igv een nucleaire aanval, dus begrijpelijk.
Vieren ze al feest in de straten van Finland?
Wacht maar tot we de rest van de foute totalitaire wereld een poepje laten ruiken, zodra Rusland verzwakt is gaan we Taiwan, Zuid-Korea, Mongolië en Nepal, Japan, Kenya en Pakistan bij de NAVO voegen, we veranderen de naam wel in TRSMWC "The Righteous Superior Military World Club" om de lading een beetje te dekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ja het wordt een gezellige boel.
Steun het Oekraïense volk, desnoods ten koste van je hele fucking EU!
Goeden reactie welquote:
Met wat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak er geen punt van om hem pas aan de grens bij Venlo een halt toe te roepen.
'wij' voegen helemaal niemand bij de NAVO.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de rest van de foute totalitaire wereld een poepje laten ruiken, zodra Rusland verzwakt is gaan we Taiwan, Zuid-Korea, Mongolië en Nepal, Japan, Kenya en Pakistan bij de NAVO voegen, we veranderen de naam wel in TRSMWC "The Righteous Superior Military World Club" om de lading een beetje te dekken.
Dan zetten we vosss in, dat komt wel goed. We staan allemaal achter hem. Tientallen kilometers achter hemquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met wat?
Onze pantserhouwitsers staan ergens bij Charkov.
Ik vermoed dat er dan een Amerikaan een envelopje openmaakt op Volkel en dat er dan wat straaljagers opstijgen…quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met wat?
Onze pantserhouwitsers staan ergens bij Charkov.
Daar moet ik je gewoon zowaar gelijk in geven ja.quote:
Niet zonder een goed glas whisky, een dikke sigaar en wat lokale prostituees om het ijs te breken voor de NAVO gezanten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
'wij' voegen helemaal niemand bij de NAVO.
Wodkaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zonder een goed glas whisky, een dikke sigaar en wat lokale prostituees om het ijs te breken voor de NAVO gezanten.
Ik ben wel eens in zo'n MOP complex geweest, het ruikt daar naar schimmel, diesel en de jaren 70.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan een Amerikaan een envelopje openmaakt op Volkel en dat er dan wat straaljagers opstijgen…
Wat is dit voor rare post?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de rest van de foute totalitaire wereld een poepje laten ruiken, zodra Rusland verzwakt is gaan we Taiwan, Zuid-Korea, Mongolië en Nepal, Japan, Kenya en Pakistan bij de NAVO voegen, we veranderen de naam wel in TRSMWC "The Righteous Superior Military World Club" om de lading een beetje te dekken.
Iedereen in de rest van Nederland zal daar ook geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik maak er geen punt van om hem pas aan de grens bij Venlo een halt toe te roepen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare post?Landen kiezen er zelf voor om lid te worden van Nato, ze worden niet gedwongen of zo.
MOB. En dat komt omdat alles er opgeslagen ligt sinds de jaren 70quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in zo'n MOP complex geweest, het ruikt daar naar schimmel, diesel en de jaren 70.
Tenzij je buurman Rusland heet, dan ben je er best wel toe gedwongenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare post?Landen kiezen er zelf voor om lid te worden van Nato, ze worden niet gedwongen of zo.
Valid pointquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tenzij je buurman Rusland heet, dan ben je er best wel toe gedwongen
Of je laat de buurman met rust, kan ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goed advies voor Putin. Beetje laat alleen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Of je laat de buurman met rust, kan ook.
Ik heb nog nooit gehoord dat Finland Rusland aangevallen heeft, zelfs niet met woorden dus dat lijkt mij onzin. Andersom is echter een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Als ik een dikke luidruchtige extreemrechtse Amerikaan met een geweer en een immer rokende BBQ naast me krijg wonen zou ik ook niet blij zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah ja. Want Oekraïne is ook Rusland binnengevallen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij leest geloof ik veel. Ken jij deze essay van Putin medio vorig jaar over Rusland en Oekraïne?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk, hier houdt de discussie met jou wmb op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |