Geen Mata Hari. Gemiste kans.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit is Azerbeidzjans inzending dus Baku 2023 zal het niet worden
Mijn hond heet Biet en is fan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef Aratanax het volgende:
ik zal servië ff uitleggen voor de minder begaafden onder ons:
iets met meghan markle
biti zdrava (klap klap)
biti-biti-biti-biti zdrava (klap klap)
etc. etc.
latijn
eindpose met alle mimiek uitgeschakeld
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie je hier een beetje gedragen?
Ik had Georgië er wel bij gewild dan was de uitslag perfectiequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:29 schreef EinarBoe het volgende:
Redelijk voorspelbare landen die doorgingen, niet gek, maar iets meer 'foute' muziek had ook wel door mogen gaan.
Toch wel blij dat ie erbij is, wat gezelligheid tussen de rustige liedjes zaterdag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:32 schreef Momo het volgende:
Enige verrassing echt was Roemenie als je naar de odds keek
Ierland had ik ook nog wel gezellig gevonden in de finale, die viel me best mee vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had Georgië er wel bij gewild dan was de uitslag perfectie
Yep, ook al was het vocaal niet echt goed vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch wel blij dat ie erbij is, wat gezelligheid tussen de rustige liedjes zaterdag.
HOLA MI BEBEBEEEEEE
For my liking zijn er van zowel semi 1 als semi 2 te veel saaie nummers doorgegaan en te weinig uptempo doorgegaan en wordt het een relatief saaie finalequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch wel blij dat ie erbij is, wat gezelligheid tussen de rustige liedjes zaterdag.
HOLA MI BEBEBEEEEEE
Georgië was leuk ja. Een van Cyprus/Ierland of desnoods Malta had ook nog wel gemogen voor de variatie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had Georgië er wel bij gewild dan was de uitslag perfectie
Liever mensen die nog enigszins kunnen zingen dan de muzikale terreur van Oostenrijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Moira het volgende:
[..]
For my liking zijn er van zowel semi 1 als semi 2 te veel saaie nummers doorgegaan en te weinig uptempo doorgegaan en wordt het een relatief saaie finale
Azerbeidjan én Polen én Australië ook nu weer door.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Moira het volgende:
[..]
For my liking zijn er van zowel semi 1 als semi 2 te veel saaie nummers doorgegaan en te weinig uptempo doorgegaan en wordt het een relatief saaie finale
kweenie, als je 10 mensen hebt die goed kunnen zingen maar allemaal een saai nummer hebben kort achter elkaar dan ben ik ook al lang en breed afgetaaid hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:37 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Liever mensen die nog enigszins kunnen zingen dan de muzikale terreur van Oostenrijk.
Ze hebben alle 3 gestudeerd in Leedsquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
Tsjechische dame kan zeer goed Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |